Smags aizvadītais Montekarlo WRC rallijs bija Hyundai komandai, kas saskārās ar dažādām tehniskām problēmām. Visa rallija laiku viens no komandas pilotiem Olivers Solbergs sūdzējās par to, ka slikti varot dzirdēt, ko saka stūrmanis, kā arī par to, ka viņa automašīnas salonā ir izgarojumi un dūmi. ''Tas bija diezgan biedējoši, jo problēma bija visu dienu. Vienubrīd man sāka reibt galva un parādījās sāpes plaušās,'' pēc otrās dienas teica Olivers Solbergs. Komandas mehāniķi strādāja, lai problēmu ar izplūdes dūmiem novērstu, taču arī turpinājumā Solbergs saskārās ar to pašu problēmu.
Svētdien pēc pirmā ātrumposma Solberga ekipāža atklāja, ka nejūtas labi sakarā ar problēmām ar izgarojumiem automašīnas salonā, tāpēc tika pieņemts lēmums izstāties.
Pēc finiša Tjerī Noivils atklāja, ka bija neapmierināts ar to, ka jaunais Hyundai komandas biedrs Solbergs nemēģināja veikt pēdējos trīs Montekarlo rallija ātrumposmus un pabeigt pasaules rallija čempionāta sezonas atklāšanas sacensības.
Foto: Hyundai Motorsport
''Arī tas, ka Olivers šodien kaut kā nespēja aizbraukt līdz galam un kaut kādu nelielu problēmu dēļ neaizveda mašīnu līdz finišam, ir mazliet sarūgtinoši. Domāju, ka bija risinājums turpināt. Tas bija svarīgi cīņā par ražotāju punktiem. Man nepatīk, ka mēs tik ātri padevāmies. Esmu ļoti smagi cīnījies. Ja atceramies pagājušo gadu, tad ar visām problēmām, kas mums bija, mēs tāpat cīnījāmies par čempiontitulu. Šo sezonu esmu sācis vairāk vai mazāk tāpat, kā to pabeidzu pagājušajā gadā, un redzēt, ka ne visi dara to pašu, sagādā nelielu vilšanos, bet ir, kā ir."
Portāls DirtFish uzskata, ka šoreiz Noivila komentāri ir emocionāla atruna, ko viņš, visticamāk, nedomā patiesi. Solbergs gandrīz katrā intervijā sūdzējās par dūmiem, kas radīja galvassāpes, sarkanas acis un grūtības koncentrēties. Lai arī Solbergs turpināja braukt visu sestdienu, ar katru brīdi braukšana palika bīstamāka. Patiesībā mašīnu vajadzēja no sacensībām ''noņemt'' daudz agrāk, un šo iespēju Solbergs pats bija apsvēris.