Foto: Hyundai Motorsport
Kamēr ''M-Sport Ford'' un ''Toyota'' aktīvi turpina darbu pie jaunās 2022.gada ''Rally1'' automašīnas būvniecības, ''Hyundai Motorsport'' vēl nav sācis darbu pie jaunā hibrīddzinēja. ''M-Sport'' un ''Toyota'' mēneša laikā varētu jau sākt testēt jaunās automašīnas, kas darbosies pēc visrevolucionārākajiem noteikumiem rallija vēsturē, tikmēr ''Hyundai Motorsport'' vēl nav saņēmuši zaļo gaismu no ''Hyundai'' galvenās mītnes Seulā, tādējādi ievērojami atpaliekot no saviem konkurentiem.
Lūgts komentēt, kur šobrīd ceļā uz 2022. gadu atrodas ''Hyundai'' komanda, tās direktors Andrea Adamo portālam DirtFish atzina, ka: ''Man nav ko teikt. Kad man tiks dotas pilnvaras sākt būvēt 2022. gada automašīnu, es to sākšu darīt. Esmu priecīgs par Malkolmu Vilsonu un ''Toyota'', ka viņi mums ir priekšā. Novēlu viņiem visu to labāko.''
Foto: wrc.com
Vairāku miljonu dolāru lēmums par pieteikšanos pasaules rallija čempionātam ar nākamās paaudzes mašīnām jāpieņem ''Hyundai Motor Company''. Adamo norādīja, ka labi pārzina laika grafiku.
"Es esmu Andrea Adamo. Esmu mazs itāliešu imigrants, kurš dzīvo Vācijā un kurš cenšas darīt visu iespējamo autosportā. Neesmu šantažējis ''Hyundai'' valdi, sakot: ''Bet ir noteikts termiņš!''. Ja viņi man to pateiks jūnijā, mēs sāksim smagi strādāt un būvēt automašīnu jūnijā. Bet, ja manis nebūs, novēlu viņiem [''M-Sport'' un ''Toyota''] visu to labāko. Man nav ne jausmas likt likmes par to, vai mēs tur būsim [2022. gada WRC čempionātā] vai nē. Līdz šim darīju visu iespējamo, lai atbalstītu FIA - mēs nopirkām divus [hibrīdu] komplektus, jo FIA lūdza mani nopirkt divus komplektus, lai lietas virzītos uz priekšu. Priecājos viņiem palīdzēt ar naudu, kas man bija, bet vairāk neko darīt nevaru."