Tomijs Makinens.
Ots Tanaks, kurš pagājušajā sezonā ar Tomija Makinena vadīto ''Toyota Gazoo Racing'' komandu izcīnīja čempiontitulu pilotu ieskaitē, pēc Turcijas rallija saņēma nosodījumu no Makinena.
Pēc tam, kad Tanaks Turcijas WRC trešajā posmā piedzīvoja neveiksmi, tādējādi izstājoties no cīņas par vērtīgiem punktiem, igauņu braucējs pēc Rally 2 sistēmas sacensībās atgriezās svētdien. Tobrīd bija skaidrs, ka Tanaks vienīgais par ko var pacīnīties šajā rallijā, ir punkti Power Stage posmā. Līdz noslēdzošajam posmam Tanaks brauca piesardzīgi un taupīja riepas Power Stage dopm. Priekšpēdējā posmā Tanaks bija īpaši lēns, posma uzvarētājam Noivilam zaudējot vairāk nekā desmit minūtes (šajās vairāk nekā desmit zaudētajās minūtēs ietilpst arī laika sods, jo sportists divas reizes par vēlu iebrauca laika kontrolē, par to saņemot vairāku minūšu sodu). Īpaši nikns par šādām Tanaka darbībām bija ''Toyota Gazoo Racing'' vadītājs Tomijs Makinens.
''Tas, ko Ots izdarīja, lika viņam izskatīties absolūti stulbam un nesportiskam," portālam DirtFish atzina Tomijs Makinens. ''Negribētu redzēt šāda veida lietas [savā komandā], taču šādas darbības ir liela iespēja redzēt [citās komandās].''
Ots Tanaks. Foto: Vladislav Maschl
Te gan jāpiebilst, ka savulaik pats Makinens, kā arī Ožjē ir izmantojuši dažādas viltības un taktiskās cīņas. Piemēram, 2019.gada Zviedrijas WRC rallijā Ožjē darīja tieši to pašu, ko Tanaks Turcijā – pēc neveiksmes kādā no iepriekšējiem posmiem, pēdējā dienā Ožjē brauca lēni un taupīja riepas Power Stage posmam. Ja toreiz Ožjē Power Stage posmā izcīnīja tikai divus punktus, tad Tanaks Turcijā tikai pie četriem punktiem.
Zināms, ka Tanaks atteicās komentēt sava bijušā komandas vadītāja viedokli.
Kopvērtējumā pēc pieciem posmiem līderis ir Evans (97 punkti), kuram seko Ožjē (79), Tanaks (70) un Rovanpera (70).