Reinis Nitišs pie VW Polo R automašīnas. Foto: RallycrossRX
Rallijkrosa sezona beigusies, taču autosporta sezona Latvijā vēl tikai tuvojas savam finišam. Sestdien Biķernieku trasē ar sacensībām ''Rudens 2013" noslēgsies šī gada Latvijas čempionāts un FREKO kausa izcīņa rallija supersprintā. Jau ziņojām, ka šajā posmā uz starta izies šī gada Eiropas rallijkrosa čempions Super 1600 klasē, 17 gadus vecais Reinis Nitišs.
Kā sarunā ar portālu Go4speed atzina Reinis, tad šajās sacensībās viņš startēs ārpus kārtas un par uzvaru necīnīsies. "Lai gatavotos nākamajai rallijkrosa sezonai, kurā plānoju startēt jaudīgākajā SuperCar klasē, nolēmu pēdējā rallija supersprinta posmā izbraukt ar Traubergu sagatavoto jaudīgo Citroen C4 automašīnu, lai tadējādi aizvadītu kaut kādu treniņu, kā arī iepriecinātu līdzjutējus, kuri mani tik jaudīgā automašīnā vēl nebūs redzējuši."
Šis čempiona auto šobrīd ir pārdošanā. Foto: Set Promotion
''Ar šo mašīnu, kura būs aprīkota ar sliku riepām, kopā veikšu sešus braucienus, kuros centīšos braukt tīri, skaisti un ātri. Ar savu braukšanu centīšos iepriecināt visus līdzjutējus,'' saka Reinis.
Uz jautājumu, cik jaudīga ir šī mašīna, Reinis saka: "Automašīnai ir 540 Zs un 780 Nm. Ar mīkstā sastāva riepām un uz sausa asfalta 100 km/h auto var sasniegt apmēram 2,5 sekundēs. Jaudīgs un ātrs auto,'' smejoties saka Reinis.
Sarunas laikā Nitišs atklāja, ka ir nolemts pārdot viņa šī brīža Super 1600 klases čempiona auto. ''Lai savā attīstībā spertu soli uz priekšu un nākamgad mēģinātu startēt rallijkrosā SuperCar klasē, pēc šīs sezonas esam nolēmuši pārdot mūsu čempiona mašīnu, ar kuru ir izcīnītas ļoti daudz uzvaras. Potenciālajam pircējam atdosim arī ļoti daudz rezervju daļu. Tā kā visi interesanti droši var rakstīt uz reinis.nitiss@inbox.lv.
Ar šo jaudīgo Citroen C4 mašīnu sestdien Supersprinta sacensībās brauks Reinis. Foto: No sportista privātā arhīva
Kā atzina čempions, tad šis Clio ir gatavs startam. ''Oktobrī šim Renault Clio tika pārjaukts motors, tāpēc tagad līdz nākamajam rebildam (apkopei) atlikuši 900 kilometri jeb apmēram divi gadi braukšanai. Tāpat pirms šī gada arī pašai mašīnai bija pilns rebilds, tā kā auto ir lieliskā kārtībā.''
Foto: No sportista privātā arhīva
Pieskaroties nākotnes plāniem, Reinis saka, ka šobrīd vēl nekas konkrēts nav zināms, taču mērķis viens - rallijkorsa jaudīgākā SuperCar klase. ''Jā, plāns ir startēt pilnpiedziņas klasē, tāpēc, lai mums būtu papildus līdzekļi, esam gatavi šķirties no šī auto. Šobrīd sarunas par to, kur un ar ko braukšu, lēnām virzās uz priekšu, tā kā viss notiek. Domāju, ka līdz decembrim jau varētu būt daudz lielāka skaidrība par to, kur un ar ko braukšu.''
Uģis Traubergs pie Citroen stūres 2011. gada rallijkrosa sacensībās. Foto: rallifotod.eu
''Šobrīd parādās jau pirmie sponsori, bet tāds liels ģenerālsponsors vēl nav. Ja būs savākts pietiekams budžets, lai startētu kādā no vadošajām Super Car klases komandām, tad brauksim tur, bet, ja budžets būs mazāks, tad izskatīsim citus variantus.''