Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed
Svētdien Sieksātē tika aizvadīts rallijsprinta trešais posms - "Kalnamuiža 2011'', kurā 4WD+ klasē nepārspēts ar īrētu automašīnu palika Arvis Arums/Gatis Balgalvis.
Lai arī no rīta Jūrmalā bija novērojamas dažas lietus piles, Skrundas apkārtnē no lietus nebija ne vēsts - bija zilas debesis un spīdēja saule. Jā, lai arī saule spīdēja ļoti koši, aukstais un brīžiem spēcīgais vējš neļāva justies un ģērbties kā pavasarī. Taču šādi laika apstākļi noteikti netraucēja rallija braucējiem. Kopā uz starta stājās 45 dalībnieki, taču finiša līniju šķērsoja tikai 28 ekipāžas (neskaitot ROAD klasi).
Neveiksmīgi šis rallijsprints iesākās vairākiem braucējiem, tostarp arī potenciālajiem šī rallija līderiem - Aleksandrs Grīva un Nauris Berķis bija spiesti izstāties pirmajā dopā dēļ pārsistās aizmugurējās labās puses piekares, kā dēļ tikai nozaudēts amortizators, bet Zigurds Kalniņš cīnījās ar mašīnas tehniskajām problēmām. Tāpat kļūdu pirmajā ātrumposmā pieļāva Jānis Vīksna, kurš pamanījās uzmest kūleni. Lai vai kā, bet uzvaru 4WD+ klasē izcīnīja Arvis Arums/Gatis Balgalvis, kuri, kā izrādījās, šajā rallijā startēja ar īrētu mašīnu.
''Mašīna, kuru pirms sacīkstēm biju izīrējis, bija pietiekami ātra, neskatoties uz to, ka ar viņu pirms tam biju nobraucis tikai 20 kilometrus,'' portālam "Go4speed" saka Arvis Arums. ''Tā objektīvi grūti spriest par manu ātrumu, jo vieniem no galvenajiem konkurentiem šajā rallijā nepaveicās.''
Tāpat arī Arums atzina, ka pirms rallija starta viņš neesot domājis par labu vietu, jo nevēlējās riskēt ar svešu mašīnu. "Sākumā pirms rallija nedomājām par labām vietām, taču beigās, lai arī nebraucām par visiem 100%, viss sanāca kā vajag. Putekļi? Praktiski man tie netraucēja, jo bija normāls vējš. Arī ceļi bija lieliski. Man liekas, ka šie ir visskaistākie ceļi, kādi Latvijā var būt.''
Neveiksmīgi šis rallijs noslēdzās Mārtiņam Svilim, kurš, būdams līderis, piektajā posmā saņēma vienas minūtes sodu, tādējādi kopvērtējumā atkrītot uz trešo vietu. ''Jā, līdz ceturtajam posmam viss bija kārtībā, taču piektajā dopā vienā vietā (roteros) nedaudz par ātru sanāca. Starp pirmajiem roteriem izdevās izbraukt, bet pie trešā rotera ātrums tomēr bija pa lielu, tāpēc, lai nesasistu automašīnu, izbraucām tiem pa otru pusi,'' portālam "Go4speed" stāsta Mārtiņš Svilis. ''Kopumā braucām ātri, lai arī dažās vietās varējām vēl ātrāk.''
Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed
Lai arī citi braucēji sūdzējās par putekļiem, Svilim, kurš vietām brauca ap 200 km/h, tie nav traucējuši. ''Putekļi bija, bet nevarētu teikt, ka tie ļoti traucēja. Jāsaka, ka ceļš bija slidens, kas, iespējams, arī nedaudz mums lika pabraukt lēnāk. Šis bija ātrs rallijs, jo dažās vietās mums ātrums bija ap un nedaudz virs 200 km/h.''
Neskatoties uz tehniskām problēmām, otro vietu 1600 klasē izcīnīja Mārcis Ķenavs/Armands Ķenavs, kuri tagad arī kļuvuši par savas klases līderiem. ''Sacensības mums iesākās neveiksmīgi, jo saskārāmies ar tehniskām problēmām, kas traucēja uzrādīt konkurētspējīgus rezultātus,'' stāsta Mārcis Ķenavs. ''Pirms trešā ātrumposma problēmas novērsām, taču ceturtajā un piektajā ātrumposmā mūsu ekipāžu atkal vajāja tehniskas problēmas, kā rezultātā apsvērām iespēju izstāties. Taču vēlreiz, pārbaudot auto elektroniku, izdevās dzinēju atdzīvināt un veikt sesto ātrumposmu.''