Kārlis Nebars var smaidīt - darbs ir padarīts! Foto: No sportista privātā arhīva
Portāls jau ziņoja, ka pagājušajās brīvdienās notiekošajos testos avāriju piedzīvoja Kārlis Nebars, kurš pēc testiem portālam atzina, ka viņam būs pāris dienas, lai ar savu komandu mēģinātu izdarīt visu iespējamo, lai izietu uz starta Alūksnes rallijsprintā. Un, kā noskaidrojies, Kārlim ar saviem palīgiem tas ir izdevies un viņš izies uz starta pirmajā posmā. Protams, mērķi tagad sportistam ir citi, taču par gribasspēku, apņemšanos un paveikto Nebars ar savu komandu ir pelnījuši vislielākās uzslavas.
Kārļa auto pēc avārijas. Foto: No sportista personīgā arhīva
Sarunā ar portālu Go4speed Kārlis atskatās uz šīm aizvadītajām dienām, kuras prasīja daudz spēkus un daudz negulētas naktis.
Kārli, apsveicu tevi un tavu komandu ar mazo uzvaru.
Jā, paldies. Smagi un grūti nāca, bet pirmo uzvaru esam jau izcīnījuši (smejas).
Jaunā automašīna pirms pārvērtībam. Foto: No sportista personīgā arhīva
Kurā brīdī sapratāt, ka ātrāk būs būvēt jaunu mašīnu, nevis restaurēt sasisto?
Novērtējām, ka tā būs ātrāk, jo tad mašīna nav jāved pie bleķiniekiem, kas noteikti ievilktos un tiktu zaudēts daudz laika. Ņemot vērā, ka mums sētā bija plika mašīnas virsbūve ar drošības karkasu, nolēmām, ka visu pārliksim iekšā jaunajā mašīnā.
Vai tava komanda uzreiz piekrita palīdzēt?
Nebija ne vienam jālūdzas, jo uzreiz visiem bija skaidrs, ka jādara viss iespējamais, lai paspētu un izietu uz starta. Visi sapratāmies no pusvārda un kopā to arī izdarījām.
Foto: No sportista personīgā arhīva
Kad jūs sākāt darbu?
Sākām pirmdien 9:00 no rīta. Pārsvarā piedalījās trīs cilvēki, bet beigās jau bijām pieci.
Cik sapratu, tad par miegu šajās dienās varēja nedomāt...
Starp pirmdienu un otrdienu gulējām divas stundas, starp otrdienu un trešdienu trīs stundas, bet starp trešdienu un ceturtdienu jau gulējām vairākas stundas, bet tāpat nekas aizraujošs tur nebija (smejas).
Foto: No sportista personīgā arhīva
Vai visu izdevās salikt, kā bija plānots?
Tajā ātrumā, kādā salikām, liekas, ka viss ir labi. Protams, ja mums būtu laiks divi mēneši, lai uzbūvētu tādu mašīnu, noteikti kaut ko darītu savādāk – krāsotu salonu, ieliktu jaunu elektrības sistēmu u.t.t. Taču šoreiz visu atstājām, kā ir, lai nebūtu nekāda aizķeršanās. Līdz ar to šobrīd plāns ir ar šo auto aizvadīt visu sezonu.
Nekādas aizķeršanās nebija?
Nedaudz ik pa laikam traucēja tas, ka sākotnēji šī mašīna bija angļu variantā, tāpēc daudzas lietas nederēja no mana vecā auto, tāpēc ik pa brīdim bija aizķeršanās, kamēr atradām risinājumu un veicām attiecīgās pārbūves. Taču to laika zudumu mēs kompensējām ar negulēšanu (smejas).
Foto: No sportista personīgā arhīva
Šāds neplānots pasākums neiesitīs robu budžetā?
Nav tik traki. Visas detaļas bija garāžā. Ja neskaita lielo darbu, kas tika ieguldīts, tad šim pasākumam kopumā aizgāja daži simti eiro, bet ne tūkstoši.
Vai esi jau izmēģinājis šo auto?
Ceturtdien 1:00 naktī nobraucām pārdesmit kilometrus. Jāsaka, ka ir savādāk nekā ar veco mašīnu - sēdēšanas vieta, izsvarojums, vadāmība u.t.t. Būs jāpierod.
Auto gatavs! Foto: No sportista personīgā arhīva
Noteikti, ka pirms avārijas mērķis rallijsprintā bija viens, bet tagad būs cits...
Jā, ir vēl morālais pēc pēdējās avārijas, tāpēc pirmos dopus veiksim prātīgi. Arī mērķis pirms šī rallija ir mainījies. Tagad galvenais būs sasniegt finišu un izcīnīt punktus. Par Top 3 vairs nedomājam, jo daudz jaunu lietu un apstākļu. Negribas riskēt.
Šajā lielajā piedzīvojumā daži cilvēki laikam ir pelnījuši īpašu Paldies.
Jā, gribu teikt lielu Paldies Andrim Lustam (sīkais), Anrijam Smiltniekam (AnRīL), Aivim Žeperam (žēpis), kā arī Rolandam Kaucim un Eināram Pētersonam. Protams, Paldies arī visiem atbalstītājiem un faniem, kas atbalstīja, turēja īkšķus un cerēja, ka neiespējamā misija ir iespējama. Vēlreiz apstiprinājās, ka man ir labākā komanda.