profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aluksne-4458.jpg
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Mehāniķu nakts darbs ļauj Arumam un Grīvam kāpt uz goda pjedestāla

Go4speed 06.06.2011 - 22:55 Mehāniķu nakts darbs ļauj Arumam un Grīvam kāpt uz goda pjedestāla
FOTO: Go4speed

Pēc "Jēkabpils - Madona 2011" rallijsprinta, kurā uzvaru sīvā cīņā izcīnīja Arvja Aruma/Gata Balgalvja ekipāža, komentārus portālam "Go4speed" sniedza visu trīs ātrāko ekipāžu piloti. "Rallijs aizritēja tā, ka, izbraucot no tehniskās komisijas, motorā parādījās kaut kāda skaņa. Secinājām, ka pie vainas sadalenes zobrats, kurš bija salūzis. Trīs mehāniķu brigāde visu nakti līdz sestdienas vieniem dienā strādāja, lai novērstu šo defektu, taču tas nebija viegli. Mašīna it kā strādāja, bet tai nebija jaudas (tās jauda tobrīd bija tikai ap 70%). Neatradām īsto vainu, tāpēc pirmajā dienā braucām tā, kā ir - negulējuši un noguruši. Nobraucām pirmo dienu un secinājām, ka nemaz tik slikti nav. Otrās dienas pirmajā posmā ļoti patraucēja putekļi, jo trasē noķērām vienu ekipāžu. Nākamajā reizē šajā posmā paši sev atvinnējām 24 sekundes. Taču, lai kā arī būtu, kopvērtējumā esam pirmie. Ceļi? Oi, tie bija baigi foršie. Jēkabpils pilsētas posms bija super - fantastiski braucams. Arī lēcām, kā visi pārējie, tikai otrajā tramplīnā Voris (Jānis Vorobjovs) mūs pabrīdināja, ka tur nedaudz vajag piesēdināt," tā pēc finiša portālam "Go4speed" stāstīja rallijsprinta uzvarētājs Arvis Arums.  

"Pirmajā dienā pirmajā grants dopā mašīnu nevarēja noturēt taisni. Pēc tam secinājām, ka pie vainas varētu būt priekšējais reduktors, kurš ļoti švaki strādāja. Pēc tam sekoja divi asfalta posmi, kuros likās, ka bija jābūt labākiem laikiem, tāpēc ar pirmo dienu galīgi nebiju apmierināts. Pa nakti novērsām visas problēmas (mehāniķi strādāja līdz deviņiem rītā) un otrā diena iesākās daudz labāk, jo uzrādījām labus laikus. Protams, dažādas likumsakarības piemeklēja konkurentus, taču tāds ir tas rallijs. Pēdējos divos posmos mums bija cīņa tikai ar vienu ekipāžu - mēs vai Arums. Pirms pēdējā dopa mūs šķīra trīs sekundes, tāpēc pēdējā posmā braucām tā, lai izcīnītu uzvaru, taču, iebraucot pēdējā posma finišā, konstatējām, ka mums ar Arumu pēdējā ātrumposmā ir pilnīgi vienāds laiks, kas nozīmēja to, ka kopvērtējumā pirmā vieta pienākas viņam. Beigās palikām otrie - nevis divas minūtes aiz uzvarētāja, bet gan trīs sekundes. Esam gandarīti, taču vajadzēja izcīnīt pirmo vietu," tāds bija Aleksandra Grīvas komentārs.

"Vakardiena iesākās ļoti stresaini - pirmajā posmā pieļāvām divas rupjas kļūdas, kur vienā vietā izlidojām no trases un sapinām zemnieku elektrisko ganu. Uz pilsētu savācāmies - nobraucām bez kļūdām. Otrās dienas pirmajā posmā mums pa priekšu brauca viena krievu ekipāža, tāpēc tikām puteklī. Jā, varbūt šī trešā vieta sasniegta uz konkurentu kļūdām, taču tāds ir autosports. Beigās pēdējos posmos braucām ļoti prātīgi, jo, redzot kā riepas sit konkurenti, nolēmām īpaši neriskēt. Ne mēs, ne mūs noķert nevarēja, tāpēc riskēt nebija jēga. Nobraucām prātīgi, kļūdas nepieļāvām, pjedestāls un tagad laimīgi uz mājām. Īstenībā mums ar Madonu ir īpašas attiecības - pirmajās divās reizēs šeit bijām smagi avarējuši, taču šoreiz - goda pjedestāls," prieku neslēpa Edijs Bergmanis.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png