Iepriekšējā rakstā portāls jau ziņoja par to, cik ātrumposmu un kilometri jānobrauc, lai kļūtu par čempionu pilnpiedziņas klasē, tāpēc šoreiz līdzīgu statistiku veicām ar vientilta piedziņas braucējiem. Uzreiz jāsaka, ka, iespējams, dažiem braucējiem rezultātu statistikā varētu parādīties kāda kļūda, jo dažos piedāvātajos statistikas rādītājos var atrast pa kādai kļūdiņai.
Arī vientiltas piedziņas braucējiem kopā šajā sezonā bija jāaizvada septiņi Latvijas rallija čempionāta (LRČ) posmi - divi ziemas un pieci grants. Pavisam kopā šajā sezonā vientilta piedziņas klasē kaut vienā rallijā piedalījās 122 ekipāžas (pilnpiedziņas klasē uz starta stājās 129 dažādas ekipāžas). Ja pilpiedziņas klasē visos LRČ rallijos startēja pieci piloti, tad vientilta piedziņas klasē to paveica seši braucēji (Ralfs Sirmacis, Mārcis Ķenavs, Kārlis Nebars, Dmitrijs Mjačins, Edgars Balodis un Oskars Laivenieks).
Edgars Balodis/Ivo Pūķis. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed
Šogad septiņos rallijos kopā bija jāveic 74 ātrumposmi (LRČ ieskaitē 71). Vientilta piedziņas klasē 71 posmu šogad veicis (trīs posmi (divi Madonā un viens Kurzemē) kopējā statistikā netiek iekļauti, jo tika atcelti) Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs. 64 posmi Edgara Baloža/Ivo Pūķa kontā, bet 62 posmus šogad veicis krievu sportists Dmitrijs Mjačins.
Nobrauktie ātrumposmi:
V. | Valsts |
Pilots |
Klase |
Ralliju skaits |
Nobrauktie ātrumposmi |
Nobrauktie posmi (%) |
Vieta klasē |
1. | Ralfs Sirmacis |
R2 | 7 | 71 | 95,94% | 1 | |
2. | |
Edgars Balodis |
2WD | 7 |
64 |
86,48% | 2 |
3. | Dmitrijs Mjačins |
2WD | 7 |
62 |
83,78% | 1 | |
4. | |
Kārlis Nebars |
R2 | 7 |
61 |
82,43% | 3 |
5. | Mārcis Ķenavs |
R2 | 7 |
60 |
81,08% | 2 |
|
6. | |
Guntis Lielkājis |
2WD | 6 | 49 | 66,21% | 6 |
7. | |
Oskars Laivenieks |
2WD | 7 | 47 | 63,51% | 5 |
8. | |
Gatis Klemencis |
2WD | 5 | 45 | 60,81% | 3 |
Nākamo disciplīnu, ko apskatīsim statistikas sadaļā - Nobrauktie kilometri. Visvairāk kilometrus šajā sezonā (839) nobraucis Sirmacis, kuram seko Balodis (767) un Mjačins (751). Visi šie braucēji šogad piedalījušies visos septiņos posmos.
Nobrauktie kilometri:
V. | Valsts |
Pilots | Ralliju skaits |
Nobrauktie kilometri |
1. | Ralfs Sirmacis | 7 | 839 | |
2. | Edgars Balodis | 7 | 767 | |
3. | Dmitrijs Mjačins | 7 | 751 | |
4. | Mārcis Ķenavs | 7 | 717 | |
5. | Kārlis Nebars | 7 | 689 | |
6. | Oskars Laivenieks |
7 | 587 | |
7. | Guntis Lielkājis | 6 | 555 | |
8. |
Jānis Berķis |
6 |
492 |
|
9. | Gatis Klemencis | 5 | 463 | |
10. | Viljar Ventsel |
3 | 405 |
Mārcis Ķenavs/Armands Ķenavs. Foto: Rihards Baumanis, Go4speed
Nominācijā Ātrākie laiki visvairāk pirmās vietas savā klasē izcīnījis R2 klases braucējs Ralfs Sirmacis, kurš bijis ātrākais 30 posmos (Labākais no pilnpiedziņas bija Jānis Feldmanis, kuram R4 klasē bija 29 uzvaras). 26 ātrākie laiki 2WD klases braucējam Mjačinam, bet 23 reizes savā 2WD klasē nepārspēts palika Jānis Berķis. Jāpiemin, ka, piemēram, Edgara Baloža ekipāža, kura 2WD klases kopvērtējumā sezonas beigās ieņēma otro vietu, šosezon, ja var ticēt statistikai, neuzrādīja ne vienu ātrāko laiku savā 2WD klasē.
Arī visvairāk otro vietu izcīnīja Sirmacis (23), kuram seko Raivis Ozoliņš (14) un Mjačins ar Ķenavu (katram pa 13). Visvairāk trešo vietu savā klasē šogad izcīnīja Nebars, kuram 15 reizes izdevies uzrādīt trešo ātrāko laiku. Ja saskaitām kopā visas godpilnās vietas, tad pārliecinošs līderis ir Sirmacis, kurš kopā no 74 ātrumposmiem 64 reizes ierindojās pirmajā trijniekā. 52 reizes pirmajā trijniekā iebrauca Mjačins, bet 39 reizes to paveica Ķenavs.
Visvairāk reizes iebraukts pirmajā trijniekā:
V. | Valsts | Pilots | Klase |
1.v. |
2.v. |
3.v. |
Kopā Top 3 ātrākie laiki |
1. | Ralfs Sirmacis | R2 | 30 | 23 | 11 | 64 | |
2. | Dmitrijs Mjačins | 2WD | 26 | 13 | 13 | 52 | |
3. | Mārcis Ķenavs | R2 | 13 | 13 |
13 |
39 | |
4. | Kārlis Nebars | R2 | 10 | 12 | 15 |
37 | |
5. | Jānis Berķis | 2WD | 23 | 6 | 6 | 35 | |
6. | Markus Abrams | 2WD | 22 | 2 | 0 | 24 | |
7. | Raivis Ozoliņš |
1600 | 4 | 14 | 4 | 22 | |
8. | Kaspars Kaņeps-Kalniņš |
1600 | 9 | 4 | 5 | 18 | |
9. | Marko Manty |
2WD | 12 | 5 | 1 | 18 | |
10. | Atis Bruņinieks | 2WD | 12 | 5 | 0 | 17 |
Dmitrijs Mjačins/Jurijs Kuzminovs. Foto: Rihards Baumanis, Go4speed
Arī šajā klasē šogad LRČ katra rallija noslēdzošais posms bija Power Stage, kurā divi ātrākie sportisti no katras klases varēja izcīnīt papildus punktus (divus un vienu). Deviņus punktus šogad ieguva 2WD klases braucējs Mjačins, bet par diviem punktiem mazāk ieguva Sirmacis (7). Vēl par punktu mazāk Mārcim Ķenavam.
Power Stage izcīnītie punkti:
V. | Valsts |
Pilots | Klase |
Izcīnītie punkti Power Stage |
1. | Dmitrijs Mjačins |
2WD | 9 | |
2. | Ralfs Sirmacis | R2 | 7 | |
3. | Mārcis Ķenavs | R2 | 6 | |
4. | Markus Abrams | 2WD | 4 | |
5. | Kārlis Nebars | R2 | 4 | |
6. | Gatis Klemencis | 2WD | 3 | |
7. | Jānis Berķis | 2WD | 3 |
Starp pieteikušajām komandām šogad vislabākā bija Okartes Autosporta komanda, kura sezonas beigās spēja iegūt 147 punktus. 93 punkti un otrā vieta LMT Rallija komandai, bet trešie - R-Evolution/Rector Racing.
Komandu kopvērtējums:
1. |
Okartes Autosporta komanda | 147 |
2. | LMT Rallija komanda | 93 |
3. | R-Evolution/Rector Racing | 60 |
4. | Senators Racing Team | 43 |
5. | ASRT - ASport | 26 |
Palaboju..