Aizvadītajās brīvdienās Rīgā, Biķernieku Trasē, tika noslēgta “ERST Finance” minirallija kausa 2024. gada sezona un Latvijas rallijsprinta kausa sezona. Abas dienas skatītājus ar skaistu un efektīvu braukšanu priecēja Kalvis Blūms (Mitsubishi Lancer Evo VI). Gan sacensību dienās, gan pēc tām, aplūkojot gan sociālos tīklus, gan dažādas fotogrāfijas, ļoti acīs krita tieši Kalvis Blūms.
Foto: Raimonds Volonts
Arī portāls Go4speed Raganas katlā iemūžināja vairākus Kalvja braucienus, un viens no tiem tika ielikts Facebook. Laikam ritot, varēja redzēt, kā diezgan strauji aug skatījumu skaits. Aplūkojot iepriekšējos Facebook platformā liktos video, tad līdera godā atradās Elfinsa Evansa Velsas video, kurš bija skatīts vairāk nekā 989 000 reižu.
Taču Kalvja video skatījumi strauji auga. Un pēc trīs diennaktīm šis Blūma video pārsniedza viena miljona skatījuma robežas (trešdienas vakarā - 1 016 478 skatījumi)! Ņemot vērā šos skaitļus, strauji auguši arī portāla sekotāju skaits, kas pāris dienās no 15 000 sasnieguši jau 17 000 sekotājus. Paldies Jums visiem!
Sekojot šiem augošajiem cipariem, Kalvis atklāja, ka, ja būs 1 000 000 skatījumu, tad šis notikums ir jāatzīmē, par ko arī šajā rakstā Kalvis pats pastāstīs!
Kalvi, sveicu Tevi Go4speed 'miljonāru klubiņā'!
Nu paldies, paldies. Kopā mēs to paveicām. Es kaut ko uzbraucu, tu uzfilmēji, un izskatās, ka cilvēkiem tas patika. Liels paldies visiem, kuri novērtēja šo video.
Šī ir tā disciplīna, ka nekāda iesildīšanās no rīta nav, tāpēc, turoties šīs disciplīnas un trases rāmjos, tad, kā sākās ātrumposms, tā rāvām vaļā. Ar šādu uzstādītu, vai pat šoreiz neuzstādītu mērķi, arī braucām – plaši, lai ir prieks faniem un maniem līdzbraucējiem.
Un rezultāts šoreiz nebija tas galvenais.
Absolūti nē. Kad minirallijā nobraucu vairākus ātrumposmus, tad apskatījos, ka biju uzvarējis vienu ātrumposmu (stūrmane tobrīd bija Kalvja sieva Agneta), taču tas nebija galvenais. Kad sanāca mums pārsist radiatoru, tad bijām spiesti nedaudz braukt arī taisni, bet, neskatoties uz to, tāpat bijām otrie aiz Mārtiņa Ločmeļa.
Foto: AS Photography
Pastāsti, lūdzu, kas notika minirallija beigās. Pirms noslēdzošā posma biji trešais. Sasniedzi finišu noslēdzošajā dopā, taču finiša rezultātos neparādījies.
Tur bija interesanta situācija. Tobrīd biju trešais absolūti un pirmais Open 4WD klasē. Taču jau tobrīd man bija skaidrs, ka es, kā rallija braucējs, negribu maisīties jaunajiem minirallija braucējiem pa priekšu, jo tomēr, tas ir sezonas noslēdzošais posms, kur puiši un dāmas, kas minirallijā brauc pilnu sezonu, cīnās par vērtīgiem punktiem. Tāpēc noslēdzošajā posmā uzmetu saulītes, apstājos, pabraucu atpakaļgaitā un tad lēnām ar otro pārnesumu aizbraucu līdz finišam. Iebraucu slēgtajā parkā, bet Jānis Krastiņš man saka – ''paliec, nebrauc tālāk, Tev uz apbalvošanu būs jādodas.'' Aizgāju līdz servisa zonai, bet nemiers dīda – nu kāda trešā vieta? Aizgāju līdz Jānim un saku, domājam kaut ko. Pats atceros, kad braucu minirallijā, tad arī mums nepatika, kad atbrauca lielie vīri no rallija un maisīja gaisu (smejas). Jā, šeit ir Open klase, bet es šoreiz galīgi nebraucu pēc rezultāta, lai kādam atņemtu punktus vai goda pjedestālu. Tas nebūtu bijis smuki, ja es dotos pakaļ kausiņam disciplīnā, no kuras pats esmu izaudzis un kurā tagad brauc citi jauni braucēji un kuri arī sapņo par kausiņiem. Vienojāmies, ka manis rezultātos vairs nebūs, un devos atpakaļ uz servisa zonu. Tobrīd tika gatavota brāļa Emīla mašīna, kad Emīls savam mehāniķim un tās dienas pilotam Gatim Gedroicam-Jurago saka: ''Klau, zvanīja Jānis. Mums uz apbalvošanu jāiet, 3.vieta.'' Gatis, kas ir mūsu mehāniķis, bija tik priecīgs par šo 3.vietu. Bet, kad atteicos no sava pjedestāla, es pat nebiju paskatījies, kurš aiz manis seko. Līdz ar to netīšām sanāca skaists nobeigums.
Tur bija interesanta situācija. Tobrīd biju trešais absolūti un pirmais Open 4WD klasē. Taču jau tobrīd man bija skaidrs, ka es, kā rallija braucējs, negribu maisīties jaunajiem minirallija braucējiem pa priekšu, jo tomēr, tas ir sezonas noslēdzošais posms, kur puiši un dāmas, kas minirallijā brauc pilnu sezonu, cīnās par vērtīgiem punktiem. Tāpēc noslēdzošajā posmā uzmetu saulītes, apstājos, pabraucu atpakaļgaitā un tad lēnām ar otro pārnesumu aizbraucu līdz finišam. Iebraucu slēgtajā parkā, bet Jānis Krastiņš man saka – ''paliec, nebrauc tālāk, Tev uz apbalvošanu būs jādodas.'' Aizgāju līdz servisa zonai, bet nemiers dīda – nu kāda trešā vieta? Aizgāju līdz Jānim un saku, domājam kaut ko. Pats atceros, kad braucu minirallijā, tad arī mums nepatika, kad atbrauca lielie vīri no rallija un maisīja gaisu (smejas). Jā, šeit ir Open klase, bet es šoreiz galīgi nebraucu pēc rezultāta, lai kādam atņemtu punktus vai goda pjedestālu. Tas nebūtu bijis smuki, ja es dotos pakaļ kausiņam disciplīnā, no kuras pats esmu izaudzis un kurā tagad brauc citi jauni braucēji un kuri arī sapņo par kausiņiem. Vienojāmies, ka manis rezultātos vairs nebūs, un devos atpakaļ uz servisa zonu. Tobrīd tika gatavota brāļa Emīla mašīna, kad Emīls savam mehāniķim un tās dienas pilotam Gatim Gedroicam-Jurago saka: ''Klau, zvanīja Jānis. Mums uz apbalvošanu jāiet, 3.vieta.'' Gatis, kas ir mūsu mehāniķis, bija tik priecīgs par šo 3.vietu. Bet, kad atteicos no sava pjedestāla, es pat nebiju paskatījies, kurš aiz manis seko. Līdz ar to netīšām sanāca skaists nobeigums.
Jā, diemžēl ritenim no plaukta nolūza skrūve. Bet jāsaka, ka mums pa visu dienu ārā nāca dažādi niķi, kas to braukšanu nedaudz ietekmēja un piebremzēja. Tāpat mums arī aizdegās stiklaškiedras aizsargpanna. Bija dažādas sīkas problēmiņas abas dienas.
Foto: Raimonds Volonts
Jā, it kā atradām, kur un kā varētu novērst defektu Rīgā (bija vajadzīgs metināmais aparāts), bet sapratām, ka ātrāk un prātīgāk būtu doties atpakaļ uz Cēsīm, kur viss ir pa rokai un kur ātri visu var novērst, tāpēc Gatis devās uz Cēsīm. Tur viss ātri tika salabots un svētdien varējām turpināt. Tāpēc gribētu teikt Lielu Paldies Gatim!
Dienas mainījās, bet tavs stils nē.
Jā, braukšanas plāns pirms starta bija skaidrs – 100% tikai sānslīdes, un tā arī braucām. Un arī šeit par rezultātu absolūti nedomājām.
Vērojot tavu braukšanu gan uz asfalta, gan granti, jāsecina, ka uz abiem segumiem brauc smuki un plaši. Kurš segums pašam patīk labāk?
Noteikti, ka grants. Visur patīk braukt un tik dod man braukt, bet grants laikam tuvāka. Uzskatu, ka grants mašīnām tā asfalta slodze ir lielāka. Arī noslēdzošajā 20 kilometrus garajā posmā man brīžiem tikai ar piekto spiedienu nedaudz parādījās bremzes, lai arī bremzes man tiešām bija ļoti labas.
Foto: Raimonds Volonts
Jā, šajā Raganas katlā pat rūdīti un profesionāli drifta braucēji mēdz avarēt. Es arī nevaru visas desmit reizes nobraukt perfekti. Šajā reizē, kad nesanāca, bija tāds objektīvs iemesls. Man auto ir saregulēts grants regulējumiem un es braucu ar grants riepām, tāpēc zinu katru auto kustību. Taču uz garo ātrumposmu Emīls man jautāja, lai iedodu viņam kādas riepas. Saku, ņem, kuras gribi. Tad pienāca pie mums Ķikusti, kuriem arī bija beigušās riepas un viņi tobrīd cīnījās par goda pjedestālu. Tapēc izpalīdzēju abiem ar grants riepām. Man palika tikai asfalta riepas, kuras man ne īpaši patīk. Šīm riepām ir sava specifika – sākumā tās neturas, tad uzsilst un turas ļoti labi, bet gadās arī, kad tās riepas pārkarst un paliek nekontrolējamas. Kad tuvojos Raganas katlam, riepas jau bija pārkarsušas, tāpēc auto ļoti slīdēja. Tobrīd tajos līkumos darīju visu to pašu, ko iepriekš, bet šoreiz saķere nebija tik laba un trāpīju pa trases norobežojumu.
Neskatoties uz šo atgadījumu, jūtu, ka brīvdienas bija izdevušās.
Jā, kopumā ar pasākumu esmu vairāk kā apmierināts. Ļoti patīk šis formāts, kas mums rallistiem ļauj pamainīt stūrmaņus un pavizināt atbalstītājus. Paldies organizatoriem, atbalstītājiem un visiem faniem par šo jaudīgo sezonas noslēgumu.
Foto: AS Photography
Teikšu kā ir – katras piecas minūtes, kā paņemu rokā telefonu, tā ir kaut kādi jauni video, jauni uzaicinājumi, jauni sekotāji u.t.t. Vienam video tik tokā šobrīd ir pat 2,2 miljoni skatījumi, ir video ar 500 000 skatījumiem. Par tik toku un instagrammu runājot, liekas, ka visur esmu atzīmēts. Tas ir kosmoss, kas notiekās. Kaut ko sagriezām nedaudz (smejas).
Un varu Tevi apsveikt, ka arī mūsu portālā Tu esi kā pirmais sportists, kura video ir noskatījušies vairāk nekā viens miljons skatītāju.
Jā, tā nu tagad sanāk. Protams, kā jau mēs te pēc sacensībām sarakstījāmies, tad ik pa laiku uzmetām aci tiem cipariem, kuri tiešām auga ļoti strauji. Tiešām prieks, ka mūsu braukšana faniem sagādā tik daudz un patīkamas emocijas. Prieks censties.Sapratu no Tevis, ka šādi notikumi ir jānosvin un tu neesi atnācis ar tukšām rokām?
Jā. Kā mūsu instagram kontā ir rakstīts, tad, lai rallijā brauktu ātri un skaisti, ir nepieciešami lieli līdzekļi. Mēs to darām, un daudziem patīk mūsu idejas un stils. Esam izveidojuši Forever Classic zīmolu, lai mūsu draugi, fani būtu vienoti un atpazīstami. Daudziem tas patīk, un, ja ir pieprasījums, tad ir piedāvājums. Šo zīmolu attīstām ar ļoti vienkāršu domu – jo vairāk tas iet tautās, jo lielāka rocība mums braukt, jo visi iegūtie līdzekļi tiek novirzīti tikai un vienīgi rallijam. Pavisam drīz mums būs jaunumi ar skaistu Forever Classic iezīmētu apģērbu, kā arī vēl kāds jaunums, ko paturam pārsteigumam!
Portāls Go4speed sadarbībā ar Forever Classic ekipāžu nolēma uzrīkot konkursu. Lai piedalītos izlozē, Facebook platformā zem šī raksta ir jāieliek atzīme ''Patīk''. Balvā kādam no jums izlozēsim Forever Classic zīmola dāvanu komplektu! Laimīgo paziņosim līdz novembra vidum.