Foto: No sportista personīgā arhīva
Savu pirmo sezonu ar pilnpiedziņas auto aizvada Miks Ķenavs, kurš iepriekš startēja ar ''Volkswagen Golf II'' un ''Honda Civic Type-R'' rallija automašīnām. Šosezon Miks vispirms ar ''Mitsubishi Lancer Evo X'' startēja Minirallijā Gulbis, bet vēlāk Ķenavs pārkāpa pie ''Mitsubishi Lancer Evo VI'' stūres.
Foto: Dace Janova
Aizvadītajās brīvdienās sportists startēja gan minirallijā ''Karosta 2022'', gan rallijsprintā ''Vecpils'', kur abās sacensībās, startējot kopā ar Gundaru Berķi, tika izcīnīta augstā 2.vieta. Jāpiebilst, ka rallijsprintā pēc diviem ātrumposmiem līderis bija Miks, bet pirms noslēdzošā dopa vadībā jau bija Mareks Švarcs-Švampāns, kurš Ķenavu tobrīd apsteidza tikai par 0,21 sekundēm. Noslēdzošajā dopā ātrākais bija Mareks Švarcs-Švampāns, kurš arī svinēja uzvaru kopvērtējumā.
Kā portālam Go4speed atzina
Miks Ķenavs, tad ar rezultātu viņš ir ļoti apmierināts. ''Rallijsprints bija ļoti foršs, kur šos fantastiskos ceļus izbaudījām ar jaunu automašīnu. Jā, šoreiz mazliet pietrūka. Nobraukti 60 kilometri un zaudētas trīs sekundes - ir ko padomāt (smejas). Tuvu bijām uzvarai absolūtajā ieskaitē, taču kolēģa avārija priekšpēdējā ātrumposmā mani izsita no līdzsvara. Nesanāca nokoncentrēties un pēdējo ātrumposmu nobraukt tikpat labi, kā iepriekš. Taču viss ir tā, kā tam jābūt. Ir vairāk jātrenējas (smaida). Gan minirallijā, gan rallijsprintā palikām otrie, tāpēc ir nedaudz rūgta pēcgarša, bet gan jau nāks arī mans laiks. Gan jau izšaušu arī es (smejas). Mierā pagaidām autosportu nemetīšu. Patrenēsimies un viss būs labi.''
Miks atklāja, ka
Liepas/Cibuka avārija viņu izsita no līdzsvara, tāpēc noslēdzošajā dopā neizdevās nobraukt tā, kā gribētos. ''Jā, Jāņa Liepas/Agņa Cibuka avārija, kas ir mani klienti un arī sponsori, izsita ne tikai mani no līdzsvara, bet domāju, ka arī citus. Pēc avārijas mans telefons bija karsts, visi jautāja kas, ko, kā. Biju nonervozējies un nedaudz pārdegu, tāpēc sapratu, ka noslēdzošajā dopā lieki neriskēšu, lai nesavārītu ziepes. Domāju, ka arī atsevišķās vietās nedaudz pietrūka pieredzes, bet nevar arī uzreiz uzlekt augstāk par savu pēcpusi (smejas). Varbūt vietām kaut kur nenoticēju sev, biju lēnāks, bet tas viss nāk ar pieredzi. Patrenēsimies un viss būs labi. Tiešām esmu apmierināts ar šo rezultātu. Rallijs bija lielisks, tāpēc nav par ko žēloties.''
Mikam šis bija otrais rallijsprints ar ''Mitsubishi Lancer Evo VI''. Sportists atklāj, ka ''Braukšana ar pilnpiedziņu ir kā narkotikas – āķis lūpā (smejas). Pēc priekšdzieņas, kur visu laiku to vien darījām, kā uzlabojām motoru un citas lietas, tad, iekāpjot pilnpiedziņā, saproti, ka ir tikai jāmācās braukt un viss būs kārtībā. Tas ir liels solis uz priekšu manā karjerā, par ko jāsaka paldies atbalstītājiem. Esmu ļoti apmierināts, ka ar samērā vecu automašīnu spēju pabraukt tikpat ātri, kā citi pieredzējuši braucēji. Lēni neesam, bet ir daudz kur pielikt. Bet kaifs ir ļoti liels.''
Foto: Edgars Leonovs
''Ja runājam par pašiem ātrumposmiem, tad ceļi un segums bija lielisks. Viss bija līmenī. Arī abi ātrumposmi (Vecpils un Kalvene) komentārus neprasa. Bija bauda braukt. Lai arī cik tas nebūtu dīvaini, es kā vietējais šos ceļus šādā virzienā braucu tikai pirmo reizi. Ar Hondu trīs reizes biju braucis pretējā virzienā, bet šajā virzienā vēl nebija sanācis braukt.''
Sportista plānos šogad vēl ietilpst minirallijs un rallijsprints Latvija, bet par tālākiem plāniem tiks lemts pēc sezonas. ''Beigsies šī sezona, tad izdarīsim secinājumus un domāsim nākamā gada plānus,'' nobeidz bijušā rallija braucēja Mārča Ķenava brālis Miks.