Foto: No ekikpāžas personīgā arhīva
Jau ziņojām, ka pēc Velsas WRC rallija Nikolajam Grjazins aizvadīja testus ar savu ''Škoda Fabia R5 Evo'' un ar BMA komandas ''VW Polo GTI R5'' automašīnu. Pēc testiem Jaroslavs Feodorovs atklāja, ka viņiem jādodas uz M-Sport bāzi, kur viņiem otrdien paredzēti testi jau ar ''Ford Fiesta R5''.
Testi tika aizvadīti ar automašīnu, ar kuru Velsas WRC brauca Heidons Padons. Feodorovs savā instagram profilā atklāja, ka ātrumposms bija vienkāršs, taču ceļš bija izbraukāts un sliktā stāvoklī. Testu laikā tika mainītas gan atsperes, gan amortizatori, un kopā ekipāža nobrauca ap 100 kilometriem. Tāpat tiek ziņots, ka šie testi nebija viss parasta vizināšanās, jo izrādās, ka testos ekipāža tika izmantota kā testu piloti, jo M-Sport inženieriem bija svarīgi gūt atsauksmes no Nikolaja, tāpēc viss, ko pilots teica, kas viņam patika, kas nepatika, ko var uzlabot, tika pierakstīts.
Pēc testiem ekipāža kopā ar pilota tēvu devās ekskursijā uz M-Sport bāzi. Kā īsumā pastāstīja stūrmanis, tad redzētais viņus patīkami pārsteidzis. Feodorovs zināja stāstīt, ka M-Sport rūpnīcā strādā ap 280 cilvēkiem, kur Nikolajs smejot piebalsoja, ka tas ir nedaudz vairāk kā SRT. Nedēļas laikā M-Sport uzbūvē vienu R5 auto.
Tāpat stūrmanis zināja teikt, ka rezerves daļas, kas atrodas M-Sport bāzē, esot 18 miljonu sterliņu mārciņu vērtībā, bet, piemēram, viens Ford Fiesta WRC automašīnas bampers, kas ir no karbona, maksājot ap 10 000 sterliņu mārciņu. ''Lūk, jums uz zemes guļ 100 000 sterliņu mārciņu,” izskaitot uz zemes stāvošos bamperus, noteica Grjazins.
Pēc testiem sportisti devās atpakaļ uz mājām, lai jau drīzumā dotos uz nākamajiem testiem, lai gatavotos Spānijas WRC rallijam.