Par 2018.gada LRČ 1 klases čempionu tika kronēts igaunis Ranno Bundsens, kamēr otro vietu izcīnīja Edijs Bergmanis, kurš aizvadīja ļoti veiksmīgu sezonu.
Atskatoties uz aizvadīto sezonu, Edijs portālam Go4speed apstiprināja, ka tā esot bijusi ļoti veiksmīga. ''Aizvadītā sezona bija ļoti interesanta. Sākās tā labi, bet pabeidzās izcili, jo Liepājā abos rallijos izdevās uzrādīt ļoti labus rezultātus (5. un 3. vieta absolūti). Tas deva ļoti spilgtas emocijas, un tas lika vieglāk pieņemt lēmumu, ka jāturpina braukt,'' iesāk Edijs Bergmanis.
Edijs testos. Foto: Rallyworkshop
''Šogad plānojam braukt Latvijas un Igaunijas rallija čempionātus. Automašīna mums būs tā pati, kur starpsezonā tai tika veikti visi nepieciešamie rebildi, un nekādas lielas izmaiņas šim auto šobrīd nav plānā. Aizvadījām jau pirmos testus, kur viss strādāja ļoti labi. Mērķis šogad ir cīnīties par Latvijas čempiontitulu, lai arī šobrīd nav zināms, kādi sportisti startēs mūsu klasē. Ātrums un pieredze ir, tāpēc jādod tik virsū. Šobrīd noskaņojums pirms Alūksnes rallija ir ļoti labs, tāpēc ar nepacietību gaidu startu.''
Sarunas laikā pilots atzina, ka ekipāžai plānoti vēl vieni testi, kā arī Edijs piezīmēja to, ka šoreiz, viņaprāt, (arī citu sportistu viedoklis bija līdzīgs) izvēles datums LAF apbalvošanas ballei nebija piemērots. ''Šogad uzskatu, ka lēmums rīkot LAF apbalvošanas balli nedēļu pirms Alūksnes rallija starta nebija tas pareizākais, jo parasti sportisti nedēļu pirms rallija starta aizvada testus un gatavojas rallijam. Nedomāju, ka tie sportisti, kuri darbadienās strādā, lai brīvdienās varētu braukt rallijā, ir priecīgi, ka tagad viņiem darba dienās būs jāņem brīvas dienas, lai trenētos. Tas, manuprāt, nav godīgi pret sportistiem.''
Foto: Alfonsas Rakauskas Photography
''Es uzskatu, ka tām ekipāžām, kas piesakās savlaicīgi, ir jādod kaut kādi bonusi. Diemžēl pēdējos rallijos novērojams, ka vairāki vadošie braucēji cenšas pieteikties sacensībām pēdējās dienās. Nezinu, kāpēc tas tā tiek darīts un ko no tā viņi iegūst. Manuprāt, tas ir liekas intrigas radīšana, jo arī citi sportisti skatās un kaut ko plāno. Varbūt igauņi, redzot, ka divas nedēļas pirms rallija starta sacensībām pieteicies tik mazs dalībnieku skaits, pieņem lēmumu nepiedalīties rallijā. Piemēram, ja kāds nāk klajā ar kādu skaļu paziņojumu par startēšanu WRC vai ERC, viņi jau to nedara pēdējā dienā pirms paša starta, bet gan laicīgi paziņo. Arī organizatoriem domāju, ka šādi pēdējo minūšu lēmumi rada kaut kādas grūtības. Šī tradīcija būtu jālauž,'' nobeidz Bergmanis.