Berķis/Čeporjus. Foto: Edgars Leonovs, facebook.com/motorsunsports
Rallijā Sarma 9.vietu absolūti izcīnīja Jānis Berķis/Edgars Čeporjus. Ja Alūksnes rallijā ekipāža izcīnīja otro vietu, tad šoreiz Jānim un Edgaram Sarmas rallijs nepadevās, kā gribētos. Sarunā ar portālu Go4speed Jānis atzina, ka šis neesot bijis viņu rallijs, un ka šādi braukt nevarot.
''Šis rallijs bija pilnībā citādāks nekā Alūksnes posms, taču jebkurā gadījumā tas bija izcils no visiem aspektiem - lieliski un sniegoti ceļi, spēcīga konkurence un lieliska organizācija,'' iesāk Jānis Berķis. ''Diemžēl šoreiz mums pašiem nekas nesanāca. Negāja tā braukšana pa sniegu, kā gribētos. Ir jāmācās braukt, jo tā braukt, kā mēs braucām, nevar. Kaut kas jādomā un jādara, lai šādi vairs nebrauktu,'' skarbs pret sevi bija pilots.
Foto: Edgars Leonovs, facebook.com/motorsunsports
''Pirmie trīs dopi bija vāji, pēc tam bija labāk, taču tad ieskrējām grāvī un atkal braukšana nepadevās. Visi puiši brauc ātri, un mums ir jāmācās no viņiem, kā to ātrumu var pielikt klāt un būt ātrākiem. Nevar tā, ka vienu ralliju nobrauc labi, bet otru slikti. Bet, neko darīt. Absolūtajā kopvērtējumā esam ceturtie, un ir jāiet tālāk,'' nobeidz sportists, kurš piebilda, ka šogad iespēju robežās ir doma startēt rallijos arī ārpus Latvijas.
Sarunas turpinājumā pilots minēja, ka, iespējams, ekipāža startēs vēl kādā ziemas posmā. Kā otrdien ziņoja ''Neiksans Rallysport'' komanda, tad šādā pat sastāvā, kādā tā startēja Sarmas rallijā, ekipāža dosies uz Krieviju, lai piedalītos Krievijas rallija čempionāta 2.posmā ''Rally Peno''.
Neikšāns/Jesse. Foto: Edgars Leonovs, facebook.com/motorsunsports
Atgādināsim, ka šajā rallijā uz starta izgāja vēl viena ''Neiksans Rallysport'' komandas ekipāža Māris Neikšāns/Anrijs Jesse, kuri ziemas rallijā pēdējo reizi kopā startēja 2016.gadā. Māra ekipāžai galvenais šajā rallijā bija gūt pozitīvas emocijas, tāpēc uz rezultātu ekipāža šoreiz nelika lielu uzsvaru.
''Pirmā sekcija pagāja, lai saprastu, kādus regulējumus izmainīt uz otro sekciju. Jāsaka, ka izmainījām tiešām daudzas lietas – mašīnu augstumu, balansu, amortizatoru regulējumus, starpasu diferenciāļu programmu un pat dzinēja programmu. Protams, arī braukšana pēc ilgāka pārtraukuma nesanāca, kā gribētos, tāpēc pagāja laiks, kamēr apradu ar visiem apstākļiem. Saprašana ir, kā jābrauc, bet brīžiem rokas un kājas nevarēja visu tik ātri un precīzi izpildīt, kā gribētos,'' smejoties stāsta Māris Neikšāns, piebilstot, ka pēdējā tumsas ātrumposmā vienā no līkumiem viņš kā pienākas neuztvēra informāciju, tāpēc sanāca nedaudz izbraukt ārpus trases.