profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Rainers Aus: Sarmas rallijā mērķis ir ar 'VW Polo Proto' cīnīties par pjedestālu

Mārtiņš Jankovskis 08.02.2018 - 20:47 Rainers Aus: Sarmas rallijā mērķis ir ar 'VW Polo Proto' cīnīties par pjedestālu
Foto: No sportista personīgā arhīva speciāli Go4speed

Sarmas rallijā viens no favorītiem būs arī igaunis Rainers Aus, kurš pagājušajā gadā sāka braukt ar ''Volkswagen Polo Proto''. Piecos rallijos sportists divas reizes finišēja ceturtajā vietā, bet vienu reizi viņš palika piektais.

Šis būs sportista pirmais rallijs ar ''Volkswagen Polo Proto'' ziemas apstākļos. Pirms rallija starta portāls Go4speed aprunājās ar Raineru Ausu, kurš piebilda, ka viņa mērķis gaidāmajā rallijā ir Top 3.

Rainer, šis būs tavs pirmais ziemas rallijs ar ''Volkswagen Polo Proto''. Ko tu sagaidi no šī rallija un kāds ir tavs mērķis?
Jā, Sarmas rallijs būs mans pirmais rallijs ar ''Volkswagen Polo Proto''. Ceru, ka izdosies izbaudīt īstu ziemas ralliju ar daudz sniega un lielām kupenām. Gribu parādīt labu ātrumu un finišēt Top 3.

Šis nav tas pirmais rallijs Sarmā. Ko tu zini par šo ralliju?
Šis man būs ceturtais rallijs Sarmā. Man patīk šī rallija ceļi, un izskatās, ka šogad mūs sagaida lieliski ziemas apstākļi.


Foto: No sportista personīgā arhīva speciāli Go4speed

Kā aizritēja testi?
Bija jautri. Centos atcerēties, kā ir sēdēt rallija mašīnā, jo pēdējais rallijs bija pirms četriem mēnešiem Sāremā salā (smejas).

Ko skatītāji var sagaidīt no Jums šajā rallijā?

Gribu skatītājiem parādīt, cik jauka un ātra ir ''VW Polo Proto'' mašīna. Domāju, ka viņi redzēs sīvu cīņu par pjedestālu.

Vai ar šo auto būs viegli braukt ziemas apstākļos?
Auto pamatā ir ''Mitsubishi Evo X'', ar kuru ir labi braukt pa sniegu/ledu. Riteņu bāze ir par 16 centimetriem īsāka nekā Evo X, tāpēc dažreiz ir nedaudz nervozāki brīži, nekā braucot ar Evo X. Taču ar šo auto braukšana ir interesanta un jautra.

Ar ko atšķiras tavs ''VW Polo Proto'' no ''Ford Fiesta Proto''?
Abas ir mazas jaukas mašīnas no ārpuses, bet no iekšpuses tā katra var būt pilnīgi savādāka. Igaunijas tehniskie noteikumi Proto mašīnām ir brīvi, tāpēc var būvēt, ko vēlas, tāpēc ir grūti uzskaitīt visas atšķirības.


Foto: Krists Andersons

Vai Proto mašīnām Baltijā ir nākotne?
Protams, Proto mašīnām Baltijā ir nākotne, taču tam vajadzīgs laiks. Domāju, ka Baltijas valstīm ir jāizstrādā kopīgi noteikumi un atsevišķa klase Proto mašīnām. Tad būtu daudz interesantāk gan braucējiem, gan skatītājiem.

Kādi ir tavi šīs sezonas plāni?
Pagaidām Latvijā plānojam braukt tikai Sarmas ralliju. Latvijā ir labi braukt, taču redzēsim, kas notiks vasarā.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png