profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Samsonas ekipāža uzlabo savu 400 Zs jaudīgo 'BMW M3X', mērķis Talsu rallijā - uzvara

Mārtiņš Jankovskis 18.05.2017 - 20:56 Samsonas ekipāža uzlabo savu 400 Zs jaudīgo 'BMW M3X', mērķis Talsu rallijā - uzvara
Foto: No komandas privātā arhīva speciāli Go4speed

Jau ziņojām, ka pagājušajā gadā Latvijas rallija čempionātā ar unikālu 400 Zs (400 Nm) pilnpiedziņas ''BMW M3X'' automašīnu startēja Martinas Samsonas/Mindaugas Varža, kuri Talsu rallijā izcīnīja pirmo vietu absolūtajā ieskaitē. Arī šogad ekipāža Talsos startēs ar šo pašu auto, taču šoreiz tas būs uzlabots un pilnveidots.


Foto: No komandas privātā arhīva speciāli Go4speed

Kā pirms rallija starta portālam Go4speed atzina Mindaugas Varža, tad auto rādītāji esot tādi paši kā pagājušajā gadā, taču ir veikti citi uzlabojumi. ''Mēs negribējām neko kardināli izmainīt, bet gribējām šo auto padarīt vieglāku un, lai tas labāk tur,'' saka Mindaugas Varža. ''Brauksim ar to pašu BMW, ar kuru pagājušajā gadā – būs tā pati virsbūve, taču, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir veikti vairāki uzlabojumi un dažas izmaiņas, kas pagājušajā gadā mums sagādāja problēmas. Aizmugurē uzlikām igauņu kompānijas ''Wisefab" speciāli gatavotu piekari, tāpat arī pārlasījām un uzlabojām dzinēju, pēc kā uz stenda izskatījās, ka dzinējam tagad ir vieglāk, lai arī rādītāji ļoti nemainījās. Dinamika izskatās, ka būs labāka. Ja daudziem liekas, ka mūsu auto ir liels maksimālais ātrums, tā nav, jo ātrāk par 197 km/h mūsu auto neiet. ''Mitsubishi'' iet ātrāk (smaida). Pagājušajā gadā mums lielākās problēmas sagādāja priekšējais reduktors, taču tagad priekšējam reduktoram esam veikuši dažas izmaiņas (uzstādīts lielāks korpuss). Esam ielikuši arī vieglākus krēslus. Kopumā jāsaka, ka, ja pagājušajā gadā auto svēra ap 1400 kilogramiem, tad tagad auto sver par apmēram 50 kilogramiem mazāk.''


Foto: No komandas privātā arhīva speciāli Go4speed

Varža atzina, ka viņi gandrīz visu šim auto taisa paši – ātrumkārbu, dzinēju, amortizatorus, virsbūvi, elektrību. Vienīgi aizmugurējā piekare un motora vadības bloka programmēšanu nav viņu roku darbs.


Foto: No komandas privātā arhīva speciāli Go4speed

Jautāts, kādi mērķi gaidāmajam Talsu rallijam, Varža atzina, ka "Noskaņojums ir labs un gaidām startu. Centīsimies nosargāt mūsu pagājušā gada rezultātu, kur izcīnījām pirmo vietu absolūti. Savādāk nav jēga braukt un vizināties,'' smejoties nobeidz lietuvietis.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png