Auto jaunais dizains. Foto: Vorobjovs Racing
Alūksnes rallijā debiju ar pilnpiedziņas auto piedzīvos ''Vorobjovs Racing'' komandas ekipāža Daņila Belokoņs/Toms Freibergs, kuri brauks ar ''Mitsubishi Lancer Evo X''. Pagājušā gadā šī ekipāža startēja ar priekšpiedziņas auto, kur Latvijas un Lietuvas rallija čempionātos tika izcīnīta otrā vieta savā klasē.
Sarunā ar portālu Go4speed Belokoņs atzīst, ka pagaidām plāns braukt ar ''Evo'' ir tikai ziemas rallijos, bet, ja rezultāti būs labi, iespējams, arī sezonas atlikušos posmus ekipāža brauks ar pilnpiedziņu. Tāpat sportista plānos ir nobraukt kādu Igaunijas rallija posmu, kā arī ekipāža mēģinās nobraukt vismaz vienu asfalta ralliju, lai celtu savu līmeni.
Auto testos. Foto: Vorobjovs Racing
''Alūksnes un Sarmas ralliju braukšu ar ''Mitsubishi Evo X''. Ar šo auto man pagaidām liela pieredze nav, jo pagājušajā gadā testos biju nobraucis apmēram 200 – 300 kilometrus. Ja rezultāts Alūksnē būs ļoti labs, labāks nekā es būšu domājis, tad, visticamāk, mēs brauksim tālāk ar pilnpiedziņas auto. Bet, ja rezultāts nebūs tik labs, kā gribētos, tad turpināsim braukt ar ''Fiesta'' un trenēsimies tālāk. Jāatzīmē, ka ar šo auto braucu tāpēc, lai pierastu pie lielākiem ātrumiem, lai pēc tam, kad pārkāpšu atpakaļ uz priekšpiedziņu, man būtu vieglāk. Ar šo auto var nedaudz pieļaut mazas kļūdiņas, jo, ja ir sniegs un kupenas, tad šis auto šīs kļūdiņas piedod, kamēr priekšpiedziņas auto kļūdas nepieļauj un tur jābrauc maksimāli precīzi,'' stāsta Daņila Belokoņs.
Pirms šī rallija ekipāža aizvadīja divu dienu testus. Kā atzina pilots, tad braukt ar ''Evo'' esot ļoti patīkami, jo tas ļauj braukt platāk un agresīvāk. ''Pirms šī rallija aizvadījām divu dienu testus, lai labāk saprastu šo auto. Man patīk, ka braukšanas stils ar ''Evo'' ir tāds, kā man patīk – agresīvāks un plašāks. Var braukt nedaudz netīrāk, pasvaidīt auto. Pirmajā dienā nobraucu apmēram 80 kilometrus, tai skaitā arī pa tumsu. Sajūtas ir labas un mums ļoti patīk braukt ar Evo. Protams, ir nedaudz nepierasti, jo Tomam stenogramma ir jālasa nedaudz citā ritmā, un arī man tas viss jāuzklausa un jāizpilda ātrāk. Taču jau pirmajā dienā apradu ar visu un viss bija kārtībā. Otrajā testu dienā jau sāku strādāt pie niansēm un izjūtām. Regulējumi ir atrasti un esam gatavi. Protams, treniņi ir treniņi, bet sacensības jau būs pavisam kas cits.''
Top auto jaunais dizains. Foto: Vorobjovs Racing
Jautāts, vai testos izdevās salīdzināt laikus ar citiem braucējiem, Daņila atzina, ka laiki esot labi, jo ekipāža esot braukusi apmēram Lielkāja un Jaunzema laikos.
Sportists atzīst, ka galvenais šajā rallijā ir braukt savā tempā. ''Braukšu savā tempā un par rezultātu ļoti nedomāšu. Protams, ka man interesē, kādi būs mani rezultāti, salīdzinot ar konkurentiem, kuri brauc ar Evo. Taču galvenais ir finišēt un izbaudīt šo ziemas ralliju. Tiekamies Alūksnē!''