Sīms Plangi. Timo Anis Photography
49.Sāremā rallijā uz starta izgāja trīs ASRT komandas ekipāžas. Pēc pirmās dienas līderis ar “Škoda Fabia R5” bija Kaspars Koitla, taču otrās dienas otrajā posmā pilots pārsita riteni un piedzīvoja avāriju, kas viņam lika izstāties. Tobrīd vadību pārņēma ASRT ekipāža Sīms Plangi/Mareks Sarapū, kuri to nosargāja arī līdz pat finiša beigām.
“Rallijs aizritēja labi. Izcīnīju savu pirmo uzvaru Sāremā rallijā, kas man ir ļoti īpaša. Pēc Liepājas rallija veicām diezgan lielas izmaiņas regulējumos, kas šobrīd izskatās, ka dod rezultātu,” iesāk Sīms Plangi, kurš piebilda, ka ekipāža varēja būt vēl ātrāka, taču dažās vietās tika pieļautas nelielas kļūdas.
Foto: Timo Anis Photography
“Protams, ja Koitla neizstātos, rezultāts, iespējams, būtu savādāks, taču tāds ir rallijs. Uzskatu, ka Sāremā rallijā ir visinteresantākie ceļi Baltijā. Jebkuram rallija braucējam vismaz vienu reizi ir jānobrauc šis rallijs. Runājot par saviem tālākajiem plāniem, tad šobrīd nezinu tos. Ir daži plāni padomā, bet nekas skaidrs. Šobrīd esmu ļoti laimīgs, jo Sāremā rallija uzvara bija tā, kas pietrūka manu uzvarēto ralliju kolekcijā.”
Ceturto vietu N4 klasē izcīnīja ASRT pilots Dmitrijs Feofanovs/Normunds Kokins. Kā atzina Feofanovs, tad viņš “gandrīz” ir apmierināts ar savu rezultātu. “Kā vienmēr, tad Sāremā rallijs ir ļoti interesants rallijs un laikam arī vismīļākais – lieliska organizācija, skaista vieta, daudz dalībnieku un interesanti ceļi. Ar rezultātu esmu gandrīz apmierināts, jo izlaidu iespēju kāpt uz goda pjedestāla N4 klasē (līdz krievu braucējam Sergejam Remeņikam pietrūka desmit sekundes). Taču fakts, ka es jau vienā līmenī varu cīnīties ar Krievijas rallija čempionu, mani priecē. Esam izpildījuši šī rallija uzdevumu – bija jāiebrauc Top 20, bet mēs palikām 17. Kopumā varu teikt, ka šī gada laikā mans ātrums ir audzis,” tā Dmitrijs Feofanovs.
Volvera ekipāža. Foto: Mārtiņš Vanags (MVFOTO)
Diemžēl izstāšanos tehnisku iemeslu dēļ piedzīvoja Karls-Martins Volvers/Margus Jorands. Pēc piektā posma igauņu braucējs ar “Lada Kalina” automašīnu bija savas klases līderis, taču vēlāk viņam nācās izstāties. “Domāju, ka mans ātrums bija labs. Pirmajā dienā nezināju, kā strādās riepas un cik vēlu varu bremzēt. Otrās dienas pirmajā posmā no auto izspiedu maksimumu (tuvākais sekotājs tika apsteigts par desmit sekundēm). Izmantoju visu ceļu un vēl vairāk. Diemžēl vēlāk biju spiests izstāties dzinēja defekta dēļ. Jau sākot no otrā posma mums ik pa laikam radiatorā bija jāpielej ūdens. Otrajā dienā ūdeni jau lējām pēc katra ātrumposma, taču sestais posms bija ļoti garš un dzinējs sāka pārkarst. Sestajā posmā apstājāmies, lai pielietu ūdeni, taču tad auto noslāpa un mēs to vairs nevarējām piedarbināt,” tā Karls Martins Volvers.
Nākamais rallijs ASRT komandai būs rallijs “Latvija”.