profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Belokoņs: '300 Ezeru' rallijs bija smagākās sacīkstes manā karjerā

Mārtiņš Jankovskis 17.08.2016 - 23:42 Belokoņs: '300 Ezeru' rallijs bija smagākās sacīkstes manā karjerā
Daņila Belokoņs/Toms Freibergs.

Lietuvā notiekošajā 300 Ezeru rallijā ļoti labi un stabili nostartēja Vorobjovs Racing komandas ekipāža Daņila Belokoņs/Toms Freibergs, kuri izcīnīja 19.vietu absolūti un pirmo LRC3 klasē. Šī Belokoņam trešajā rallija sezonā bija pirmā uzvara klasē.

Pēc rallija sarunā ar portālu Go4speed Daņila atzina, ka šis esot bijis smagākais rallijs viņa karjerā, taču, pateicoties labiem treniņiem pirms sacensībām, šo posmu izdevies nobraukt stabili un bez kļūdām.


Foto: Alfonsas Rakauskas

''Pirms rallija testos izbraucu ar ''Mitsubishi Evo'', bet pēc tam pārkāpu atpakaļ pie ''Ford Fiesta R2T'' mašīnas stūres. Ja citiem šādas maiņas traucē, tad man tas ļoti palīdzēja, jo pēc tam 300 Ezeru rallijā, kas tiešām bija ļoti ātrs, ar ''Fiesta'' nejutu ātrumu,'' iesāk Daņila Belokoņs.

''Pēc trases pierakstīšanas bija uztraukums, kā es tos posmus veikšu, jo jau tad tie likās bīstami un viltīgi. Mērķis pirms rallija bija nobraukt bez kļūdām, ātri un pats galvenais - finišēt. Pirmo posmu sāku ātri, kur ar ''Ford Fiesta R2T'' uzrādījām jaunu personīgo ātruma rekordu – 184 km/h. Taču es nejutu tik ļoti to ātrumu, tāpēc varēju braukt atbrīvoti. Pēc pirmā ātrumposma savu galveno konkurentu Jonasu Pipirasu apsteidzu par 40 sekundēm, tāpēc nolēmām turpinājumā braukt piesardzīgāk, ko arī veiksmīgi darījām. Protams, bija arī kļūdiņas, kur nedaudz noskrējām no ceļa, bet nekas tāds ļoti bīstams. Priekšpēdējā posmā gan vienā lēnā līkumā sanāca noskriet no ceļa, bet tas bija no uztraukuma, jo tobrīd apzinājos, ka vēl nedaudz un varu izcīnīt pirmo klases uzvaru karjerā,'' smaidot turpina Belokoņs.


Foto: Alfonsas Rakauskas

Lai arī vairums braucēju atzina, ka rallijs esot bijis krietni par ātru, Belokoņa ekipāžai, kura startēja ar priekšpiedziņas auto, ātrums neesot licies tik liels. ''Jā, ceļi bija ātri, bet, kā jau teicu, tad pēc testiem ar Evo, kur braucu ātrāk nekā ar 200 km/h lielu ātrumu, pārkāpjot Fiestā tas ātrums vairs nelikās tik liels, tāpēc arī personīgi man šis rallijs nelikās tik ātrs. Protams, ja brauktu ar pilnpiedziņu, sajūtas noteikti būtu citas. Bet kopumā rallijs bija smags, viltīgs un bīstams. Šis bija smagākais rallijs manā karjerā. Paldies stūrmanim Tomam, kurš ļoti labi un precīzi pastrādāja.''

Ja pagājušajā sezonā Daņila bieži piedzīvoja izstāšanos, tad šosezon aizvadītajos sešos rallijos pilots ir finišējis visos posmos. Sportists atzīst, ka ir kļuvis stabilāks, kas tagad ļauj braukt atraisītāk.

''Protams, finišā biju ļoti priecīgs, jo izcīnīju pirmo uzvar savā klasē. Guvām lielu baudu no tā, bet, lai to paveiktu, bijām ieguldījuši arī lielu darbu. Ja parasti es sacensību laikā esmu tāds sasprindzis, tad šoreiz vairāk atslābinājos un izbaudīju ralliju, kas arī beigās deva rezultātu. Paldies Jānim Vorobjovam, ar kuru es ļoti daudz strādāju un kurš man visu laiku kaut ko māca. Tagad pats jūtu, ka pāreju uz daudz stabilāku līmeni. Šis man ''Vorobjovs Racing'' komandas sastāvā bija ceturtais rallijs, un nevienā neesmu izstājies avāriju dēļ. Esmu iemācījies braukt stabili. Arī šī jaunā stenogramma, pēc kuras braucam, man ļoti iet pie sirds,'' Jāni un viņa komandu slavē Daņila, kura plānos šosezon ietilpst vēl sacīkstes gan Latvijā, gan arī Lietuvā un Igaunijā.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png