profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aluksne-4458.jpg
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

M.Neikšāns: Brīžiem ieslēdzās sportiskais gars, ka jāiet ar pilnu

Mārtiņš Jankovskis 20.01.2016 - 23:51 M.Neikšāns: Brīžiem ieslēdzās sportiskais gars, ka jāiet ar pilnu
Māris Neikšāns/Anrijs Jesse. Foto: Mārtiņš Vanags

Alūksnes rallijsprints noslēdzās ar Kalles Rovanperas uzvaru, kurš šajā rallijā debitēja ar ''Škoda Fabia S2000''. Otrais palika Ralfs Sirmacis, bet uz goda pjedestāla zemākā pakāpiena kāpa Jānis Berķis. Kā pēc Alūksnes rallija atzina Berķis, tad šis esot bijis ļoti labs treniņš pirms gaidāmā Sarmas rallija. ''Braukšanas ziņā vienmēr ir kur pielikt, taču kopumā viss bija kārtībā, tāpēc prieks, ka izdevās finišēt. Paldies Mārim Neikšānam un komandai par lieliski sagatavoto auto, jo viss bija vislabākajā kārtībā. Kļūdas? Lielas kļūdas nebija, tikai piektajā posmā ar mašīnas aizmuguri sanāca noslaucīt mazas eglītes, kas nedaudz pabojāja rezultātu, bet kopumā viss ir ļoti labi. Domāju, ka šis visiem sportistiem bija labs iesildīšanās rallijs, un Sarmā tad jau varēs redzēt, cik kurš ir ātrs,'' saka Jānis Berķis.


Jānis Berķis/Edgars Čeporjus. Foto: Neiksans Rally Sport

Pēc ilgāka pārtraukuma rallija sacensībās atgriezās Māris Neikšāns, kuram finišā augstā ceturtā vieta. ''Bija forši. Galvenais, ka izdevās izbaudīt pasākumu. Prieks, ka izdevās saprasties ar stūrmani, kurš savu darbu paveica ļoti labi. Braucām bez nekāda riska, tāpēc auto nav nevienas skrambiņas, jo tāds arī bija mērķis. Ja būtu jābrauc visa sezona un jācīnās par punktiem, tad būtu jābrauc ātrāk un vairāk jāriskē, bet šeit bija cits uzdevums. Kā sākām, tā arī nofinišējām šo ralliju, lai arī, protams, citi sportisti beigās pielika braukšanā. Mēs braucām ar 100% garantiju, lai arī bija vietas, kur zināju, ka var izbraukt krietni ātrāk, taču šoreiz nebija vajadzības braukt ātrāk, lai arī jāatzīst, ka brīžiem ieslēdzās sportiskais gars, ka jāmēģina ātrāk. Taču tad padomāju vēlreiz, ka šis līkums laikam nav obligāti jāiet ar pilnu, tāpēc arī piesēdināju (smejas). Lai jau zēni priekšā cīnās, jo viņi ir formā. Vēl jau tas fakts, ka mēs šajā bariņā braucām ar N grupas auto, kamēr pārējie brauca ar A grupas mašīnām. Āķis lūpā? Nē, nav tā. Man jau nelielu diskomfortu rada tas, ka no manis jau sāk pieprasīt rezultātu, taču šobrīd braucam sava prieka pēc. Arī Liepājā brauksim tādā pašā tempā, lai gūtu gandarījumu,'' tā sarunā ar portālu Go4speed teica Māris Neikšāns.


Vigo Rubenis/Kristaps Eglīte. Foto: Mārtiņš Vanags

Debiju rallijsprintā piedzīvoja Vigo Rubenis, kuram finišā 22.vieta absolūti un ceturtā 4WD klasē. Vigo atzina, ka rallijsprinta galvenais uzdevums tika sasniegts. ''Debija bija laba, jo izpildījām galveno uzdevumu – sasniedzām finišu. Uz beigām jau sākām tuvoties saviem galvenajiem konkurentiem, taču, tajā pašā laikā, sākām pieļaut arī kļūdas, kas, savukārt, deva jaunu pieredzi. Ja godīgi, tad gaidījām vienkāršāku ralliju, taču, kā vēlāk atzina Kārlis Nebars, tad man debijas reizē iekrita viens no sarežģītākajiem rallijiem. Pēc trases iepazīšanās Kārlis atzina, ka šajā rallijā esot daudz bīstamu un viltīgu vietu, tāpēc mums pirmajā rallijā bija uzdevums braukt uz 70% un finišēt, ko arī veiksmīgi izdarījām,'' tā Vigo Rubenis.


Edijs Bergmanis/Edgars Grīns. Foto: Mārtiņš Vanags

Neapmierināts ar savu sniegumu bija Edijs Bergmanis. "Rallijs kopumā patika, jo galveno mērķi – sasniegt finišu – mēs izpildījām, taču nepatika tas, kā mēs to izdarījām. Iesākām ļoti labi, bet pēc tam, kad pamēģinājām braukt nedaudz agresīvāk, tad mēs stipri sākām zaudēt saviem konkurentiem. Esmu tiešām sašutis par to, cik slikti mēs nobraucām pēdējos četrus posmus. Taču, neko darīt. Ir mums jauna informācija, kura ir jāizanalizē un jāatrod neveiksmju cēloņi. Šis rallijs mums vairāk bija kā treniņš, tāpēc Sarmas rallijā noteikti centīsimies uzlabot sniegumu un cīnīsimies par augstākiem rezultātiem," tā portālā asrt.eu saka Edijs Bergmanis.

Absolūtie Alūksnes rallijsprinta rezultāti:
1. K.Rovanpera (Škoda Fabia S2000) 35:35.25 
2. R.Sirmacis (Mitsubishi Evo IX) + 1:10,19
3. J.Berķis (Mitsubishi Evo IX) +1:41.96
4. M.Neikšāns (Mitsubishi Evo IX) +2:20.57 
5. N.Grjazins (Peugeot 208 R2) +2:47.68 
6. R.Kisiels (Škoda Fabia R5) +2:48.54 
7. R.Baldiņš (Mitsubishi Evo) +3:10.93
8. E.Bergmanis (Mitsubishi Evo) +3:25.37
...
22. Vigo Rubenis (Subaru Impreza) +6:23.66
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png