Foto: No komandas personīgā arhīva
Kā noskaidroja portāls Go4speed, tad Belokoņs/Freibergs šajā rallijā debitēs ar jauno turbo 'Ford Fiesta R2', ar kuru ekipāža plāno braukt 2016.gada sezonā. Kā portālam pastāstīja Dynamic Sport komandas pārstāvis Aleksandrs Grīva, tad šī šobrīd būs Baltijā pirmā uzbūvētā turbo ''Fiesta R2''.

Foto: No komandas personīgā arhīva
Aleksandr, cik tālu ir darbs pie turbo 'Ford Fiesta R2'?
Visu vasaru paralēli sacensībām būvējām šo auto, un nu tas jau ir gandrīz gatavs. Neskatoties uz M-Sport lielajām stratēģiskajām pārmaiņām (komanda savu bāzi pārcēla uz Poliju), kuru rezultātā sanāca aizkavēšanās ar dažādām detaļām, esam iegājuši finiša fāzē.
Vai šī Baltijā būs pirmā uzbūvētā turbo 'Ford Fiesta R2'?
Vai šī Baltijā būs pirmā uzbūvētā turbo 'Ford Fiesta R2'?
Jā, šis Baltijā būs pirmais gatavais ''Fiesta R2'' turbo auto. Ceturtdien paredzēta reģistrācija un piektdien jau aizvadīsim pirmos testus.

Foto: No komandas personīgā arhīva
Vai šobrīd kaut ko jau zināt par šo auto vai pagaidām jums vēl ir melna bilde?
Šobrīd vēl ir melna bilde, jo ir daudz nezināmā. Piektdien būs testi un tad jau uzzināsim, ko šis vienlitrīgais turbo dzinējs spēj. Skatoties un klausoties no malas, tas izklausās kā mazs priekšpiedziņas Evo (smejas).
Šobrīd vēl ir melna bilde, jo ir daudz nezināmā. Piektdien būs testi un tad jau uzzināsim, ko šis vienlitrīgais turbo dzinējs spēj. Skatoties un klausoties no malas, tas izklausās kā mazs priekšpiedziņas Evo (smejas).
Kādi būs šī jaunā auto parametri, salīdzinot ar parasto Fiesta R2?
Parastajai ''Fiesta R2'' ir 170 Zs un 1,6 litru atmosfēriskais dzinējs, bet turbo ''Fiesta R2'' ir 1 litrīgs 3 cilindru turbo dzinējs, kas spēj attīstīt 180 Zs (250 Nm). Abi auto sver 1030 kg. Ja parastā Fiesta brauca uz 98 benzīnu, tad šī Turbo Fiesta jau brauks ar Carless degvielu. Jāatzīmē, ka šai Turbo Fiesta visa informācija būs pieejama uz displeja, kurā pilots varēs redzēt visu iespējamo informāciju. Tas mums visiem būs jaunums.

Vai debija šādā rallijā būs piemērota Belokoņa ekipāžai?
Tur tie ceļi nav tik sarežģīti. Es teiktu, ka tie ir vienkāršāki, kur Daņilam būs vieglāk aprast ar šo auto. Šis viņam varētu būt labs variants, kur debitēt ar jauno auto.
Arī tev pašam šis būs otrais rallijs šogad.
Jā, mums šis būs tikai otrais rallijs šosezon. Pēc Kurzemes rallija, kurā mums nodega motors, esam sataisījuši motoru, tāpēc tagad ļoti gribas atkal izbraukt. Šobrīd Vācijas rallijs arī ir vienīgais rallijs, kurā varam braukt, jo citur čempionāti jau praktiski ir beigušies.

Cik saprotu, tad jūs startēsiet vienā ieskaites klasē ar somu zvaigzni Jari Mati Latvalu.
Jā, Vācijas rallijā ir divas ieskaišu klases - FIA Trophy un Nacionālā klase. Ņemot vērā, ka mums auto ir bez FIA homoligācijas, tad mēs startēsim Nacionālajā klasē, kurā brauks arī WRC zvaigzne Latvala. Būs interesanti braukt un cīnīties ar šo braucēju.
Kāds būs jūsu ekipāžas mērķis šajā rallijā?
Brauksim nevis piedalīties, bet gan cīnīties. Iesim un brauksim tā, kā mākam, jo tie ceļi mums tomēr ir pazīstami. Nav jēga braukt tikai piedalīties. Ir jādod virsū.
Parastajai ''Fiesta R2'' ir 170 Zs un 1,6 litru atmosfēriskais dzinējs, bet turbo ''Fiesta R2'' ir 1 litrīgs 3 cilindru turbo dzinējs, kas spēj attīstīt 180 Zs (250 Nm). Abi auto sver 1030 kg. Ja parastā Fiesta brauca uz 98 benzīnu, tad šī Turbo Fiesta jau brauks ar Carless degvielu. Jāatzīmē, ka šai Turbo Fiesta visa informācija būs pieejama uz displeja, kurā pilots varēs redzēt visu iespējamo informāciju. Tas mums visiem būs jaunums.

1 litrīgs 3 cilindru turbo dzinējs. Foto: No komandas personīgā arhīva
Tur tie ceļi nav tik sarežģīti. Es teiktu, ka tie ir vienkāršāki, kur Daņilam būs vieglāk aprast ar šo auto. Šis viņam varētu būt labs variants, kur debitēt ar jauno auto.
Arī tev pašam šis būs otrais rallijs šogad.
Jā, mums šis būs tikai otrais rallijs šosezon. Pēc Kurzemes rallija, kurā mums nodega motors, esam sataisījuši motoru, tāpēc tagad ļoti gribas atkal izbraukt. Šobrīd Vācijas rallijs arī ir vienīgais rallijs, kurā varam braukt, jo citur čempionāti jau praktiski ir beigušies.

Foto: No komandas personīgā arhīva
Jā, Vācijas rallijā ir divas ieskaišu klases - FIA Trophy un Nacionālā klase. Ņemot vērā, ka mums auto ir bez FIA homoligācijas, tad mēs startēsim Nacionālajā klasē, kurā brauks arī WRC zvaigzne Latvala. Būs interesanti braukt un cīnīties ar šo braucēju.
Kāds būs jūsu ekipāžas mērķis šajā rallijā?
Brauksim nevis piedalīties, bet gan cīnīties. Iesim un brauksim tā, kā mākam, jo tie ceļi mums tomēr ir pazīstami. Nav jēga braukt tikai piedalīties. Ir jādod virsū.