profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Leščs: nopļāvām četras priedes un palikām bez trīs riteņiem

Go4speed 11.10.2011 - 13:03 Leščs: nopļāvām četras priedes un palikām bez trīs riteņiem
Foto: Mārtiņš Jankovskis/Go4speed

Ar piedzīvotu avāriju sestajā posmā Sāremā rallijs Igaunijā beidzās Dana Lešča/Jāņa Vīksnas ekipāžai, kura pirms avārijas savas klases kopvērtējumā bija pirmajā vietā.

Portāls „Go4speed" jau vēstīja, ka pēc gada pauzes lielajā rallijā nolēma atgriezties divkārtējais Latvijas N3 klases čempions Dans Leščs. Pilots Sāremā rallijā uz starta izgāja ar stūrmani Jāni Vīksnu, kurš pēdējā laikā bija redzams kā pilots rallijsprinta sacensībās. Pēc piektā posma ekipāža kopvērtējumā savā E10 klasē bija pirmajā vietā, taču sestajā posmā rallijs Lešča ekipāžai beidzās.

„Negāja, kā īsti gribētos," pēc garas nopūtas portālam „Go4speed" saka Dans Leščs. „Vispirms treniņos izskrējām no ceļa, pēc tam to pašu izdarījām otrajā posmā, bet pilsētā pamanījāmies pat divas reizes noskriet no ceļa. Sestajā posmā pēc apmēram nobraukta viena kilometra gan izlidojām tā kārtīgi. Ja godīgi, tad avārijas iemesls īsti skaidrs nav. Man tas līkums bija labais divi divi. Sagriezu stūri, bet nevarēju mašīnu iegriezt tajā līkumā. Pirmajā divniekā iegriezām, bet otrajā - nē, kā rezultātā mašīna gāja taisni. Sajūtas bija tādas, ka kreisajā pusē tobrīd bija mīksta riepa."

„Avārijas rezultātā palikām bez trīs riteņiem - pakaļējo tiltu vispār nopļāva nost. Sanāca tā, ka tur, kur izskrējām no trases, bija trīs celmi, kuri precīzi trāpīja pa trijiem riteņiem. Bez celmiem mums vēl patrāpījās četras nelielas priedes, kuras arī nopļāvām nost. Par laimi, pašiem nekas, vienīgi būs darbs pie dzelžiem."

Uz jautājumu, vai pilotam šajā rallijā nepietrūka braukšanas prakses, sportists atbildēja: „Jā, pietrūka braukšanas prakse. Pat diezgan daudz. Epizodiski viss bija kārtībā, bet brīžiem bija kļūdas. Brīžiem bija situācijas, ka stūrmanim radās šaubas par attiecīgo līkuma pareizu pierakstīšanu, bet brīžiem man likās, ka tam līkumam nav jābūt tādam, bet tas viss tikai dēļ tā, ka sen nebiju braucis. Pierakstot trasi, ir jābūt tā, ka viens līkums divas reizes ir divnieks jebkurā veidā un jebkurā laikā nevis vienreiz divnieks otrreiz trijnieks. Taču, lai vai kā mums negāja, tad līdz sestajam dopam savā klasē bijām līderi."

Pilots atzīst, ka tagad iespēja, ka ekipāžu nākamgad varēs redzēt visos rallijos ir 50 pret 50, jo, lai salabotu automašīnu, būs jātērē nākamā gada budžets, taču ekipāža noteikti strādās pie jaunu sponsoru piesaistīšanas. „Ceļi šeit bija ideāli. Garais dops man bija kā medusmaize. Ja pirms Sāremā rallija par braukšanu nākamajā gadā bijām pārliecināti par 90%, tad tagad iespēja, ka nākamgad brauksim visos posmos, ir 50%... Jāsalabo mašīna un jāskatās, kas mums paliks pāri. Šobrīd izskatās, ka būs jāiztērē nākamā gada divus sacensību budžets, lai salabotu mašīnu. Protams, meklēsim sponsorus, kuri varēs mums palīdzēt nokompensēt šo pasākumu. Tas tiek darīts un ceru, ka viss būs kārtībā."


 

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png