Pēc gareniska kūleņa ekipāža iekrita krūmos, tomēr vēl kilometru ekipāža turpināja braukt. Foto: Twitter.com/ralfssirmacis
Sestdien, 28.jūnijā, Mikolajki pilsētā, Polijā, risinājās trešā "LOTOS 71st Rally Poland" sacīkšu diena, kuras pirmajos divos ātrumposmos "LMT Autosporta Akadēmijas" rallija komandas ekipāža Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs uzrādīja ātrākos laikus RC4 klasē.
Pēc veiksmīgi noslēgtas Polijas WRC otrās dienas, trešās dienas sākumā R.Sirmacis sevi parādīja kā nopietnu konkurentu cīņā par uzvaru "LOTOS 71st Rally Poland" RC4 klasē - vienpadsmitajā ātrumposmā R.Sirmacim klases līderi igauni S.Pārnu izdevās apsteigt par 2,3 sekundēm, pakāpjoties uz otro vietu RC4 R2 klases kopvērtējumā, bet divpadsmitajā ātrumposmā "LMT Autosporta Akadēmijas" sportists igauņu braucēju apsteidza jau par 5,6 sekundēm, kopvērtējumā samazinot S.Pārna pārsvaru līdz 19,7 sekundēm. Pēc fantastiska snieguma dienas sākumā, sportistiem bija jādodas uz garāko šī rallija ātrumposmu, jo trīspadsmitais ātrumposms tika aizvadīts pārbrauciena režīmā. Diemžēl 35,17 km garā trase R.Sirmacim nebija tik veiksmīga.
Ralfs Sirmacis. Foto: ASRT media
Lai brauktu pasaules rallija čempionātā, galvenokārt, ir nepieciešams braukt ātri. Arī "LMT Autosporta Akadēmijas" komandas uzstādījums R.Sirmacim bija cīnīties par vietu Drive DMACK Shootout sacensībās, kas nozīmē, ka sportistam bija jādemonstrē tiešām ievērojams braukšanas ātrums un prasmes. Taču, jo vairāk palielinās ātrums, jo lielāka iespēja pieļaut kļūdas kā vadošajiem WRC braucējiem, tā mazāk jaudīgu klašu sportistiem. Tas pierādījās arī Polijas WRC četrpadsmitajā ātrumposmā.
"Dienu iesākām stabili - jutos pārliecināts par to, ko daru. To parāda arī mans rezultāts. Diemžēl šī rallija garākajā ātrumposmā es pieļāvu kļūdu - pēc ļoti garas taisnes, kur mašīna sasniedza maksimālo ātrumu, sekoja straujš pagrieziens, un es neprecīzi saklausīju šī pagrieziena konfigurāciju. Līkumā iebraucām ar apmēram uz pusi lielāku ātrumu nekā vajadzēja. Šīs kļūdas rezultātā mašīna trāpīja bedrē, kas manu Ford Fiesta R2 izsvieda no trases, un auto trāpīja krūmos. Pēc šīs avārijas mašīna veiksmīgi piezemējās uz riteņiem, un mēs turpinājām braukt. Apmēram pēc viena kilometra atvērās motora pārsegs un izsita vējstiklu - tas lika mums apstāties. Pēc tam kopā ar stūmani konstatējām, ka turpināt braukt vairs nevaram, lai netiktu pārkarsēts motors," par notikušo stāsta R.Sirmacis.
"LMT Autoaporta Akadēmijas" mehāniķi R.Sirmača automašīnai mēģinās novērst visus tehniskos defektus, lai rīt sportists varētu turpināt sacīksti pēc Rally 2 principa.
Ja mehāniķiem izdosies, Sirmacis/Kulšs piedalīsies rallija pēdējā dienā. Foto: ASRT media
"Nekļūdās jau tikai tie, kas neko nedara! Šobrīd man ir kārtīgi jāizanalizē notikusī situācija un jāsagatavojas rītdienas startam, lai pienācīgi varētu noslēgt patiešām sarežģīto Polijas WRC," nobeidz R.Sirmacis.
Noslēdzošajā "LOTOS 71st Rally Poland" sacīkšu dienā sportistiem būs jāaizvada četri ātrumposmi, ar kopējo trases garumu 49,18 km. Ceturtās dienas pirmajā ātrumposmā pirmā sporta automašīna dosies plkst.8:15 pēc vietējā laika.