Aizvadītajās brīvdienās Krievijā tika aizvadīts 15. Krievijas kausa izcīņas posms, kurā uz starta izgāja braucēji, kuri ir braukuši arī Latvijas rallijos. Viens no tiem bija Prospeed komandas pilots un Rally Talsi otrās vietas ieguvējs Staņislavs Travņikovs.
Diemžēl šis rallijs ekipāžai iesākās gaužām slikti, jo jau pirmajā posmā ekipāža uzmeta vieglu kūleni. Ekipāža spēja turpināt ralliju, taču piecus kilometrus pirms finiša ekipāžai nācās izstāties dzinēja defekta dēļ.
Mašīnai pēc testiem tika uzlikta jauna piekare. Foto: No komandas personīgā arhīva
Kā sarunā ar portālu Go4speed atzina Travņikovs, tad šis esot biji ļoti smags rallijs automašīnai.
''Uz šo posmu devāmies tikai viena iemesla dēļ. Šajā pašā vietā notiks fināla posms, kurā tiks noskaidroti uzvarētāji,'' iesāk Staņislavs Travņikovs. ''Pirms rallija starta mums bija divu dienu testi. Pirmajā dienā izmēģinājām dažādus amortizatorus, kur beigās nonācām pie secinājuma braukt ar pašām cietākajām atsperēm, jo šajā rallijā ir daudz bedru un asu tramplīnu.''
Ekipāža ātrumposmā. Foto: No komandas personīgā arhīva
''Otrajā testu dienā pie mums atbrauca Aleksejs Lukjaņuks, ar kuru strādājām pie braukšanas niansēm šādos ceļos. Jāsaka, ka šajos testos vairākas reizes mainījām dažādus salocītus mezglus, bet pirms rallija sākuma uzlikām pilnīgi jaunu piekari.''
Diemžēl rallijs ekipāžai neiesākās tā, kā gribētos. ''Jau pēc trīs nobrauktiem kilometriem lēnā līkumā uzmetām kūleni. Vēlāk servisa parkā 30 minūšu laikā nomainījām stiklu un salabojām mašīnas kuzovu. Tāpat uzlikām vecās riepas un turpinājām ralliju treniņrežīmā,'' turpina Travņikovs.
Ekipāža pēc uzmestā kūleņa. Foto: No komandas personīgā arhīva
''Jāatzīmē, ka beigās nemaz lieki nebija abi mašīnas bamperi, kā arī labi, ka uz ralliju bijām paņēmuši vairākus komplektus piekarei paredzētu rezerves daļu. Katrā servisa parkā trīs mehāniķi un Aivis Egle knapi paspēja nomainīt sabojātās detaļas vai nostiprināt esošas. Diemžēl piecus kilometrus pirms finiša motors pārēdās smiltis un tas noķīlēja.''
Ekipāža ātrumposmā. Foto: No komandas personīgā arhīva
Sarunas nobeigumā Prospeed komandas īpašnieks un pilots atzina, ka šis bija ļoti smags un dārgs rallijs. ''Ja skatāmies no izmaksu viedokļa, tad pat bez avārijas šī rallija budžets bija līdzvērtīgs trīs rallijiem Baltijā. Taču arī šī bija jauna un interesanta pieredze, jo ir jāmāk braukt pa visa veida ceļiem.''
Foto: Дмитрий Владимирович
Uzvaru beigās svinēja Vadims Makarovs, kurš par 37 sekundēm apsteidza Iļju Lotvinovu. Jāatzīmē, ka vēl vairāki sportisti sūdzējās par rallija ceļiem, kuri esot bijuši smagi un ļoti prasīgi pret tehniku.
Foto: Дмитрий Владимирович
Rallija rezultāti:
1. | Makarov, Vadim |
Mitsubishi Lancer Evo IX R4 |
54:35.7 | |
2. | Lotvinov, Ilya |
Mitsubishi Lancer Evo VIII | +37.0 |
|
3. | Chepel, Petr |
Mitsubishi Lancer Evo X | +1:37.3 |
|
4. | Toporov, Oleg |
Mitsubishi Lancer Evo VIII | +1:53.8 |
|
5. | Firsov, Evgeniy |
Mitsubishi Lancer Evo IX |
+2:46.5 |
|
6. | Ignatov, Aleksey |
Volkswagen Polo | +5:02.2 |
|
7. | Mansurov, Andrey |
Lada Kalina 1119 | +5:14.1 |
|
8. | Savenko, Alexey |
Subaru Impreza STi N12 | +5:15.1 |
|
9. | Leluh, Vadim |
Volkswagen Polo |
+6:14.3 |
|
10. | Melnikov, Vladimir |
Volkswagen Polo |
+6:34.1 |