profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

A.Neikšāns: Šlēgelmilha misija Talsu rallijā liek gatavoties vēl atbildīgāk

Mārtiņš Jankovskis 27.04.2014 - 19:45 A.Neikšāns: Šlēgelmilha misija Talsu rallijā liek gatavoties vēl atbildīgāk
Andis Neikšāns. Foto: Markelevicius Automoto Photography

Rallijsprintā Kalnamuiža šogad uz starta izies divas Dynamic Sport ekipāžas, no kurām vienu pilotēs Dynamic Sport komandas vadītājs Andis Neikšāns. Sportists kopā ar Aivi Aizsilnieku startēs ar jaudīgo BMW M3.

Protams, daudzus interesē, vai Andis šosezon brauks vēl kādā rallijā. To un daudz ko citu šo rindu autors jautāja pašam sportistam.


Andis un Aivis trasē. Foto: Gints Bērziņš, Go4speed

Jauna rallija sezona un atkal uz starta redzam Andi Neikšānu.
Mūsu prioritāte joprojām ir klienti, taču, kamēr rallija sezona vēl nav sākusies pa īstam, ir laiks arī pašam izbraukt, izvēdināt galvu un atsvaidzināt atmiņu. Uz Talsu ralliju mūsu Dynamic Sport komanda būs nokomplektēta pilnā sastāvā, tāpēc tad nebūs laika braukt.

Cik lielā sastāvā būsiet pārstāvēti Talsos?
Talsos jau pieteikušās četras mūsu komandas mašīnas, tāpēc ar BMW nebrauksim, lai šīm ekipāžām spētu nodrošināt visaugstākās kvalitātes apkalpošanu. Pieļauju, ka jau šajā sezonā spēsim nodrošināt vairāk par četru ekipāžu apkalpošanu vienlaicīgi, bet tam vēl ir pienācīgi jāsagatavojas.


Dynamic Sport automašīnas. Foto: Dynamic Sport

Vai tev bez Kalnamuižas rallijsprinta ir doma braukt vēl kādā posmā?
Jā, ir tāda doma. Mums ir paredzēts piedalīties vairākos rallijsprinta posmos, kā arī pāris rallijos. Ar stūrmani Aivi Aizsilnieku esam definējuši mūsu piedalīšanos rallijos tikai kā "for fun" jeb savam priekam.

Un brauksiet ar to pašu jaudīgo BMW…
Jā, brauksim ar to pašu BMW. Aizmugures piedziņas mašīna ir pavisam kaut kas citādāks, kā esmu braucis visu mūžu. Pēc pagājušā gada startiem sapratu, ka auto vadīšana un braukšana ir jāmācās praktiski no jauna, it sevišķi lēnākos līkumos. Taču tas ir interesants process. Tā kā pašam gribētos braukt, tā šobrīd izdodas viens līkums no pieciem (smejas).

Manīju, ka šobrīd viens Jūsu komandas braucējs pārdod mašīnu.
Šobrīd ir pārdošanā Mitsubishi Evo IX, kura atrodas labā kondīcijā un kurā ir viss uz šo brīdi labākais. Potenciālajam pircējam tas paver iespēju ielekt mūsu komandā, kur jau ir viss nepieciešamais – iestrādes, mašīna, rezerves daļas u.t.t. Šīs mašīnas jaunais īpašnieks varēs izmantot iespēju un braukt ar mums kopā testos, uzlabot ātrumu rallija skolā, braukt rallijos pēc izvēles pa visu eiropu u.t.t. Pašam nebūs jālauza galva par simtiem jautājumu, kas jānodrošina, jāsaorganizē un par ko jāpadomā, lai veiksmīgi startētu. Šis ir labs esošs komplekts, kuru negribas izjaukt. Šī mašīna tiešām ir labi sabūvēta un gatava startiem.


Šī mašīna šobrīd ir pārdošanā. Foto: ewrc.cz

Sanāk, ka jaunais mašīnas īpašnieks, kurš iegādāsies šo auto, varēs turpināt braukt zem Jūsu komandas karoga un izmantot Jūsu piedāvātās iespējas?
Jā, tieši tā. Protams, jaunais saimnieks var nopirkt šo auto un vest uz mājām, tomēr loģiski domājot prātīgāk ir izmantot tās iestrādes un to komplektu, kas ir uzsākts - nopirkt mašīnu un izmantot komandas dotās iespējas. Šis braucējs ralliju varēs braukt bez galvassāpēm un nedomāt par to, kur degvielu dabūt, vai auto ir sagatavots startam, kam kādus pieteikumus jāsūta, kur riepas atrast, kur nakšņot, cikos un kur jābūt u.t.t.

Kāda ir šī auto cena?
Auto cena ir 45 000 eiro, taču, ja klients grib ņemt līdzi rezerves detaļas, ar kurām, ja būtu vēl viens lieks drošības karkass, varētu uzbūvēt vēl vienu mašīnu, tad cena ir 55 000 eiro, taču pieļauju, ka cena vēl ir runājama. Manā skatījumā cena ar rezerves daļām tiešām ir laba, jo zinu, cik ir ieguldīts šajā auto un rezerves daļās.


Andis un Aivis trasē. Foto: Aigars Tīdmanis

Vai šogad Ukrainas rallija čempionātā apkalposiet arī ukraiņu ekipāžas, kas pie Jums brauca pagājušajā gadā?
Sākotnēji bija plānā ar divām ukraiņu ekipāžām braukt visu Ukrainas čempionātu, taču tagad viens braucējs nolēmis pārdot savu auto un pagaidām neplāno braukt Ukrainā. Otrs braucējs turpinās startēt Baltijā un arī Ukrainas čempionātā, taču nav zināms, cik posmi tur notiks, jo pirmie divi tika atcelti.

Nesen Haralds Šlēgelmilhs paziņoja, ka ar tavas komandas atbalstu un tavu automašīnu startēs Talsu rallijā. Kā tev izskatās, kā Haraldam veiksies ar Evo X?
Tad, kad gatavojāmies pagājušā gada Talsu rallijam, tad visu sagatavošanās procesu un treniņus braucām ar Mitsubishi Evo X, tāpēc domāju, ka šogad Talsos ar Evo X būs labāk un Haralds būs ātrāks nekā ar S2000 mašīnu pagājušajā gadā.


Jaunā Evo X būvēšanas process. Foto: Dynamic Sport

Zinot Šlēgelmilha mērķi šajā rallijā, noteikti arī tev šis Haralda starts iedod papildus atbildību…
Haraldam ar Artūru šis projekts ir ar tik labu ideju un misiju, ka tas man uzliek patīkamu satraukumu, kas man uz šo ralliju liek sagatavoties vēl atbildīgāk (vairāk tehniskajā ziņā). Protams, vienmēr gatavojamies maksimāli labi, taču šoreiz gatavošanās ir ar īpašāku sajūtu, gribas visu izdarīt pēc labākās sirdsapziņas, ņemot vērā projekta misiju un apzinoties, ka katrs veiktais Haralda un Artūra kilometrs trasē ar mūsu komandas tehniku dos labumu bērniem, kuriem neklājas viegli... Papildus jāatzīmē tas, ka Haralds brauks ar pilnīgi jaunu Evo X, tāpēc pirms starta es šo mašīnu testos pats rūpīgi pārbaudīšu.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png