profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Dzirkals: gājām uz visu banku, tāpēc bija momenti, kad varējām arī izstāties

Go4speed 04.08.2011 - 18:37 Dzirkals: gājām uz visu banku, tāpēc bija momenti, kad varējām arī izstāties

Foto: Go4speed

„Paldies visiem mehāniķiem un visiem atbalstītājiem. Šī bija pirmā reize, kad, palasot komentārus, gandrīz visi bija pozitīvi (smejas). Paldies LMT, kas ticēja tam, ka mēs to varam. Arī mehāniķi paveica fantastisku darbu,” tāLMT rallija komandas ekipāžas stūrmanis Pēteris Dzirkals  sacīja medijiem komandas sveikšanas pasākumā pēc atgriešanās no Somijas rallija.

Jau vēstīts, ka Anda Neikšāna/Pētera Dzirkala ekipāža WRC Somijas posmā N4 klasē izcīnīja pirmo vietu.

„Ko gribētu piebilst, tad nevienā citā pasaules čempionāta posmā mēs nebijām atļāvušies braukt tik ātri. Par piemēru varu minēt vienu posmu, kurš atkārtojās no pagājušā gada. Mums bija tā posma pagājušā gada pieraksti, tāpēc vienā tramplīnā, kas pagājušajā gadā mums pat stenogrammā nebija atzīmēts kā tramplīns, šogad mūs aizmeta ļoti tālu, tāpēc tas liecina par to, ka ātrums šogad bija pavisam cits. Ja būtu jāizstājas, tad būtu, jo galvenais jautājums bija – kad tad, ja ne tagad.”

„Jāatzīmē, ka otrajā dienā attālajā servisā mums tika konstatētas problēmas ar reduktoru, taču neviens no komandas mums to nepateica, lai tādējādi tas neietekmētu mūsu braukšanu un mūsu psiholoģiju. Mēs to uzzinājām tikai dienas beigās. Līdz ar to var teikt, ka šis rezultāts ir sasniegts pateicoties arī komandas vadībai, mehāniķiem, kuri visi strādājām vienoti un ar vienu mērķi.”

Uz jautājumu, kad tad īsti komanda noticēja tam, ka var uzvarēt, Dzirkals turpina. „Pēc otrās dienas kopvērtējumā bijām līderi, taču trešajā dienā mums vēl bija jāveic 140 kilometri. Ar Andi vakarā apsēdāmies un izrunājām, ka, ja brauksim mierīgi un īpaši neriskēsim, tad trijniekā mums vajadzētu palikt, kas jau būtu labi. Padomājām un secinājām, ka trijnieks būtu labi, ja mēs tobrīd būtu sestie vai piektie, bet, ņemot vērā, ka mēs tobrīd bijām līderi, nolēmām, ka jāturpina braukt ātri un jāiet uz visu banku. Protams, pēdējā dienā bija momenti, kad varējām arī izstāties. Piemēram, vienā tramplīnā mašīna lidoja 45 grādu leņķī, pēc kura sekoja līkums. Par laimi, mašīna piezemējās laicīgi un mēs tikām tālāk.”

Atbildot uz jautājumu, vai Velsas rallijā arī no ekipāžas var gaidīt tādu pašu sniegumu, Pēteris turpināja. „Par Velsas ralliju runājot, tad šis mums būs pilnīgi jauns posms, tāpēc tur, visticamāk, tādu rezultātu kā Somijā nesasniegsim. Tur daudz kas atkarīgs no laika apstākļiem, jo viena posma laikā var būt gan lietus, gan migla, gan arī ledus. Tas rallijs ir neprognozējams, jo tur pat skatītāji atzinuši, ka viņiem bail braukt uz dažiem ātrumposmiem.”

„Somijas rallijā labo rezultātu mums palīdzēja uzrādīt tas, ka Baltijas ceļi ir vieni no ātrākajiem pasaulē, bet Somijas WRC rallijs - ātrākais rallijs pasaules čempionātā,” piebilst Andis Neikšāns. „Līdz ar to ātrie līkumi mums nebija sveši. Bija interesanti pavērot ātrumposma starpposma laikus ar Heidenu Padonu. Lēnajās sekcijās viņš mums bija priekšā, bet ātrajā – mēs viņam, līdz ar to mums tā cīņa visu laiku arī noritēja ļoti sīvi.”

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png