profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Vorobjova stūrmanis: Tādu avāriju līdz šim vēl nebiju piedzīvojis (FOTO)

Mārtiņš Jankovskis 27.02.2013 - 14:54 Vorobjova stūrmanis: Tādu avāriju līdz šim vēl nebiju piedzīvojis (FOTO)
Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns pēc avārijas. Foto: Twitter

Sarmas rallijā absolūti ātrākais bija ASRT komandas pilots Aleksejs Lukjaņuks, kurš pēc rallija portālam Go4speed atzina, ka, ja ne kupenas dažos posmos, tad, visticamāk, būtu piedzīvota avārija. "Jā, lielisks rallijs. Kopumā jāsaka, ka beigās tas pārsvars ir ļoti liels, taču rallija laikā tie laiki bija līdzīgi ar konkurentiem. Diemžēl daudziem šajā rallijā bija dažādas problēmas, bet kopumā cīņas bija sīvas (Piemēram, 17,88 kilometrus garajā astotajā posmā trīs ātrākos braucējus šķīra tikai 0,36 sekundes),'' stāsta Lukjaņuks.

''Rallijs bija grūts, jo trase nebija viegla. Jāsaka Paldies Dievam, jo kupenas šajā rallijā dažos posmos mani paglāba no avārijām. Kļūdas bija, taču ziemas rallijos tieši šīs kupenas ir domātas, lai šīs kļūdas nedaudz izlabotu, taču ne vienmēr, ko arī pierādīja tas, ka citiem sportistiem rallijs beidzās tieši kupenās.''


Aleksejs Lukjaņuks. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed

Uz jautājumu, vai Jāņa Vorobjova izstāšanās iemesls saistīts ar to, ka sportists pēdējā Power Stage posmā vēlējies apsteigt Lukjaņuku, Aleksejs saka. ''Nē, viņš nebrauca pēc maksimuma punktiem Power Stage ātrumposmā. Viņš man vēlāk atzina, ka brauca mierīgi, bet kļūdījās un avarēja. Žēl, bet tā mēdz gadīties.''

Trešo vietu izcīnīja Aivis Egle un Andis Dauga, kuri pēc trīs posmiem ir līderi N4 klasē. "Palielam esmu apmierināts - viss ir kārtībā. Nedaudz rezultātu pabojāja tas, ka vienā ātrumposma noķērām Deividu Jociusu, kurš pirms tam bija sagriezies trasē. Tas mūs izsita no līdzsvara un nedaudz pabojāja rezultātu, jo redzamība bija apgrūtināta. Bet kopumā rallijs bija labs ar ļoti interesantiem ceļiem. Sniegs šo ralliju padarīja ļoti baudāmu, jo sen nebija nācies braukt pa tādiem apstākļiem. Mums patika," tā portālam pastāstīja Aivis Egle.


Aivis Egle/Andis Dauga. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed

Pirms rallija preses konferencē Aivis atzina, ka mašīnai ir veikti uzlabojumi, kas ekipāžu padarīs ātrāku. Uz jautājumu, vai šie uzlabojumi bija jūtami arī kaujas apstākļos, Egle atbild apstiprinoši. ''Jā, šoreiz mašīna bija labāka nekā citos rallijos. Salīdzinot ar citiem braucējiem citos rallijos, šoreiz mēs bijām ātrāki, kas ir devis vēlamo rezultātu. Šobrīd esam labā situācijā, jo esam līderi, tāpēc, protams, būs jāmēģina darīt viss, lai noturētu to pārsvaru. Gribās jau to vasaru arī nobraukt pēc iespējas labāk, taču, cik daudz un labi sanāks tai sagatavoties, būs atkarīgs no finansēm,'' tā Egle.

Ilgu laiku otrajā vietā atradās otrs ASRT komandas pilots Sīms Plangi, taču viena kļūda un ekipāža finišēja ārpus pirmā trijnieka. ''Rallijs kopumā bija labs, bet vienā posmā par vēlu nobremzēju, trāpīju pa siena ķīpu, kas tādējādi mani iesvieda kupenā. Kamēr skatītāji man palīdzēja tikt atpakaļ trasē, zaudēju daudz laika. Lai arī cik ātri un labi braucu atlikušo rallija daļu, augstāk par ceturto vietu nespējām pakāpties. Tagad sāksim gatavoties vasaras posmiem, kuros ceru, ka mums ies labāk,'' tā pirms preses konferences teica Plangi.


Sīms Plangi.
Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed

Diemžēl sestais neveiksmīgais rallijs pēc kārtas bija Vorobjovs Racing ekipāžai, kura izstājās īsi pirms rallija finiša. ''Katastrofāli, ko lai vēl te saka," pēc garas nopūtas portālam saka Guntars Zicāns. ''Tas bija ļoti negaidīti - viens moments un uzmetām divus kūleņus. Izbraucām no līkuma, sekoja taisne un galā vēl viens līkums. Braucām pa to taisni, taču nezinu kādā veidā, bet pēkšņi atapāmies jau ārpus ceļa. Jā, iespējams pie vainas bija tas, ka uz ceļa bija risas jeb kā mēs sakām tramvaja sliedes, bet nu laikam jau paši vien kaut kur bijām vainīgi. Tāda avārija līdz šim vēl nebiju piedzīvojis.''

Uz jautājumu, vai pēdējā posmā ekipāža nebrauca pārāk ātri, lai izcīnītu papildus punktus Power Stage posmā, Guntars saka: "Nebraucām jau baismīgi ātri, jo mēs vairs nevarējām nevienu noķert un arī mūs vairs nevarēja noķert. Laikam vajadzēja braukt vēl lēnāk. Vēl pirms izšķirošā posma vienojāmies, ka neskriesim, jo mums vajadzēja finišēt un pārtraukt melno līniju, ko diemžēl neizdevās izdarīt, bet gan otrādi - pagarināt to.''


Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed

Zicāns atzīst, ka, visticamāk, uzvarēt kopvērtējumā šogad vairs neizdosies. "Pēc avārijas mašīnai ir daži sīki vizuālie defekti, bet nekas traks. Vēl neesam atgājuši no šīs neveiksmes. Ja tā godīgi, tad šī sezona, visticamāk, jo ir norakstīta, jo handikaps konkurentiem ir iedots ļoti liels. Šogad jau trīs neveiksmīgi ralliji, kas ir daudz. Ja mēs būtu galvastiesu pārāki, tad, raugoties uz sezonas atlikušo daļu, vēl varbūt kaut ko varētu saglābt, bet šobrīd mēs neesam tie ātrākie. Braucām trijnieka līmenī, taču Lukjaņuks šoreiz viennozīmīgi bija ātrāks,'' nobeidz Zicāns.

Rallija Sarma absolūtie rezultāti:
1. A.Lukjaņuks 
N4 Mitsubishi Lancer Evo X  1:05:17.92
2. D.Butvilas R4 Mitsubishi Lancer Evo X  +1:35,72
3. A.Egle N4 Mitsubishi Lancer Evo X  +1:51,24
4. S.Plangi N4 Mitsubishi Lancer Evo IX  +1:53.16
5. R.Čapkauskas 
A+ Mitsubishi Lancer Evo IX
+2:46.5
6. D.Jocius N4 Mitsubishi Lancer Evo IX +3:05.19
7. R.Kvaraciejus R4 Mitsubishi Lancer Evo X
+3:39,32
8. M.Samuitis R4 Mitsubishi Lancer Evo X +3:45,07
9. A.Nazarovs R4 Mitsubishi Lancer Evo IX +5:13,47
10. A.Mersijanovs N4 Mitsubishi Lancer Evo IX +5:55,04

ASRT komandas braucēji līksmo
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png