profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Eiropas rallija čempionāta otrajā dienā vadību pārņem soms Jari Ketomā

Go4speed 02.02.2013 - 17:05 Eiropas rallija čempionāta otrajā dienā vadību pārņem soms Jari Ketomā
Līderis pēc otrās dienas - Jari Ketomā. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed

Šodien, 2. februārī, norisinājās Eiropas rallija čempionāta otrās dienas seši ātrumposmi, kuros sportistiem bija jāaizvada vairāk kā 90 kilometri. Rallija līderis pēc otrās dienas ir somu braucējs Jari Ketomā ar Ford Fiesta RRC, kurš apsteidz īru pilotu Kreigu Brīnu par 12,1 sekundi.

Pirmajos otrās dienas ātrumposmos savu pirmās dienas pārsvaru turpināja palielināt īru braucējs Kreigs Brīns (Peugeot 207 S2000). Taču lūzums notika 6. ātrumposmā, kurā, apsteidzot Brīnu par nepilnām 12 sekundēm ātrumposmā un vienu sekundi kopvērtējumā, rallija vadību pārņēma soms Jari Ketomā. Ketomā turpināja palielināt pārsvaru arī turpmākajos ātrumposmos, un dienu noslēdza ar 12 sekunžu pārsvaru.


Kreigs Brīns. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed

Trešajā vietā pēc pirmajiem dienas ātrumposmiem joprojām atradās franču rallija leģenda Fransuā Delakūrs (Peugeot 207 S2000), kurš arī šodien cīnījās ar maksimālā ātruma ierobežojumu savai automašīnai, kas neļāva braukt tik ātri, kā to ļauj Latvijas rallija ceļi. Tomēr mērķtiecīgi starpību līdz Delakūram deldēja krievu pilots Aleksejs Lukjaņuks, līdz, pēc fantastiski ātri aizvadīta 8. ātrumposma, arī apsteidza Delakūru par 16,2 sekundēm. Otrās dienas beigās Delakūrs zaudē Lukjaņukam 14. sekundes.

Ļoti stabilu sniegumu visas dienas garumā demonstrēja lietuviešu braucējas Vitautas Švedas, savukārt pietuvoties pirmajam pieciniekam šodien veiksmīgi izdevās čehu rallija braucējam Janam Černijam ar Škoda Fabia S2000 automašīnu, kurš pēc pirmās dienas atradās tikai 10. pozīcijā.

Intrigu starp priekšpiedziņas automašīnām visas dienas garumā uzturēja franču sportists Stefans Lefebrve un somu braucējs Risto Immonens. Abus braucējus dienas gaitā šķīra maksimums 10 sekundes, taču dienas beigās vadību ar 10,4 sekundēm tomēr saglabāja Lefebrve.


Ātrāksais no priekšpiedziņām - Stefans Lafebrve ar Peugoet 208 R2. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed

Šodien salīdzinoši ātrāks bija latviešu braucējs Ralfs Sirmacis, kurš jau dienas pirmajā ātrumposmā pārspēja savu komandas biedru Emīlu Blūmu un tālāk turpināja dzīties pakaļ vācu pilotam Hannesam Dancingeram, kurš dienas sākumā bija trešais ātrākais no visām priekšpiedziņas ekipāžām. Taču Sirmacim tas neizdevās, viņš dienu pabeidza kā 4. ātrākais no priekšpiedziņas ekipāžām un 3. ātrākais savā klasē.

No latviešu braucējiem labāko rezultātu joprojām uzrāda Raimonds Kisiels, kuram 7. ātrumposmā pat izdevās pacelties uz 6. pozīciju, taču dienu viņš pabeidza kā astotais ātrākais pilots. Aivis Egle dienu noslēdza kā desmitais absolūtajā vērtējumā.

Jāpiemin, ka šajā rallijā ātrums brīžiem pārsniedza par 200 kilometrus stundā.

ERČ absolūtie rezultāti pēc 2. dienas:
1. J. Ketomā Ford Fiesta S2000  1:09:19.9
2. K. Brīns Peugeot 207 S2000 
+12,1
3. A. Lukjaņuks 
Mitsubishi Lancer Evo X  +1:03,4
4. F. Delakūrs
Peugeot 207 S2000 +1:17,4
5. V. Švedas Mitsubishi Lancer Evo X   +2:22,4
6. J. Černijs Škoda Fabia S2000 +2:32,0
7. S. Plangi Mitsubishi Lancer Evo X 
+2:36.9
8. R. Kisliels Mini John Cooper Works S2000  
+2:51.3

ERČ rezultāti R2/2WD:

1. S.Lefebvre Peugeot 208 R2  1:15:44.5
2. R.Immonens Citroën C2 R2 Max 
+10,4
3. H.Dancingers 
Renault Clio R3  +1:15,6
4. R.Sirmacis Ford Fiesta R2  +2:06,0
5. E.Blūms Ford Fiesta R2  +2:53.5
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png