Foto: Taneli Niinimäki / AKK
Jāatzīmē, ka Latvalam līdz šim šis rallijs nebija izvērties tā, kā gribētos. 2004.gadā, startējot ar ''Toyota Corolla WRC'', Latvala piedzīvoja avāriju. 2022. gadā sacīkstes nācās pārtraukt dzinēja defekta dēļ, bet 2024.gadā, cīnoties ar ātrumkārbas problēmām, soms finišēja 20.vietā.
Foto: Taneli Niinimäki / AKK
Latvala necentās slēpt savu vilšanos pēc noslēdzošā ātrumposma finiša. Bez dzinēja problēmām viņš būtu varējis apdzīt Miko Eskelinenu un Niklasu Gronholmu, nodrošinot sesto vietu. "Man ļoti patika braukt, pat, ja noslēdzošajā ātrumposmā biju mazliet dusmīgs. Dažreiz emocijas ir jāparāda – tas ir daļa no spēles," atzina Latvala.
Neskatoties uz sarežģījumiem, Latvala atkal pierādīja savas braukšanas prasmes, piespiežot savu veco rallija mašīnu uzrādīt konkurētspējīgus laikus. Daudzi mūsdienīgo rallija mašīnu piloti piekāpās bijušajam WRC braucējam.
Tagad Latvala pievērš uzmanību Eiropas Vēsturiskā Rallija čempionātam, kas sāksies martā ar Costa Brava ralliju Spānijā.
Foto: Taneli Niinimäki / AKK
"Šogad mēs piedalīsimies Eiropas vēsturiskajā rallija čempionātā, kur sacentīsimies ar līdzīgām automašīnām. Būs ļoti interesanti redzēt, kurā līmenī esam šogad. Domāju, ka tas ir lielisks stāsts, lai sāktu sezonu Lapzemē ar Celica."
Šis rallijs kopumā bija arī svarīgs Toyota komandai, jo Kalle Rovanpera testēja jaunās Hankook ziemas riepas.
Foto: Taneli Niinimäki / AKK
"Mums šeit bija Rovanpera, un šis rallijs bija ļoti svarīgs komandai, lai iegūtu pieredzi ar jaunajām Hankook riepām ziemas apstākļos pirms Zviedrijas rallija. Tajā pašā laikā arī es pats varēju braukt. Piektdien Kalle brauca man priekšā, sestdien – aiz manis, tāpēc bija vairāk laika apspriesties. Šis ir labākais laiks, lai pārrunātu ar savu pilotu lietas par mašīnu un to, ko vajadzētu uzlabot nākotnei," nobeidz Latvala, kurš klasē ''7'' ieņēma trešo vietu, piekāpjoties Rovanperam un Eskelinenam.
Rallija rezultāti: