Foto: M-Sport
M-Sport ir gatavs nospiest starta pogu ''Ford Puma Rally2'' izstrādē, taču tam nepieciešamas būtiskas izmaiņas rallija noteikumos, kas ļautu pasaules rallija čempionāta otrajā līmenī startēt ar speciālu cauruļveida šasiju.
"Mums ir skaidrs mērķis - ''Ford Puma Rally2''," stāsta M-Sport komandas vadītājs Ričards Mileners. "Taču pašreizējie noteikumi neļauj mums to realizēt, jo sērijveida Puma ir pārāk augsta un smaga Rally2 klasei."
Situāciju sarežģī tas, ka Ford ir pārtraucis Fiesta modeļa ražošanu, kas līdz šim bija M-Sport Rally2 auto pamats. Šī problēma skar ne tikai M-Sport, bet visu rallija pasauli, jo B-segmenta auto (mazie pilsētas auto) kļūst arvien retāk sastopami ražotāju piedāvājumā.
Risinājums, ko piedāvā M-Sport, ir līdzīgs tam, ko jau izmanto augstākajā Rally1 klasē - speciāla caurulveida šasija. "Tas ir vienīgais veids, kā mēs varētu uzbūvēt konkurētspējīgu Puma Rally2," skaidro Mileners.
Šāda konstrukcija ļautu samazināt auto svaru un augstumu, vienlaikus saglabājot Puma vizuālo identitāti. Tagad viss ir atkarīgs no FIA lēmuma par noteikumu maiņu. Ja tas būs pozitīvs, rallija fani varētu ieraudzīt jauno ''Ford Puma Rally2'' jau tuvākajā nākotnē.
''Tas ir drošākais veids, kā to izdarīt. Būvēt mašīnu uz rāmja šasijas, pieskrūvējot tai virsbūves daļas, būtu lielisks veids, kā nodrošināt šai klasei nākotni. Ja jūs garantētu, ka šādi noteikumi paliks desmit gadus, tas palīdzētu pazemināt šasijas cenu, nodrošinot lielāka apjoma ražošanu, kas ļautu ilgākā laika periodā ietaupīt.''