Foto: No sportista privātā arhīva
Foto: No sportista privātā arhīva
Foto: No sportista privātā arhīva
Foto: No sportista privātā arhīva
''Pēc avārijas pārbaudījām drošības karkasu, kas, par laimi, bija kārtībā. Nolēmām, ka jāmēģina šis auto būvēt atpakaļ. Jā, sākumā likās, ka to darbu būs mazāk, bet, līdz ko visu sākām ārdīt nost, sapratām, ka tie darbi tomēr būs lielāki. Diezgan traki tas auto bija apskādēts. Pēc tam iegādājos virsbūvi no Rallyworkshop komandas vadītāja Edgara Aņiščenko, un tad jau visu likām iekšā jaunajā virsbūvē. No avarējušās automašīnas palika grīda, drošības karkass, dzinējs, ātrumkārba un ritošā. Jā, projekts liels un arī ietilpīgs, taču visu laiku pie auto būvniecības netika strādāts, bija arī pauzītes būvniecības procesā. Taču pēdējā laikā sākām darboties aktīvāk un nu nesen esam pabeiguši. Tagad jāgaida, kad aizsals kāds ezers, lai varētu auto pārbaudīt darbībā. Plānojam vēl aizvadīt arī kādus testus, lai pēc tam tad domātu par jauno sezonu. Ir doma braukt ar abām mašīnām, tāpēc domāsim, kur un ar kādu auto brauksim,'' stāsta Jānis Liepa, kurš piebilda, ka pagājušajā nedēļā pirmo reizi auto tika pielaists un ar to tika veikti pirmie metri. Vēl esot palikuši pēdējie sīkumi un tad jau pilots gaidīs iespēju, kad varēs šo auto pārbaudīt īstos testos.
Foto: No sportista privātā arhīva
Pēdējās divas sezonas Jānis startēja ar ''BMW 330i E46'' automašīnu. Sportists atklāja, ka viņa braukšana ar BMW ir uzlabojusies, taču šī sezona viņa skatījumā nav īsti izdevusies. ''Pēdējās divas sezonas esmu braucis ar BMW. Jūtu, ka savu braukšanu ar šo auto esmu uzlabojis, taču braukšana ar ''Mitsubishi'' dod pavisam citas sajūtas. Taču pēc pirmajiem testiem sapratīšu, ar ko gribas braukt labāk. Bet ir doma nākamsezon braukt ar abiem auto. Šī mums diemžēl nebija tā veiksmīgā sezona, jo bija vairākas tehniskas ķibeles, kas dažos posmos lika izstāties. Bet diemžēl tāds ir tehniskais sports. Jāizdara secinājumi un jāiet uz priekšu.''
Foto: No sportista privātā arhīva
Foto: No sportista privātā arhīva