Foto: Raimonds Volonts
Savu otro pilno rallija sezonu aizvada Kristaps Dzīvītis ar stūrmani Mārtiņu Rudeviču, kuri pērn savā debijas rallija sezonā kļuva par vēsturiskā rallija RK11 klases čempioniem. Arī šī sezona abiem sportistiem iesākusies ļoti labi, jo izcīnītas divas uzvaras rallijā Alūksne un rallijā Sarma.
Dzīvītis ar stūrmani Rudeviču uz augstākā pakāpiena. Foto: Dace Janova
Foto: Roberts Šivars
Foto: Krists Andersons
Foto: Raimonds Volonts
Arī Sarmas rallijā ekipāža demonstrēja lielisku ātrumu, kur absolūtajā ieskaitē tika izcīnīta 10.vieta. ''Sarmas rallijā braucām ar nedaudz sliktākām riepām (7mm garu naglu), tāpēc pabraukt vēl ātrāk šoreiz nevarējām. Jāsaka, ka Alūksnes ralliju kaut kā vairāk bijām sakoncentrējušies braukt ātrāk, bet šeit kaut kā braucām savā tempā, taču tas rezultāts tāpat nekur neizpalika. Jā, vietām skatītāji mūs uzkurināja pabraukt platāk, bet kopumā viss bija labi. Sanāca tāds izklaides rallijs, jo braucām gan uz rezultātu, gan arī izklaidējām fanus. Segums bija labs. Uz otro apli vietām bija kaut kur grants, bet tas braukšanu neiespaidoja. Cik slikti viss bija nedēļu pirms rallija starta, tik labi viss bija rallija nedēļā,'' turpina Dzīvītis.
Foto: Alfonsas Rakauskas Photography
Video: Artis Bruņinieks
Skats no Dzīvīša ekipāžas onborda
Jau ziņojām iepriekš, ka Kristaps šobrīd būvē otru mašīnu, ar kuru plānots startēt Cēsu rallijā. ''Nākamais Audi, ko šobrīd būvējam, tas būs atbilstošs šai pašai RK11 klasei. Ļoti ceru, ka Cēsīs varēsim debitēt ar mūsu jauno auto. Ar stūrmani esam vienojušies, ka pēc Sarmas rallija no mūsu esošā auto izņemam krēslus, jostas un tas būs dzinējspēks, lai paspētu līdz rallijam Cēsis uzbūvēt jauno auto, kur uz starta mūsu vēsturiskajā klasē redzēsim vēl vienu ļoti, ļoti līdzīgu tādu pašu sarkanu Audi. Esam paši noskaņojušies, ka gribam pārkāpt jaunajā auto, lai varām kaut kur pabraukt vēl ātrāk, jo ar šo auto tomēr mēs nebraucam uz visiem 100%.''
Jaunais auto. Foto: No sportista personīgā arhīva
''Tempu, ar kādu mēs braucam šobrīd, mēģinu kāpināt lēnām. Man patīk, kad es saprotu līdz galam, kā ir jābrauc. Ja man tas sanāk, tad arī varam lēnām kāpināt ātrumu. Bet uzreiz braukt ar pilnu gāzi nevēlos. Esmu jau teicis iepriekš, ka atrast rezerves daļas šim auto ir jau sarežģīti, tāpēc ar šīm vecajām un retajām mašīnām ir jābrauc prātīgi. Ja brauktu ātrāk, būtu risks šo auto apskādēt. Kad pārkāpsim jaunajā auto, tad gan brauksim ātrāk un drošāk. Lai arī šobrīd mūsu jaunais auto vēl nav gatavs, mēs jau šobrīd esam salasījuši rezerves daļas, kuras varēsim ņemt līdzi uz rallijiem, bet šobrīd, braucot ar šo auto, mums uz sacensībām līdzi nebija praktiski nekādu rezerves daļu, kas arī lika ''braukt piesardzīgāk''. Līdz ar to šobrīd ir sajūtas, ka gribas pabraukt ātrāk, tāpēc ieguldīsim visas pūles, lai Cēsīs varētu startēt ar jauno auto un priecēt skatītājus ar vēl dinamiskāku braukšanu.''
Sarmas rallija labākie momenti: