Foto: Edgars Leonovs
Sestdien Otepes rallijā uzvaru EMV7 klasē izcīnīja Madars Dīriņš/Gints Lasmanis, kuri tādējādi Igaunijas rallija čempionātā savā klasē šogad svinējuši jau otro uzvaru. Jā, abos rallijos trasē nedaudz ātrāks allaž bijis 17 gadus vecais Oskars Mānamets, taču gan Alūksnes, gan Otepē rallijos viņš ir pieļāvis kļūdas, kas viņam maksājis uzvaras.
Foto: Urmo Sibul
Sarunā ar portālu Go4speed Madars atklāja, ka stabilitāte šobrīd viņiem ļauj būt līderiem gan LRČ, gan Igaunijas čempionātā. ''Rallijs kopumā bija labs, jo viss, ko bijām iecerējuši, izdevās. Mērķis bija cīnīties par Top rezultātu, un tas arī izdevās, lai arī pēc ātruma ātrākie nebijām. Oskars Mānamets bija ātrāks par mums, taču diemžēl viņš atkal pieļāva kļūdu, kas viņam dārgi maksāja. Tikmēr mūsu stabilitāte mums palīdz, kas jau ir vainagojusies ar otro uzvaru šogad,'' stāsta Madars Dīriņš.
Jautājot par ātrumposmiem, Madars piebilda, ka ceļi bija ļoti interesanti, lai arī daži ātrumposmi sagādāja galvassāpes. ''Ceļi bija ļoti interesanti, kur bija vietas, kur arī lēcām. Tas apvidus ir kā radīts rallijam. Taču šoreiz lielu lomu spēlēja laikapstākļi. Ceturtdien, pierakstot trasi, likās, ka mūs sagaidīs grants rallijs, taču piektdien uzsala un tas ātrumposms, kas bija jāveic divas reizes, bija gandrīz perfekts. Vienīgi paši pieļāvām kļūdas un ar mašīnas aizmugurējo bamperi pāris reizes atspiedāmies pret kupenām. Negāja mums tā braukšana tumsā kā gribētos. Nebija īsti pārliecības, jo pirmajā ātrumposmā kādā piektajā līkumā trāpījām pa kupenu, un pārliecība pazuda. SS 3/5 bija kāda interesanta vieta, kur bija jābrauc apmēram divi kilometri pa asfaltu. Kaut ko tādu vēl nebijām piedzīvojuši. Pirmā doma bija - kā tas būs ar zāģiem braukt pa asfaltu? (smaida).''
Foto: www.rallifotod.eu
''Taču naktī uz sestdienu, īpaši necerot, sasniga padsmit centimetru sniega, kas, visticamāk, izglāba to ralliju, jo pa granti tā braukšana būtu daudz savādāka. Neskatoties uz to, ka bija gana daudz sniega, segums tāpat bija prasīgs, jo sanāca pilnībā noplēst sešas riepas.''
''Protams, smagākais ātrumposms bija SS 8/10. Pēc finiša intervijas laikā biju viss nosvīdis, jo dops bija ārkārtīgi prasīgs – šauri ceļi ar grāvjiem gar malu, kur kļūdas varēja pieļaut ļoti viegli. Cik pamanījām, tad noslēdzošajā dopā mums priekšā kādas piecas ekipāžas bija padzīvojušās pa kupenām, un tas arī sita ārā no līdzsvara un radīja papildu stresu.''
Foto: Dace Janova
Nākamais starts Dīriņa ekipāžai paredzēts Sarmas rallijā, kur ekipāža centīsies savu sīvāko konkurentu pārspēt cīņā. ''Tagad gatavojamies startam Gulbenē, kur startēs arī mūsu galvenais konkurents Igaunijas čempionātā Mānamets. Turpināsies mūsu savstarpēja cīņa. Darīsim visu, lai noķertu un apsteigtu viņu trasē, savstarpējā cīņā, lai arī apzināmies, ka viņa tehnika ir pārāka par mūsu. Taču tas nemaina faktu, ka gribam cīnīties ar igauņu sportistu par to augstāko rezultātu. Domāju, ka cīņa būs sīva.''
Sarunas nobeigumā Madars piebilda, ka viņa plānos ir aizvadīt LRČ sezonu, kā arī, visticamāk, Igaunijas čempionātu. ''Mūsu plānā ir aizvadīt pilnu LRČ sezonu Latvijā un, visticamāk, arī Igaunijā. Šobrīd vēl domājam par Somijas ralliju, kura ietvaros tiks aizvadīts Igaunijas rallija čempionāta 3.posms, bet gan jau pienāks rallijs un braukt gribēsies, un nekas cits neatliks, kā doties arī uz Somiju, kas būtu interesanta pieredze. Līdz ar to šogad vēl cīnīsimies tepat pa vietējiem čempionātiem,'' nobeidz Dīriņš.