Sestdien noslēdzās Tuvo Austrumu rallija čempionāta sezonas pirmais posms, Kataras rallijs. Jau ziņojām, ka sākotnēji pēc divām dienām līderis bija Nasera Al-Atija, kurš līdz šim šajā rallijā bija uzvarējis 17 reizes. Taču otrās dienas izskaņā viņš saņēma sodu (30 minūtes), jo viņš pa šoseju pārvietojās uz trim riteņiem.
Tas vadībā ļāva nokļūt abiem ''Sports Racing Technologies'' komandas pilotiem - Pjeram-Luī Lubēram un Madsam Ostbergam. Turpinājumā starp abiem braucējiem izvērtās sīva cīņa. Lai arī pēc desmit dopiem Lubērs Ostbergu apsteidza par 41 sekundi, noslēdzošajos trīs ātrumposmos Ostbergs strauji pietuvojās Lubēram, taču apdzīt viņam viņu neizdevās.
Foto: Neil Perkins
"Mēs varam būt ļoti apmierināti ar paveikto. Tas ir bijis lielisks laiks, lielisks rallijs, un man tas ļoti patika. Paldies visiem. Mums bija problēmas ar amortizatoriem, bet esam priecīgi, ka esam finišā. Tas bija grūts un ļoti izaicinošs rallijs," saka Pjers-Luī Lubērs.
"Pēcpusdienā mums nācās braukt ar pilnīgi citiem automašīnas regulējumiem. Tas bija patiešām grūti. Pjēram arī bija problēmas. Taču mums bija laba pēcpusdiena, un mēs centāmies braukt, cik ātri vien spējām," tā Mads Ostbergs, kurš kopumā šajā rallijā bija ātrākais deviņos no 13 ātrumposmiem.
Foto: Neil Perkins
Vīlies par tiesnešu lēmumu bija Al-Atija. ''Biju ļoti vīlies par šo lēmumu (laika sodu). Tas bija pilnīgi nepareizi. Mēs īsti nevarējām apstāties šosejas vidū, citādi kāds varētu tevi notriekt. Mēs nolēmām virzīties uz priekšu. Esmu patiešām vīlies. Tas nav profesionāls veids. Mēs centāmies izcīnīt vērtīgus punktus. Darīju visu iespējamo, lai pakāptos vismaz par divām vai trim pozīcijām un iegūtu labāku vietu," saka Nasers Al-Atija, kuram neizdevās šajā rallijā izcīnīt 18.uzvaru.
Rallija rezultāti: