Foto: Kalendārs "Rallijs Latvijā" Ralliju Cēsis ar ātrāko laiku (pirmo reizi karjerā Blūms kādā ātrumposmā uzrādīja ātrāko laiku absolūtajā ieskaitē) iesāka Emīls Blūms/Didzis Eglītis, kuri pēdējo reizi lielajā rallijā startēja 2019.gadā. Arī turpinājumā Blūma ekipāža bija ļoti ātra, taču noķert un apsteigt rallija vecmeistaru Jāni Vorobjovu šoreiz neizdevās. Finišā Blūmam/Eglītim 2.vieta, Vorobjovam zaudējot 26,8 sekundes. Jāpiebilst, ka šī otrā vieta absolūtajā ieskaitē bija augstākais rezultāts Emīla rallija karjerā.
Foto: Kalendārs "Rallijs Latvijā"
''Kopumā ralliju vērtēju ļoti labi. Prieks, ka izdevās ātri noķert sajūtas un braukt ātri un stabili. Lai arī pauze kopš pēdējā lielā rallija bija liela, paldies visiem atbalstītājiem, kuri noticēja mums un atbalstīja mūs. Paldies Rūdim, Armandam, Gatim un Rallyworkshop, jo pēdējās trīs nedēļas bija smagas – mehāniķi pa nakti negulēja un gatavoja automašīnu. Paldies arī trenerim Uldim Briedim, kurš īsā laikā centās mani ielikt “pareizajās sliedēs”,'' pēc rallija portālam Go4speed pastāstīja
Emīls Blūms.
''Pirms starta doma bija viena - gribēju šajā rallijā atnākt skaisti, lai pašam un pārējiem ir prieks. Protams, bija liela neziņa, kā mums ies, taču beigās viss bija kārtībā. Paldies visiem, jo domāju, mēs izdarījām labu darbu. No vienlīdzīgām mašīnām bijām ātrākie, par ko ir prieks. Bīstamu momentu nebija, tāpēc viss labi. Jā, Power Stage ātrumposma vidū bija tehniskas problēmas, kas liedza pabraukt ātrāk. Zināju, ka mūsu pārsvars pār lietuvieti pirms noslēdzošā dopa ir astoņas sekundes, tāpēc no ātrumposma vidus visus nākamos līkumus braucām no maliņas līdz maliņai, un finišā mums tomēr izdevās nosargāt otro vietu.''
Foto: Kalendārs "Rallijs Latvijā"
Jautāts, vai vietējie ceļi palīdz braukt ātri, Emīls atklāja, ka jā, bet tāpat, lai brauktu ātri, visu laiku ir jāklausās stūrmanis. ''Jā, es nāku no šīs puses, tāpēc arī ceļus it kā nedaudz zinu, taču tāpat, lai brauktu ātri un cīnītos par augstākajām vietām, visu laiku jāklausās stenogramma, jāsaprot, cik metri līdz nākamajam līkumam. Arī Jānim Vorobjovam šie ceļi nav sveši un viņš te ir braucis un trenējies daudz. Tik, cik man ir gadi, tik Vorobjovs brauc rallijā, tāpēc visu cieņu viņam – viņš šoreiz bija ātrāks, bet gribētos kādu ralliju kopā nobraukt ar vienādām automašīnām (Mitsubishi Evo). Domāju, tad cīņa būtu vēl interesantāka un aizraujošāka. Bija forši braukt aiz viņa un skatīties viņa trajektorijas, kuras mums ir ļoti līdzīgas, jo agrāk Jānis bija mans treneris.''
Arī Emīls uzskata, ka šim rallijam, ko daudzi dēvē par mazo Otepi, ir jābūt LRČ kalendārā. ''Šim rallijam, kas ir mazā Otepe, viennozīmīgi jābūt LRČ kalendārā. Arī lietuvieši un igauņi pēc rallija teica, ka jums šeit ir tik fantastiski ceļi, un kur jūs bijāt iepriekšējos 14 gadus. Domāju, ka pēc šī rallija cilvēki sapratīs, ka šeit mīl ralliju un tas tiks atbalstīts, lai tas būtu LRČ kalendārā arī turpmāk vēl daudzus gadus.''
Foto: Rally Buhariki
Blūms, tāpat kā vairums citu sportistu, uzslavēja Rally Buharikus, kas sagādāja sportistiem īstus svētkus. ''Teikšu, kā ir – skudriņas iet pāri, kad brauc garām lielajiem karogiem. Šie vīri rada sajūtu, ka mīl ralliju un cilvēkus, tāpēc dopos svētki ir ne tikai sportistiem, bet arī visiem pārējiem. Cepuri nost viņiem par to!''