Rallijā Sarma kā vienmēr kuplā sastāvā tiks pārstāvēta ''Rallyworkshop'' komanda. Šoreiz rallijā tiks apkalpotas sešas ekipāžas, bet kopā Sarmas rallijā izies astoņas ekipāžas, kuras pārstāv ''Rallyworkshop''.
Kā portālam Go4speed pastāstīja Rallyworkshop komandas vadītājs
Edgars Aņiščenko, tad rallijā strādāt ar tik daudzām ekipāžām ir liels izaicinājums, taču gadu laikā komandai ir izveidojusies sava sistēma, kas palīdz gan gatavoties rallijam, gan arī strādāt rallija laikā.
Foto: Rallyworkshop
''Mums ir bijušas sezonas, kad uz katru ralliju bija sešas septiņas ekipāžas, tāpēc jau kopš tiem laikiem ir atstrādāts mehānisms, ko, kurš dara. Mēs esam komanda, kas cenšamies palīdzēt klientam ietaupīt līdzekļus, cik vien to var, un mēs mēģinām pielāgoties visādām situācijām, variantiem, kā palīdzēt. Ja klientam ir savs transports, savs treilers, ar ko aizvest sporta mašīnu, tad mēs to darām ar viņa transportu un lai viņam nav papildus jāmaksā par transportēšanas pakalpojumiem. Protams, gadās, kad pirms rallija vēl esam spiesti savest kārtībā klienta busu, lai vispār nokļūtu rallijā (smejas). Nav tā, ka man sētā stāv seši mikroautobusi, seši treileri, kurus jāuzkrauj un jāved uz sacensībām. Ir jāspēj daudz pielāgoties klientu vēlmēm – vienam to vajag, viens pats velk savu sporta auto, vienam vajag to, citam to u.t.t. Ir liela loģistika pirms rallija, bet pa šiem gadiem tas viss ir atstrādāts. Tagad pagāja ilgs laiks kopš pēdējiem rallijiem, kad startējām tik kuplā skaitā, tāpēc esam nedaudz atraduši no tās dunas, kas norit pirms rallija starta.''
''Man ir savs mehāniķu kodols, ar kuriem strādāju kopā gandrīz desmit gadus, tāpēc, lai arī ekipāžu skaits uz ralliju ir liels, kopumā mums strādāt ir vieglāk nekā tas bija pirmajās reizēs. Šobrīd pašam tas ir nedaudz nepierasti pēc tādas garas pauzes braukt tik lielā sastāvā, tāpēc ik pa laikam iezogas neliels stress, vai viss ir izdarīts, paņemts u.t.t.''
''Kopā šoreiz mums būs ap 8-9 mehāniķiem, taču šeit arī ir stāsts, ka, piemēram, vienam braucējam līdzi būs savs mehāniķis, citam – savs tā kā individuālais komandas vadītājs, palīgs. Bet mehāniķu skaits ir atkarīgs no rallijiem. Piemēram, Sarmas rallijā ir viens servisa parks un jau šobrīd zināms, ka sešas ekipāžas servisa parkā nāks iekšā pēc sistēmas 3 un 3. Ienāks pirmās trīs, tad būs pauze, un tad nākamās trīs. Kad pirmās trīs tiks apkalpotas, tad pēc laika sanāks, ka brauks nākamās trīs. Līdz ar to jau pirms rallija starta saprotu to, ka man īpaši daudz mehāniķus šoreiz nevajadzēs. Uz attālināto degvielas uzpildi braukšu es un vēl kāds mehāniķis, bet pārējie tikmēr savu darbu darīs servisa parkā.''
''Lielākā darba duna ir piektdien – uzlīmes, servisa zonas iekārtošana, ātrā mašīnas pārbaude, riepas u.t.t. Rallija laikā būs tikai jānovada viens servisa parks, kura garums būs 30 minūtes. Ja būtu divi servisa parki, pa vidu vēl
regrouping, tad mums būtu klāt vēl kāds mehāniķis, jo mums ir bijis tā, kad servisa parkā nāk mūsu klientu mašīnas ik pēc 5-7 minūtēm, un tad gan ir grūti. Bet šoreiz, kad zini, ka ir tikai viens servisa parks, tad ļoti daudz mehāniķus nevajag.''
''Svarīgs ir tas kodols. Manā komandā ir pieci cilvēki, kuri kā rallija mehāniķi kopā ar mani strādā jau desmit gadus, lai arī ikdienā viņi dara kaut ko pavisam citu. Viņi zina, kur, kas stāv, kas jādara u.t.t., līdz ar to man ir krietni vieglāk darīt citas lietas, piemēram, pieteikumu iesniegšana, papīru lietas priekš tehniskajām komisijām, viesu namu rezervēšana u.t.t. Es uz viņiem varu pilnībā paļauties un mēs saprotamies no pusvārda. Visiem visa sistēma ir skaidra un katrs zina, kas un kā jādara. Ļoti patīk tas, ka mēs esam ļoti vienota komanda – klienti jeb piloti ļoti daudz savā starpā komunicē ne tikai rallija laikā, bet arī ārpus sporta un savās ikdienas lietās. Neviens ne no viena neko neslēpj. Tas arī palīdz darbā, kad visi ir atvērti un vienoti.''