Foto: Fabio Schwarz
Otrajā aplī, kas tika aizvadīts jau pa tumsu, ātrākais bija viens no ātrākajiem ERČ braucējiem, talantīgais čehu braucējs Eriks Cais, kurš arī pārņēma rallija vadību. 2,1 sekundi viņam pēc pirmās dienas zaudē Grondāls, bet 9,8 sekundes atpaliek Kāle.
Foto: Anders Pettit Grøndal
Lielisks rezultāts pēc pirmā apļa bija jaunajam un talantīgajam Fabio Švarcam, kura stūrmanis šajā rallijā ir Andris Mālnieks. Ekipāža ieņēma 16.vietu absolūti un pirmo RC4 klasē. Diemžēl trešajā dopā Švarca Ford Fiesta Rally4 salūza pusass, un, lai arī ekipāža spēja finišēt, diemžēl ceturtajā dopā tā uz starta vairs neizgāja.
Diemžēl rezultātos vairs neredz Mika Grantiņa un Alda Hanzena ekipāžu, kura pēc pirmā dopa bija 26.vietā absolūti un 10.vietā NC1 klasē. 21.pozīcijā pēc pirmās dienas ir Lazars Kans ar stūrmani Normundu Kokinu.
Diemžēl rezultātos vairs neredz Mika Grantiņa un Alda Hanzena ekipāžu, kura pēc pirmā dopa bija 26.vietā absolūti un 10.vietā NC1 klasē. 21.pozīcijā pēc pirmās dienas ir Lazars Kans ar stūrmani Normundu Kokinu.
Foto: Wolleditt
Kā portālam Go4speed pastāstīja Andris Mālnieks, tad ''Mums ļoti nepaveicās. Pēc servisa parka trešajā dopā, kur pamanījāmies pat apdzīt priekšā braucošo konkurentu, kilometru pirms finiša noplīsa pusass, taču, neskatoties uz to, rezultāts joprojām bija labs. Diemžēl pēc finiša bijām spiesti izstāties. Rīt startēsim pēc Rally2 sistēmas.''
Jautāts, kā laikapstākļi, Andris atzina, ka pirmajiem šoreiz braukt nebija labi, jo bija ļoti dubļaina trase. ''Trase bija ļoti slapja, jo divas dienas, kamēr rakstījām trasi, stipri lija. Ņemot vērā, ka mēs braucām no 17.starta pozīcijas, tad mums tie braukšanas apstākļi bija normāli, bet domāju, ka pirmajiem nebija viegli. Ja parasti pirmajiem braukt pa slapju trasi ir priekšrocību, tad šoreiz tā nebija, jo izskatās, ka priekšējie bija spiesti tīrīt trases dubļus. Piektdien pusi no dienas nelija, tāpēc domāju, ka sestdien būs labāki braukšanas apstākļi.''
Sestdien sportisti veiks atlikušos astoņus dopus (128,9 km).
Rallija rezultāti: