Lai arī 11.vieta Somijas rallija čempionāta posmā, trīs minūtes zaudējot uzvarētājam, varētu nešķist kā revolūcijas sākums, pieredzējušais portāla DirtFish žurnālists Deivids Evans uzskata, ka šis bija revolūcijas sākums.
Kena Torna rezultāts debijas sacīkstēs ar M-Sport Polijas ''Ford Fiesta Rally3'' automašīnu bija tieši tas, ko Krakovas komanda bija pasūtījusi. ''Nākotne nākotnes talantiem ir atnākusi mūsu sportā,'' raksta Evans.
Foto: Tapio Lehtonen
''Esmu ļoti, ļoti apmierināts ar to, kā aizritēja šis rallijs,'' saka Polijas M-Sport direktors Macejs Voda. ''Es vispār nešaubos, ka tieši šādu automašīnu mēs vēlējāmies. Uz šo ralliju mēs devāmies pārspēt N grupas automašīnas, bet viena aizbēga. Žēl, jo mums patiktu, ja būtu izdevies pārspēt visus N grupas auto, bet Kens paveica labu darbu. Mums jāatceras, ka šis bija pirmais jaunās automašīnas izbrauciens, un Torns skaidri pateica, ka nevēlas darīt neko stulbu.''
Foto: Taneli Niinimäki/AKK
''Viņam bija sagriešanās piektajā posmā, un viņš bija patiesi vīlies par to, taču mums jāatceras, ka šie vietējie puiši šajos ceļos brauc katru gadu. Kā jau teicu, esmu laimīgs. Teiktu, ka šī ir misija, kas tika paveikta.''
Jāpiebilst, ka pēc rallija turpat Somijā notika klientu dienas, kur 15 N grupas vietējiem braucējiem bija iespēja apskatīt un izbraukt ar jauno auto. ''Tā ir reakcija, ar kuru esmu apmierināts," turpina Voda. "Viņi izbrauca ar šo automašīnu un saprata, par ko ir runa. Šī ir īsta, īsta rallija automašīna.''
Voda piebilda, ka tad, kad tika būvēta šī automašīna, tai bija jāpārvar diezgan lielā plaisa starp Rally4 un Rally2 automašīnām, un tagad tas ir noteikti izdevies.
Foto: Taneli Niinimäki/AKK
DirtFish ziņo, ka pirmais klients šo jauno auto, kas ir aprīkots ar 1,5 litru dzinēju, kas attīsta vairāk nekā 200 ZS (300 Nm), saņems 16. martā, bet vēl 12 auto ir jau pārdoti. Šī auto cena ir 99 999 eiro.
Rallija rezultāti: