Sports Racing Technologies (SRT) ir komanda, kas virzīta uz nemitīgu attīstību, tāpēc šogad, sadarbībā ar rallijreida ekipāžu Aleksandrs Dorosinskijs (Krievija) / Oļeg Uperenko (Latvija), nolemts mest jaunu izaicinājumu un pieteikt dalību FIA “Cross Country” Pasaules kausa izcīņā bagiju klasē T3, kurā ekipāža startēs ar Can Am Maverick XRS bagiju.
SRT komanda jau iepriekš sevi spilgti pierādījusi dažādās pasaules līmeņa autosporta sacensībās. Šobrīd atpazīstamākie komandas pārstāvji ir Pasaules rallija čmpionāta (WRC2) braucējs Nikolajs Grjazins, Pasaules rallijkrosa braucējs (RX2) Vas;ilijs Grjazins, Eiropas rallija čempionāta šī brīža līderis Lukašs Habajs, Latvijas rallija čempionātā komandu pārstāv jaunais talants Olivers Solbergs, kā arī citi braucēji.
Populārākās rallijreida sacensības ir visiem labi pazīstamais Dakaras rallijs, kas norisinājās šā gada janvārī. Tā kā rallijreida projekts komandā uzsākts pavisam nesen, tad, kā atzina SRT komandas vadītājs Ģirts Krūzmanis, Dakaras rallijam komanda būs gatava nākošgad. Taču šogad plānots aizvadīt trīs FIA “Cross Country” Pasaules kausa izcīņas posmus. Kā pirmo ekipāža šajā nedēļas nogalē, no 20. jūnija līdz 23. jūnijam, aizvada “Italian Baja” ralliju, kurā jau pēc pirmajiem diviem ātrumposmiem ekipāža savā klasē T3 ir līderi, bet kopvērtējumā ieņem 6.vietu.
Publicitātes foto
SRT komandas rallijreida komandas vadītājs Artūrs Priednieks: “Man ir liels prieks un gandarījums par iespēju iesaistīties un vadīt jaunu SRT projektu, Kura mērķis ir izveidot profesionālu komandu, kas var cīnīties par uzvarām pasaules kausa rallijreidos. Šobrīd galvenais uzdevums ir cīnīties par top pozīcijām un krāt rallijreidu pieredzi, lai nākotnē varētu radīt savus sacīkšu mašīnu prototipus, kas ļautu mūsu sportistiem cīnīties augstākajā līmenī. Rallijreidu disciplīna ir viena no nedaudzajām, kur komandām ir ļauts pašiem izstrādāt un ražot sacīkšu tehniku.”
Ekipāžas stūrmanis Oļegs Uperenko: “Rallijreids ir ļoti specifisks autosporta veids, piemēram, konkrēti “Italian Baja” sacīkstēs lielākā daļa ātrumposmu notiek pa sausām upju gultnēm ar ļoti daudz vietām, kur jāšķērso ūdens šķēršļi. Arī no navigācijas viedokļa tas ir sarežģīti, jo ir viegli nepamanīt orientierus, un attiecīgi tā ir liela iespēja zaudēt daudz laika kļūdas rezultātā. Sadarbība ar Dorosinski man jau ir bijusi iepriekš, un esam jau veiksmīgi sastrādājušies. Mēģināsim uzrādīt labu rezultātu un krāsim pieredzi turpmākiem startiem!”
Ekipāžas pilots Aleksandrs Dorosinskijs: “Paldies SRT komandai, ka ļoti īsā laikā spēja sagatavot mašīnu! Jāatzīst gan, ka nav bijis daudz laika to testēt, bet šobrīd ar tehniku un rezultātu esmu apmierināts. Noslēdzošajās “Italian Baja” dienās ātrumposmi būs daudz ātrāki un vairāk atbilstoši rallijreida disciplīnai, kas būs liels pārbaudījums gan tehnikai, gan pašiem mums. Šī gada komandas uzdevums ir uzlabot esošo un iespējams arī uzbūvēt jaunu automašīnu, tāpēc jau sākot ar šo sacīksti nepieciešams iegūt daudz informācijas un pieredzi, kura būs vajadzīga sezonas vienam no galvenajiem startiem slavenajā Dakaras rallijā, kurš nākošā gada sākumā notiks Sauda Arābijā.”
Kā nākošās šīs sērijas sacensības plānots aizbadīt “Hungarian Baja” augusta sākumā Ungārijā, kā arī “Rally du Maroc” oktobra sākumā Marokā.
Informāciju sagatavoja:
Diāna Nagle
Sports Racing Technologies komandas koordinatore