profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Vairums vieglo automašīnu braucēji pieturas vienai stratēģija, Al-Atijam cits plāns

Go4speed 10.01.2024 - 23:58 Vairums vieglo automašīnu braucēji pieturas vienai stratēģija, Al-Atijam cits plāns
Foto: A.S.O./J.Delfosse/DPPI

Ceturtdien Dakaras rallijs turpināsies ar 48h Challange izaicinājuma ātrumposmu, kura laikā būs jāveic ap 600 kilometriem. Sportisti pēc ceturtdienas starta varēs startēt līdz plkst.16:00, katram nobraucot tik daudz, cik viņš var nobraukt šajā pirmajā dienā. Kad laiks būs iztecējis (plkst 16:00), viņiem būs jādodas uz vienu no septiņām atpūtas zonām, kas atradīsies ātrumposma malā. Sportistiem tiks nodrošināts minimāls kempinga aprīkojums, kur tie nakti pavadīs zem klajas debess, kur viņiem nebūs nekādu sakaru un viņiem nebūs nekāda informācija par konkurentiem. Piektdien septiņos no rīta viņi atsāks braukt, lai veiktu atlikušo distanci. Laiks tiks paziņots vienīgi piektdienas pēcpusdienā, kad sportisti sasniegs finišu. Jāatzīmē, ka vieglajām un smagajām automašīnām būs sava trase. Organizatori un sportisti uzskata, ka šis ātrumposms kopvērtējumā var ieviest lielas izmaiņas.


Interesanti, ja līdz šim sportisti startēja ik pēc pusotras minūtes, tad ceturtdien desmit vadošie braucēji startēs pēc trīs minūtēm. Nākamās desmit ekipāžas startēs pēc divām minūtēm, bet pārējās - ik pēc vienas.

Piektajā ātrumposmā, kas notika trešdien, ātrākais bija Al-Atija, kas nozīmē to, ka viņam būs jāatklāj šis vēl Dakaras rallijā nebijis ātrumposms. Pēc finiša vairāki līderi atzina, ka ir apzināti samazinājuši ātrumu, lai trasē nedotos pirmie.


Foto: A.S.O./F.Lefloc'h/DPPI

''Mēs apstājāmies uz brīdi. Nezinu, vai tā bija laba stratēģija. To mēs redzēsim nākamajās divās dienās, taču mēs negribējām ceturtdien braukt visiem pa priekšu,'' tā Karloss Sainss, kurš kopvērtējumā ir trešais.

"Mums ar Naseru ir atšķirīgas stratēģijas. Viņš vēlas sākt braukt agrāk un jūtas pārliecināts, bet es gan tā nedarītu. Mēs neesam vienlīdz labi informēti par tuksnesi, bet viņš ir savā elementā. Es izvēlējos sekošanas taktiku. Tā ir mana izvēle. Mēs šodien (trešdien) zaudējām daudz laiku, cerot, ka ceturtdien izcīnīsim lielu uzvaru," saka Sebastjans Lēbs.

"Mēs negribējām atklāt ceturtdienas ātrumposmu. Tāds bija mūsu plāns. Ātrumposma laikā mēs ar stūrmani nebijām pārliecināti, vai palēnināt tempu vai nē, bet es domāju, ka mēs rīkojāmies pareizi, pārāk nesamazinot tempu. Ceturtdien būs citādāk. Mēs dosimies uzbrukumā un redzēsim, kā veiksies," saka kopvērtējuma līderis Jazīds Al-Radži.


Foto: World Rally-Raid Championship

"Trešdienas posms bija mazliet dīvains, tikai 118 kilometru garš, taču tas bija izšķirošs ceturtdienas starta kārtībai, kad divu dienu garumā dosimies cauri kāpām, kur nebūs pēdas no motocikliem. Uzskatīju, ka nav laba doma startēt tuvu priekšgalam, tāpēc piecas minūtes pirms finiša samazinājām ātrumu un apstājāmies. Nedomāju, ka kāds zina, kāda ir pareizā stratēģija. Mēs neesam īsti lielisks piemērs, jo jau no rallija sākuma braucam ar atšķirīgu stratēģiju, tāpēc redzēsim," tā Stefans Peteransels.

Taču ir viens braucējs, kuram nav nekas pret doties trasē kā pirmajam, un tas ir tuksneša karalis Nasers Al-Atija. "No manas puses nebija nekādas stratēģijas. Gribēju uzvarēt šajā posmā, lai arī kas mums ceturtdien sagaidīs. Tas būs 600 kilometru garš posms, un man nav iebildumu to atklāt. Pat, ja zaudēšu laiku, man ir svarīgi pievarēt šos 600 kilometrus," tā Nasers Al-Atija.

Rezultāti vieglo automašīnu klasē:
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png