Foto: FIA World Rallycross Championship
Pasaules rallijkrosa čempionāta rīkotāji klajā nākuši ar interesantiem jaunumiem. Šogad, kā jau tas tika ziņots iepriekš, Pasaules RX turpināsies kā līdz šim, kur sportisti 11 posmos noskaidros pasaules RX čempionu, startējot ar 600 Zs jaudīgām Supercar automašīnām, kuras darbina iekšdedzes dzinējs. Tāpat paralēli notiks Eiropas Supercar, Super 1600 un RX2 čempionāti.
Paralēli šiem četriem čempionātiem tiks aizvadīts elektriskā rallijkrosa attīstības seriāls, kura nosaukums ir Projekt E. 2020.gadā plānots aizvadīt piecus posmus, kur sezonas noslēdzošais posms tika aizvadīts Rīgā, Biķernieku trasē. Atgādināsim, ka Projekt E automašīnas ir izstrādātas, sadarbojoties IMG un austriešu uzņēmumam STARD (Stohl Advanced Research and Development). Projekt E automašīnas izmantos STARD izstrādāto „REVelution” elektrisko platformu, kas nodrošinās līdz 450kW (613zs) jaudu, 1100Nm lielu griezes momentu un 240km/h maksimālo ātrumu.
Paralēli šiem četriem čempionātiem tiks aizvadīts elektriskā rallijkrosa attīstības seriāls, kura nosaukums ir Projekt E. 2020.gadā plānots aizvadīt piecus posmus, kur sezonas noslēdzošais posms tika aizvadīts Rīgā, Biķernieku trasē. Atgādināsim, ka Projekt E automašīnas ir izstrādātas, sadarbojoties IMG un austriešu uzņēmumam STARD (Stohl Advanced Research and Development). Projekt E automašīnas izmantos STARD izstrādāto „REVelution” elektrisko platformu, kas nodrošinās līdz 450kW (613zs) jaudu, 1100Nm lielu griezes momentu un 240km/h maksimālo ātrumu.
Foto: Stard
Taču lielākās izmaiņas sagaidāmas 2021.gadā, kad par Pasaules RX titulu sāns pie sāna cīnīsies sportisti, kuri varēs startēt gan ar automašīnām, kuras aprīkotas ar iekšdedzes dzinējiem, gan elektriskajiem motoriem. Paralēli joprojām notiks Eiropas Supercar un Super 1600 klašu čempionāti (tiks turpināts braukt ar automašīnām, kuras darbina iekšdedzes dzinējs), kā arī norisināsies elektriskā rallijkrosa attīstības seriāla un FIA Erallycross čempionāti.