Foto: www.fiaworldrallycross.com
Nesen jau ziņojām, ka plāns, ka pasaules rallijkrosa čempionāts 2021. gadā varētu pāriet uz elektromobiļiem, nerealizējās, jo netika sapulcināti trīs oficiālie ražotāji, kuri nodrošinātu dalību šāda formāta rallijkrosā.
Sākotnēji rallijkrosa čempionāta rīkotāji cerēja uz pozitīvi lēmumu attiecībā uz 2020. gadu, kad varētu pāriet uz elektromobiļiem, taču toreiz FIA šāda soļa veikšanai pieprasīja četru ražotāju iesaistīšanos. Plāns nerealizējās, tāpēc elektrifikācija tika pārcelta par gadu, bet nepieciešamo ražotāju limits pazemināts uz trim. Taču arī šī iecere nerealizējās.
Taču kā otrdien ziņo autosport.com, tad jau nākamgad Pasaules RX čempionātā būs atsevišķa elektroklase, kurai dots nosaukums Projekt E. Šī būs kā atbalsta klase Pasaules RX čempionātam. Līdz ar to nākamgad paralēli Pasaules RX, kas notiks, tāpat kā līdz šim, gan sportisti, gan skatītāji varēs sekot līdzi elektromašīnām (ja tādas būs) un gūt par tām priekšstatu.
''Mūsu mērķis kopā ar FIA ir iekļaut elektriskos elementus sportā,'' saka Pasaules RX rīkotājdirektors Torbens Olsens. ''Mēs esam nākuši kopā, likuši galdā plānus un cieši sadarbojušies ar ražotājiem. Tas, ka EWRX nenotiks 2021.gadā, ir tāpēc, ka viņi tam nav gatavi, par ko ir kauns.''
Foto: www.fiaworldrallycross.com
IMG un FIA sola, ka plašāka informācija par jaunās klases norisi, formātu un specifiku tiks paziņota vēlāk.
Tikmēr Jāņa Baumaņa pārstāvētā STARD komanda nekavējoties reaģēja uz šo paziņojumu, uzsverot gatavību pievienoties jaunajam projektam. ''Jā, mēs esam gatavi nākotnei''.