profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

J.Baumanis: Man draugu trasē nav - ir jābrauc ar elkoņiem un jācīnās par tūkstošdaļām

Mārtiņš Jankovskis 06.09.2017 - 16:14 J.Baumanis: Man draugu trasē nav - ir jābrauc ar elkoņiem un jācīnās par tūkstošdaļām
Foto: MVFoto

Trešdiena, 6. septembrī, CSDD Rīgas Motormuzeja telpās norisinājās FIA pasaules rallijkrosa čempionāta 10. posma ''Neste World RX of Latvia'' preses konference, kurā piedalījās ne tikai oficiālās personas, bet arī latviešu sportisti, kuri piedalīsies gaidāmajās rallijkrosa sacīkstēs. Kopumā jāsaka, ka preses konference, kas bija noorganizēta ļoti augstā līmenī, tika aizvadīta jautrā atmosfērā.


Foto: Go4speed

Juris Spīķis: ''Šīs būs atbildīgākās sacīkstes, ko aizvadīšu, jo būs daudz atbalstītāju, draugu. Šīs sacīkstes būs jāaizvada, cik labi vien iespējams, lai arī zinu, ka būs stress.''

Arnis Odiņš: ''Domāju, ka Rīgas posmam esam visgatavākie, jo esam aizvadījuši divus testus. Auto ir noregulēts šīm sacīkstēm, un arī pats jūtos labi. Vai nebūs klasiskais variants, ka viena nakts pietrūks? Kā jūs redzējāt, tad pie durvīm stāv auto, kas ir gatavs doties trasē kaut vai šodien.''

Artis Baumanis: ''Neskatoties uz to, ka Francijā bija maza neveiksme, šobrīd joprojām esam savas klases kopvērtējuma galvgalī. Piekrītu saviem kolēģiem, ka šajās sacīkstēs būs lielāka atbildība, bet iesim uz starta un dosimies cīņā. Treniņus esam aizvadījuši un esam gatavi. Ar komandas biedru, ar kuru šobrīd cīnāmies par uzvaru šajā klasē, attiecības mums ir labas, un uzvarēs ātrākais. Rīgas trase man ļoti patīk, jo tā ir viena no garākajām un sarežģītākajām trasēm, kur uzvarēs talantīgākais. Uzskatu, ka tās komandas, kas šeit aizvadīja testus, viņiem būs lielas priekšrocības, jo trase nav viegla, ja mēs raugāmies no automašīnas regulēšanas viedokļa. Būs interesanti.''


Foto: MVFoto

Ģirts Timrots: Jāni, tev pirms diviem gadiem izdevās izcīnīt Super 1600 klases čempiontitulu. Tev ir kāds padoms brālim pirms šī posma?
Jānis Baumanis: Ir jādod ručkā un viss. Ir jābrauc pēc iespējas ātrāk uz priekšu un pēc iespējas ātrāk jāsasniedz finišu, vai ne Reini? (Reinis par Super 1600 klases čempionu kļuva 2013.gadā)?
Reinis Nitišs: Tieši tā (zālē smiekli).
Jānis Baumanis: Ja mēs paskatāmies uz to konkurenci, kas ir Pasaules RX šogad, tad tās rūpnīcas komandas ir spērušas tik lielu soli uz priekšu, ka mazajām komandām ir sarežģīti tikt līdzi. Taču Francijas posmā parādīju, ka arī ar ne rūpnīcas komandu varu iebraukt Top 5. Ir jātiecas pēc labākā rezultātā. Kā tas izdosies, to redzēsim nākamās brīvdienās.
Ģirts Timrots: Pagājušajā gadā pēc izstāšanās teici, ka būsi finālā.
Jānis Baumanis: Tieši par šo domāju pēdējo gadu (smaida). Jāsaka, ka tas būs daudz grūtāk, nekā sākumā likās, bet cīnīsimies. Galvenais nestresot un tikai uz priekšu.
Ģirts Timrots: Kas Tev, Reini, palicis atmiņā no pagājušā gada?
Reinis Nitišs: No pagājušā gada man visvairāk palika atmiņā skatītāju atbalsts un tāda līmeņa sacīkstes. Šis projekts un šīs sacensības noteikti ir kā viena no svarīgākajām dienām manā dzīvē.
Jānis Baumanis: Divām dienām.
Reinis Nitišs: Bet pagāja kā viena (smejas).
Ģirts Timrots: Vai Rīgā arī brauksiet ar četrām mašīnām?
Reinis Nitišs: Jā, arī Rīgas posmā brauksim ar četrām mašīnām, kas domāju, ka ļaus mums attīstīties un iet uz priekšu ātrāk. 
Ģirts Timrots: Vai būs jauni logu tīrītāji (zālē smiekli)?
Reinis Nitišs: Būs jauni un ceru, ka strādās līdz galam. Bet tas moments bija amizants. Pēc brauciena nāca smiekli, kā tas varēja notikt un kā es cīnījos, lai nokļūtu līdz galam.
Ģirts Timrots: Cik liela ir konkurence starp jums?
Reinis Nitišs: Ārpus trases mēs esam divi latviešu braucēji, kuri šo sportu kā vienu veselu ceļam uz augšu un darām populārāku Latvijā, bet trasē, kā zinām, draugu nav. Kādā brīdī gan tu apskaties, kas tev atrodas blakus un durvīs gluži neskrien pa taisno iekšā. Ir kaut kur jāatrod tā robeža, lai viss būtu mierīgi.
Jānis Baumanis: krata galvu.
Ģirts Timrots: Tu nepiekrīti?
Jānis Baumanis: Man nav draugu trasē – man vienalga, kurš ir priekšā. Ja tu bremzē, tad tu tik un tā pa to buferi šausi un mēģināsi lēkt iekšā līkumā. Un vienalga, vai tas ir Reinis (zālē smiekli). Ir jābrauc ar elkoņiem, jo trasē katra tūkstošdaļa ir svarīga, kas ietekmē gala rezultātu. Man tas pāris reizes dzīvē ir pierādījies.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png