Reinis Nitišs. Foto: reinisnitiss.com
Pēc Latvijas RX posma, kurā Reinis Nitišs iekļuva pusfinālā, sportists devās uz Vācijas RX posmu, taču šoreiz skatītāju lomā. Taču šis posms bija labs ar to, ka Reinim izdevās aprunāties ar vairākām komandām par 2017.gada sezonu, jo šobrīd jēkabpilietis ir bez komandas. Atgādināsim, ka pēc 2015.gada sezonas Nitišs neturpināja braukt Olsbergs MSE komandā. Sportists ilgi meklēja komandu, līdz marta sākumā noskaidrojās, ka Reinis šogad brauks Vācijā bāzētās All-Inkl.com Racing komandas sastāvā un visos čempionāta posmos pilotēs jaunuzbūvētu ''Seat Ibiza RX Supercar'' automašīnu.
Diemžēl visu sezonu ar ''Seat Ibiza RX Supercar'' automašīnu Reinim neizdevās nobraukt, tāpēc pilots jau šobrīd var daudz aktīvāk sākt sarunas par nākamo sezonu. ''Sarunas par nākamo sezonu notiek jau sen. Mēs izsakām savu redzējumu, komandas savu. Ja pagājušajā gadā mēs vispār nebijām ne par ko informēti un mēs nokavējām brīdi, kad komandas un braucēji sāk domāt par nākamo gadu, tad šogad gribu domāt, ka mēs zinām stipri vairāk par citiem, kas notiek apkārt," sarunā ar portālu Go4speed stāsta Reinis Nitišs.
Foto: reinisnitiss.com
Lai arī pēc Latvijas posma sportists atzina, ka šogad RX sacensībās vairs nebrauks, Vācijā tomēr Reinis saņēma piedāvājumu, no kura bija grūti atteikties. ''Jau Vācijas posmā, kad biju devies skatīties Pasaules RX posmu, saņēmu piedāvājumu, no kura bija grūti atteikties, tāpēc arī vienojāmies ar Olsbergs MSE, ka brauksim ar viņu auto Argentīnā. Tas būs lielisks veids, kā noslēgt sezonu, jo izdosies tikties gan ar sportistiem, gan arī visām komandām, kur varēs turpināt sarunas par nākamo sezonu.''
Jautāts, kādi būs sportista mērķi gaidāmajā posmā, Reinis turpina. ''Man šajā posmā nebūs nekādu mērķu vai kaut kādi uzdevumi. Protams, izejot uz starta, mērķis ir nobraukt pēc iespējas labāk un izcīnīt pēc iespējas augstāku vietu. Ja citiem sportistiem šajā posmā būs kaut kādi konkrēti uzdevumi, tad man tādu nebūs, tāpēc varēšu braukt brīvi. Vai tas ir labi? To mēs uzzināsim pēc sacensībām.''
Foto: FIA World Rallycross Championship
Uz jautājumu, kāda šobrīd ir situācija pilotu tirgū un vai Reinim ir jau kādi konkrēti varianti saistībā par nākamo gadu, sportists atzina, ka ''Ir divas rūpnīcas komandas – ''Hoonigan Racing'' ar Kenu Bloku un Andreasu Bakerudu, kā arī ''Peugeot Hansen'' ar Sebastjansu Lēbu un Timiju Hansenu. Par pārējiem braucējiem ir grūti teikt, jo viss atkarīgs no tā, cik daudz kurš var nodrošināt savu finansējumu. Diemžēl ar katru gadu izmaksas pasaules rallijkrosa čempionātā paliek aizvien lielākas, tāpēc arī es šobrīd neko nevaru solīt. Tās summas, ko šobrīd prasa komandas, mēs nevaram atļauties samaksāt. Tāda šobrīd ir tā situācija,'' turpina Reinis.
Sportists piebilda, ka šobrīd tiek izskatīti visi varianti, lai varētu turpināt startēt rallijkrosā. ''Ir vairākas iespējas, kur var braukt. Piemēram, Eiropas RX čempionātā, kur ir pieci posmi, kas ļoti ievērojami samazina izmaksas. Tikapt labi var mēģināt braukt Eiropas RX un kādu Pasaules RX posmu. Šobrīd izskatām visus variantus un iespējas. Šobrīd smagi strādājam ar sponsoriem un mēģinām atrast finansējumu. Tas, cik izdosies savākt naudiņu, būs arī atkarīgs, kur un ar ko mēs varēsim braukt.''