profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Nitišs par trasi: Nezinu, kas notiks, kad pirmajā līkumā reizē iebrauks pieci auto

Go4speed 30.09.2016 - 07:42 Nitišs par trasi: Nezinu, kas notiks, kad pirmajā līkumā reizē iebrauks pieci auto
Reinis Nitišs. Foto: reinisnitiss.com

Pirmais Latvijā sarīkotais FIA pasaules rallijkrosa čempionāta posms, ''Neste World RX of Latvia'', jau šajā nedēļas nogalē notiks CSDD Biķernieku trasē. Lai noskaidrotu, kas šo trasi padara unikālu, pagaidām vienīgais Pasaules RX posma uzvarētājs Reinis Nitišs portālam latviarx.lv pastāstīja šīs trases nianses.

''Lielākā atšķirība no citām trasēm čempionāta kalendārā ir tajā, ka šeit, šķiet, ka tu brauc pa pilsētas ielām, jo trases abās pusēs ir barjeras un pirms iebraukšanas līkumā nav iespējams redzēt tā izeju,” stāsta Reinis Nitišs. ''Grants sekcija ir cieta, līdzīga kā Francijas posmā, ar labu saķeri trajektorijā, bet ja tu esi kaut desmit centimetrus ārpus ideālās trajektorijas, ātri vien attapsies sienā! Šeit nedrīkst pieļaut kļūdas, tās pamatā noslēgsies ar avāriju. Domāju, ka šī trase būs piemērota braucējiem ar pieredzi autošosejā, taču, lai šeit iegūtu labu apļa laik, ir jābūt spējīgam braukt sānslīdē pa grants sekciju un “izspiest” no auto maksimumu!”


Foto: reinisnitiss.com

Nitišs, kurš šonedēļ pilotēs Olsbergs MSE sagatavotu ''Ford Fiesta'', un viņa tautietis Jānis Baumanis, kurš pārstāv World RX Team Austria, ir starp tiem dažiem pilotiem kuri izmēģināja šo trasi oficiālajos testos šovasar. ''Pēc starta ir šaurs kreisais un labais līkums, pēc kuriem mēs atgriežamies uz taisnes,'' skaidro Nitišs. ''Mēs nezinām kas notiks tur reizē iebraucot pieciem līdz sešiem auto vienādā ātrumā, tas noteikti būs interesanti. Taisnes galā ir garš kreisais līkums, tad maza taisne un atpakaļejošais līkums uz grants sekciju. Tam seko garš labais līkums kuram sākotnēji neredz izeju – ir nepieciešams auto ielikt sānslīdē un jāzina tieši kurā brīdī nepieciešams būt iekšmalā. Tālāk ir ātrs kreisais līkums un taisne uz trases lielāko tramplīnu, kam seko bremzēšana uz kreiso atpakaļejošo līkumu, kas man ļoti patīk. Tad ir īsa taisne, kuras galā trase sadalās parastajā un džokera aplī – abos ir labais līkums un tramplīns. Parastajā aplī tramplīnā nepieciešams lēkt sānslīdē, veikt labo līkumu pāri apmalei un tad izbraukt divus kreisos līkumus kuriem neredz izeju. Tad jau esam atpakaļ uz starta taisnes un viss sākas no jauna!”
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png