Ivo Traubergs. Foto: www.facebook.com/zalaiskalnsphotography
Aizvadītajā nedēļas nogalē sporta kompleksā '333' tika aizvadīts NEZ rallijkrosa čempionāta pirmais posms. Šī posma ietvaros notika arī LADA RX izcīņa, kurā 14 sportistu konkurencē uzvarēja Valters Liepiņš, pārspējot Ivaru Joeli un Ivo Traubergu.
Pēc sacensībām portāls Go4speed aprunājās ar 2000.gadā Eiropas autokrosa čempionātā trešās vietas ieguvēju un divkārtējo Latvijas rallijkrosa čempionu Ivo Traubergu.
''Ja godīgi, tad šajās sacensībās nebiju plānojis braukt, taču ļoti gribējās braukt Biķerniekos, lai varētu ielikt ķeksīti, ka esmu braucis jaunajā trasē. Ņemot vērā, ka mašīna man bija, kā arī es esmu daļa no Lada RX sacensību organizētāju komandas jeb kā vecaistēvs, tad sapratu, ka, ja ir iespēja, tad kāpēc lai nebrauktu,'' iemeslus, kāpēc tika nolemts startēt 333 trasē portālam Go4speed stāsta Ivo Traubergs, kurš pēdējo reizi rallijkrosā ar žigulīti braucu pagājušajā gadā Biržos un Liepājā Kurzemes rallija ietvaros, bet pirms tam pēdējo reizi Latvijā un rallijkrosā tā nopietni tika braukts tālajā 1998.gadā, kad viņš kļuva par čempionu.
Foto: facebook.com/BaumanisMotorsportPhotography
Sacensības Ivo izvērtās gana veiksmīgas, jo tika uzvarēts gan visos kvalifikācijas braucienos, gan pusfinālā, taču finālā Ivo kļūdījās ar stratēģiju un finišēja 3.vietā. ''Jā, pēc sacensībām var teikt, ka pulveris vēl ir sauss. Sanāca uzvarēt visās kvalifikācijās, taču finālā pielietoju sliktāko iespējamo taktiku (došanos džokerī), kādu var iedomāties (smejas), tāpēc par uzvaru neizdevās pacīnīties, taču trešo vietu izcīnīju. Ja nebūtu izvēlējies šo sliktāko stratēģiju, tad domāju, ka mēs ar Liepiņu par uzvaru cīnītos vēl pēdējā aplī, jo mūsu laiki visas sacensības laikā bija ļoti līdzīgi. Taču jebkurā gadījumā arī par šo rezultātu esmu priecīgs kā pitons. Bija liels prieks kāpt uz pjedestāla un iedzert saldo šampanieti,'' notikumus trasē atceras Ivo, kurš piebilda, ka šobrīd rallijkross, pateicoties Reiņa Nitiša un Jāņa Baumaņa sasniegumiem, ir virsotnē.