Reinis Nitišs. Foto: reinisnitiss.com
''Izcīnīju ceturto vietu pusfinālā un patiesībā esmu priecīgs par to, kāds ir rezultāts. Esmu ļoti apmierināts ar to, kā mašīna uzvedās trasē un domāju, ka ar tādiem regulējumiem, kādi bija pusfinālā, mums vajadzētu sākt brīvos treniņbraucienus. Bet mēs vēl mācāmies, jo katra trase ar šo mašīnu komandai ir jaunums. Pēc laika noteikti sapratīsim, kuras izmaiņas ko uzlabo un kuras pasliktina, jo, ja trešais kvalifikācijas brauciens bija diezgan labs, tad ceturtajā kvalifikācijā auto jau bija noregulēts pilnīgi ačgārni, kā dēļ grants sekcijā biju ievērojami lēnāks nekā konkurenti,” stāsta Jānis Baumanis.
Foto: Rihards Baumanis
''Komandai ir potenciāls. Par to liecina tas, ka komandas biedrs Timurs Timerzjanovs brauca finālā. Domāju, ka nākotnē būs ar vien labāk,” - nobeidz Baumanis, kurš pēc aizvadītajiem četriem posmiem pasaules čempionāta kopvērtējumā ieņem 10.vietu un ar pozitīvu noskaņojumu raugās uz nākamajām sacensībām, kas pēc divām nedēļām norisināsies Hellā, Norvēģijā.
Ne tik veiksmīgas sacensības izvērtās Reinim Nitišam, kurš diemžēl neiekļuva pusfinālā. Viņš četru kvalifikāciju kopvērtējumā ierindojās 21. vietā. ''Aizvadītajā nedēļas nogalē komandai pievienojās jauns sacīkšu inženieris, kas ir liels pienesums mūsu attīstībai. Pēc sestdienas kvalifikācijām veicām pamatīgas izmaiņas automašīnas regulējumos, kā rezultātā auto kļuvis daudz vieglāk vadāms un uzlabojās arī apļu laiki. Tiesa, līdz sacensību līderiem mums arvien pietrūkst vairākas desmitdaļas katrā aplī un tas nebūs viegls uzdevums atrast risinājumu, kā tās atgūt. Tomēr esam apņēmības pilni strādāt, lai spert nākamo soli uz priekšu – iekļūt sacensību finālbraucienā!" pēc sacensībām stāsta Reinis Nitišs.