Otrdien Lattelecom kanālā 360 TV notika diskusija, kurā pie Gustava Terzena viesojās Reinis Nitišs un Raimonds Strokšs. Ja Reinis sarunas laikā atklāja, ka šosezon startēs Vācijā bāzētās All-Inkl.com Racing komandas sastāvā un visos čempionāta posmos pilotēs jaunuzbūvētu ''Seat Ibiza RX Supercar'' automašīnu, tad Strokšs pastāstīja pēdējos jaunumus par trasi un biļetēm.
Strokšs atklāja, ka kopā būs ap 14 000 biļetēm, no kurām latviešu līdzjutējiem tiks 8 000. ''Mums no šīm sacensībām ir jāgūst ekonomiskais ieguvums,'' iesāk Raimonds Strokšs. ''Šāds ieguvums valstij būs tad, ja atbrauks ārzemju skatītāji, kuri šeit dzīvos, ēdīs un tērēs naudu, tāpēc mums ir svarīgi, lai viņi atbrauc un šeit uzturas, jo tas atsedz licences maksājumu, kuru mēs samaksājām, lai ieietu rallijkrosa čempionātā. Runājot par biļešu kopējo skaitu, tad tas bija smags process, kas vēl joprojām turpinās. Biļetes sāksim tirgot 10.martā. Plānojam, ka kopējā ietilpība būs ap 14 000. 5 000 rezervēsim ārvalstu skatītājiem, 1 000 biļešu būs partneriem, atbalstītājiem, bet Latvijas tirgum paliks 8 000 biļešu. Līdz ar to visiem faniem, kuri grib redzēt augsta līmeņa sacensības, vaigā redzēt pasaules zvaigznes un nobildēties ar tām, biļetes ir jāiegādājas laicīgi.''
Foto: facebook.com/LatviaRX
Uz jautājumu, kāda varētu izskatīties infrastruktūra Biķerniekos un ap tiem, Raimonds atzina, ka tas ir tieši tas, ar ko viņš šobrīd nodarbojas, jo līdz šim pusotrs gads aizgāja, kamēr tika sakārtoti visi jautājumi ar līgumu un saskaņota trase. Tikai nesen šīm darbībām Raimonds ar savu komandu pielicis punktu, tāpēc tagad viņš var koncentrēties nākamajiem darbiem. ''Šī vīzija, kā tur viss izskatīsies, pa kurieni atbrauks sportisti, pa kurieni atbrauks skatītāji, kur kursēs trolejbuss, kur mēs ēdināsim cilvēkus u.t.t., ir procesā. Šobrīd varu pateikt tikai to, ka mans un manas komandas uzstādījums ir tāds, ka mēs darīsim visu, lai tas būtu pēc iespējas augstākā līmenī.''
Ņemot vērā, ka oktobrī pēc pasaules rallijkrosa posma notiks arī ERČ ''Rally Liepāja'', kas paredz ļoti smagu un intensīvu darbu, Raimonds atzīst, ka viegls periods nebūs, taču viņš ir pārliecināts, ka viņa komanda ar to tiks galā. ''Es nevaru noliegt, ka šis gads man un manai komandai būs lielākais pārbaudījums, kāds ir bijis. Mēs neko neatliekam uz vasaru, bet visu darām šodien. Jau šobrīd Liepājas rallijam tiek zīmēta jauna leģenda, kā arī tiek veikti citi darbi. Tas, ka mēs abus pasākumus oktobrī aizvadīsim, man šaubu nav. Vai tas būs viegli? Domāju, ka nebūs viegli. Drīzāk jāsaka, ka man ir bail par to, ko mēs pēc tam varēsim noorganizēt un izdarīt,'' smejoties turpina Strokšs.
Sarunas laikā Strokšs atzina, ka Biķernieku trase starp visām trasēm izcelsies, tāpēc šis posms būs unikāls. ''Trase būs interesanta, jo mums būs trīs tramplīni, no kuriem divi paralēlie. Viens tramplīns būs liels, kur būs skaisti lēcieni. Kas mūsu posmu padarīs unikālu? Pilnīgi noteikti tas, ka mūsu trase atrodas Rīgā, centrā, kad tu uz trasi vari atbraukt ar trolejbusu. Esam izbraukuši daudzus posmus, un jāsaka, ka tādu posmu, kur trase ir centrā, ir ļoti, ļoti maz, lai neteiktu vairāk.''
Foto: Foto: Rihards Baumanis
Sarunas nobeigumā Raimonds piebilda, ka jūlijā, kad būs gatava trase, plānots aizvadīt treniņsacensības, kuras būs paredzētas, lai trenētu personālu. ''Jūlija vidū, kad būs gatava trase, ir doma 23. - 24.jūlijā uztaisīt mazas treniņsacensības, lai trenētu personālu. Taču šīs sacensības netiks rīkotas ar mērķi, ka tagad mūsējie izbrauks un iegūs kaut kādas lielas priekšrocības, jo šajā seriālā ir tāda līmeņa braucēji, kuri jebkuru trasi var izstaigāt divas reizes ar kājām, vienu reizi izbraukt ar mašīnu un jau nākamajā reizē nobraukt tuvu maksimālajam ātrumam,'' nobeidz Strokšs.
Sarunas nobeigumā Raimonds piebilda, ka jūlijā, kad būs gatava trase, plānots aizvadīt treniņsacensības, kuras būs paredzētas, lai trenētu personālu. ''Jūlija vidū, kad būs gatava trase, ir doma 23. - 24.jūlijā uztaisīt mazas treniņsacensības, lai trenētu personālu. Taču šīs sacensības netiks rīkotas ar mērķi, ka tagad mūsējie izbrauks un iegūs kaut kādas lielas priekšrocības, jo šajā seriālā ir tāda līmeņa braucēji, kuri jebkuru trasi var izstaigāt divas reizes ar kājām, vienu reizi izbraukt ar mašīnu un jau nākamajā reizē nobraukt tuvu maksimālajam ātrumam,'' nobeidz Strokšs.
Tikmēr Nitišs piebilda, ka, ja būs iespēja, viņš noteikti mēģinās startēt šajās treniņsacīkstēs. ''Ja man būs tāda iespēja, noteikti centīšos tajās piedalīties. Ceru, ka ar Raimondu aiz stūra sarunāsim, ka pirms starta varēšu izbraukt pa šo trasi,'' smejoties saka Reinis Nitišs.
Ja baigais noslēpums, varētu man pačukstēt e-pastā.