profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Strokšs: Biķernieku RX trase būs interesanta ar to, ka mums būs trīs tramplīni (VIDEO)

Mārtiņš Jankovskis 07.12.2015 - 23:52 Strokšs: Biķernieku RX trase būs interesanta ar to, ka mums būs trīs tramplīni (VIDEO)
Raimonds Strokšs. Foto: Rihards Baumanis

Pirmdienas vakarā LTV7 raidījumā ''Sporta Studija'' viesojās RA Events direktors Raimonds Strokšs, kurš sarunas laikā nedaudz plašāk pastāstīja par Biķernieku rallijkrosa trasi, kura 2016.gadā no 1. līdz 2. oktobrim uzņems pasaules rallijkrosa čempionāta posmu. Kā sarunas sākuma atzina Raimonds, tad trasē būs trīs tramplīni. ''Darbs pie trases izveidošanas uz ''papīra'' aizņēma ļoti ilgu laiku. Ilgi sēdējām un domājām, ko un kā izdarīt, lai šo trasi izveidotu maksimāli pārredzamu. Patiesību sakot, tad pirmais trases variants, kuru uzzīmējām, vēlāk gan veicot nelielas korekcijas, arī ir šobrīd apstiprinātais no FIA puses. Mūsu trase būs interesanta ar to, ka mums būs trīs tramplīni, no kuriem divi būs paralēli viens otram blakus - pamattrasē un džokera aplī. Trešais tramplīns būs mežā.'' 


Biķernieku rallijkrosa trases shēma

Uz jautājumu, cik cilvēku klātienē varēs apmeklēt šo posmu, to Strokšs vēl nemācēja teikt. ''Pie tā šobrīd norit aktīvs darbs, jo mēs mēģinām maksimāli aprēķināt, cik mēs spēsim uzņemt cilvēkus. Viens ir skaidrs, ka šeit būs limitētas vietas. Papildus tam mums būs jārezervē 5000 biļešu ārzemju apmeklētājiem. Arī pie biļešu cenām šobrīd norit aktīvs darbs, jo jau ziemas beigās gribam sākt pārdot biļetes. Tas būs sarežģīts proces, jo mēs tribīnes vedīsim no ārzemēm, kuras tad arī šeit uz vietas skrūvēsim. Mēs strādājam pie tā, lai varētu nodrošināt visu gammu - sākot no lētākām biļetēm, kur jūs varat atnākt ar savu krēsliņu un skatīties rallijkrosu, bet, protams, būs arī otrs gals, kur biļetes maksās dārgāk un kur būs pieejamas labākās tribīnes.''

Strokšs atzina, ka rallijkrosa licence, ko sedz Latvijas valsts, nākamgad izmaksās 350 000 eiro, taču tajā pašā laikā raimonds aicināja visus padomāt, nevis, cik tas valstij maksās, bet ko tas valstij dos, jo tie ieguldījumi būs ļoti daudz un tie nav apkopojami.


Foto: Rihards Baumanis

Uz kāda skatītāja jautājumu, vai trase tiek būvēta tā, lai tā būtu ērtāka mūsu braucējiem, un vai ar viņiem tika veiktas konsultācijas, Strokšs atzina, ka "Protams, konsultējāmies, taču grūti pateikt, cik un kuram tā būs ērtāka. Mums galvenai bija, lai tā būtu maksimāli ērtāka un interesanta visiem. Kad vasarā šo trasi izstaigāja divkārtējais pasaules rallijkrosa čempions Peters Solbergs, tad viņš bija apmierināts ar redzēto un pateicās, ka esam ielikuši ceļu mežā, kas viņam varēs atmiņā atsaukt rallija laikus."

Sarunas nobeigumā Raimonds atzna, ka fiziskais darbs no tā, kā trase izskatās šobrīd līdz gatavai trasei, aizņemtu mēnesi vai pusotru, taču visas papīru lietas aizņem daudz vairāk laika.

VIDEO: Saruna ar Strokšu (no 19:15)
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png