Foto: FIA World Rallycross Championship
Trešdien FIA Pasaules Sporta padomes sapulcē galvenā tēma, kas attiecas uz krosa tipa sporta veidiem, saistījās ar pasaules rallijkrosa čempionātu. Kā ziņo autocross.lv, tad galvenais jaunums – SuperCar klasei būs atsevišķa pusfinālu un finālu fāze pasaules un Eiropas čempionātiem posma ietvaros.
12 pasaules čempionāta posmu ietvaros piecas sacīkstes tiks vērtētas arī Eiropas SuperCar klases čempionātā. Ja šogad EČ veidojās, izvelkot attiecīgi nominētos braucējus no absolūtajiem SuperCar rezultātiem, tad nākamgad sistēma atšķirsies. Kopīgajos posmos visas SuperCar klases mašīnas aizvadīs kopīgu kvalifikāciju, taču uz pusfināliem un fināliem izveidosies faktiski divas SuperCar klases: Eiropas pusfināli un fināli, tad pasaules pusfināli un fināli. Varbūt nedaudz mākslīgi veidota Eiropas ieskaite, taču ir arī pozitīvi momenti. Galvenokārt, būs skaidrs, ka, ja pasaules čempionāta ieskaitē startē attiecīgs komandu un sportistu skaits, tad starp šiem braucējiem arī tiek izspēlētas uzvaras un kopvērtējums. Tas arī mazinās situāciju, ka neregulārie pasaules čempionāta viesi, kuri startē atsevišķos posmos, var sagriezt tehniku maksimālajos rādītājos, tādā veidā apspēlējot pamatsastāva braucējus (kā šogad Audi dažādās kombinācijas), kas padara cīņu nevienlīdzīgu.
Apstiprināts arī, ka pasaules čempionāta komandas sezonas laikā varēs mainīt savus ieskaites braucējus. Tehniski – pasaules čempionāta dalībnieku mašīnās tiks uzstādīta standartizēta, FIA homoloģēta motora vadības elektronika.