Straujiem soļiem tuvojas Eiropas rallijkrosa sezona, kas marta beigās un aprīļa sākumā sāksies Anglijā. Šogad savus spēkus rallijkrosā nolēmis izmēģināt norvēģis Peters Solbergs, kurš pēdējās dienās kopā ar savu komandu spiests strādāt ilgas stundas.
Ņemot vērā, ka Solbergs ilgi nezināja, kur turpinās savu karjeru, daudzi darbi, kas saistīti ar mašīnas būvniecību, ir krietni ievilkušies. Solberga rīcībā šogad būs Citroen DS3 automašīna, kurai detaļas un citas nepieciešamās lietas tiks piegādātas no dažādiem piegādātājiem no visas pasaules. Kā ziņo portāls nwt.se, tad Kenneth Hansen Motorsport, kas jau ilgus gadus specializējas Citroen sacīkšu mašīnu būvniecībā, iespējams, apzināti kavē detaļu piegādi, kas apgrūtina Solberga sacīkšu mašīnas būvniecību.
Foto: Olle Persson/Prefo
''Ja mēs automašīnu no Kenneth Hansen Motorsport saņemtu kā bijām plānojuši, tad jau tagad viss būtu kārtībā, taču viņi (Kenneth Hansen Motorsport) nepiegādāja mums mašīnu laikā. Iespējams, viņi baidās no konkurences. Šobrīd situācija kļuvusi sarežģīta. Sezonas laikā centīsimies panākt to, lai būtu pilnīgi neatkarīgi ne no viena un visu spētu izdarīt paši,'' saka 2003. gada pasaules rallija čempions Peters Solbergs, kurš piebilda, ka pēdējās dienās komanda strādā pa 17 - 19 stundām diennaktī un daļa mehāniķu pat spiesti gulēt turpat darbnīcā.
Ņemot vērā, ka Solbergs ilgi nezināja, kur turpinās savu karjeru, daudzi darbi, kas saistīti ar mašīnas būvniecību, ir krietni ievilkušies. Solberga rīcībā šogad būs Citroen DS3 automašīna, kurai detaļas un citas nepieciešamās lietas tiks piegādātas no dažādiem piegādātājiem no visas pasaules. Kā ziņo portāls nwt.se, tad Kenneth Hansen Motorsport, kas jau ilgus gadus specializējas Citroen sacīkšu mašīnu būvniecībā, iespējams, apzināti kavē detaļu piegādi, kas apgrūtina Solberga sacīkšu mašīnas būvniecību.
Foto: Olle Persson/Prefo
''Ja mēs automašīnu no Kenneth Hansen Motorsport saņemtu kā bijām plānojuši, tad jau tagad viss būtu kārtībā, taču viņi (Kenneth Hansen Motorsport) nepiegādāja mums mašīnu laikā. Iespējams, viņi baidās no konkurences. Šobrīd situācija kļuvusi sarežģīta. Sezonas laikā centīsimies panākt to, lai būtu pilnīgi neatkarīgi ne no viena un visu spētu izdarīt paši,'' saka 2003. gada pasaules rallija čempions Peters Solbergs, kurš piebilda, ka pēdējās dienās komanda strādā pa 17 - 19 stundām diennaktī un daļa mehāniķu pat spiesti gulēt turpat darbnīcā.
Foto: Olle Persson/Prefo
Tāpat noskaidrojies, ka apdraudēta Solberga dalība X-Games sacensībās, jo organizatori no norvēģa prasa ļoti lielu dalības maksu. ''Pagaidām nezinu, vai brauksim X-Games. Organizatori mums prasa samaksāt 150 000 ASV dolāru. Viņi ir pārliecināti, ka mēs esam rūpnīcas komanda, lai arī tas, protams, tā nav. Mēs esam privāta komanda, kas negrasās maksāt tādu dalības maksu par startu X-Games.''
Foto: Olle Persson/Prefo
Sarunas laikā Solbergs atklāja, ka pirms viņš paziņoja par savu lēmumu pievērsties rallijkrosam, Ford viņam piedāvāja turpināt braukt WRC, tikai ne visos posmos, ar ko Solbergs nebija mierā. ''Bija iespēja turpināt sadarbību ar Ford. Bija plānā startēt piecos WRC posmos un aizvadīt sezonu Eiropas vai pasaules rallijkrosa čempionātā. Kas svarīgi, tad tas viss būtu apmaksāts, taču es gribēju izvēlēties vienu no šiem diviem variantiem -, vai nu pilna sezona WRC vai nu rallijkross. Beigās izvēlējos rallijkrosu,'' saka Solbergs.
Mašīnā tiek ievietots dzinējs. Foto: facebook.com/PetterSolbergWRC
Kā liecina pēdējās ziņas no Solberga nometnes, tad naktī uz pirmdienu beidzot mašīnā tika ielikts dzinējs. "Ir pussnakts, taču dzinējs beidzot ir ielikts. Vēl nepieciešamas divas dienas, lai varētu to izmēģināt. Šajā vēlajā stundā darbnīcā joprojām ir 12 cilvēki, kuri smagi strādā. Mums iet jautri. Paldies jums, komanda," savā Facebook profilā paziņoja Solbergs.
Mašīnā tiek ievietots dzinējs. Foto: facebook.com/PetterSolbergWRC
Kā liecina pēdējās ziņas no Solberga nometnes, tad naktī uz pirmdienu beidzot mašīnā tika ielikts dzinējs. "Ir pussnakts, taču dzinējs beidzot ir ielikts. Vēl nepieciešamas divas dienas, lai varētu to izmēģināt. Šajā vēlajā stundā darbnīcā joprojām ir 12 cilvēki, kuri smagi strādā. Mums iet jautri. Paldies jums, komanda," savā Facebook profilā paziņoja Solbergs.